W temacie
  • Rola mediów w popularyzacji sportuRola mediów w popularyzacji sportu
    Media są bardzo zasłużone, jeśli chodzi o popularyzację wielu dyscyplin sportowych. Gdyby nie transmisje z poszczególnych wydarzeń sportowych wielu ludzi nie orientowało się odnośnie wielu dyscyplin. Szczególnie można tutaj podać …
  • Blog sposobem na informowanie innych o swoim hobbyBlog sposobem na informowanie innych o swoim hobby
    Każda osoba, która chce przekazywać informacje innym ludziom może to dzisiaj zrobić za pomocą darmowego, ale bardzo profesjonalnego bloga. Możliwości jest wiele, ale chyba najpopularniejszą jest platforma blogowa Google, którą …
Strony
Najnowsze komentarze

    Bloki reklamowe i ich znaczenie dla odbiorcy

    Dobry specjalista zajmujący się reklama potrafi sprzedać i wypromować absolutnie wszystko. Zmienić przedmiot nudny w interesujący, rzecz, na którą nie zwrócilibyśmy uwagi w przedmiot pożądania. Reklama ma jednak swoich wielkich wyznawców i równie wielkich przeciwników. Niektórzy widząc spot reklamy natychmiast przełączają na inny kanał inni z przyjemnością oglądają reklamy. Zdarzają się jednak i tacy, którzy przy nich zasypiają. Reklama ma zachęcić do zainteresowania produktem i skłonienia nas do zakupu. Produkt powinien obronić się sam. Wielu z nas bardziej wierzy jednak reklamom niż własnym doświadczeniom. By odświeżyć wizerunek jakiegoś produktu w reklamach pojawi się informacja typu: nowa formuła, twój ulubiony produkt w udoskonalonej wersji. Na ludzi, którzy łatwo poddają się różnym reklamom reagujemy w różny sposób, na ogół jednak ich zachowanie wywołuje w nas rozbawienie. Jednak są marki, które żyją wyłącznie dzięki reklamom ponieważ ich produkty nie potrafiłyby się same obronić. Reklama zapewnia im miraż jakości, której tak naprawdę nie mają.

    Comments are closed.