W temacie
  • Reklamy internetoweReklamy internetowe
    Chyba każdy internauta tak ma, że na widok wyskakującego okienka reklamy znacznie skacze mu ciśnienie i próbuje jak najszybciej znaleźć magiczny krzyżyk, który je wyłączy (a te bywają złośliwe-zmieniają miejsce, …
  • MediaMedia
    W dzisiejszym świecie wiele osób nie uświadamia sobie tego jak wielki wpływ na życie człowieka maja media, które wręcz w sposób najbardziej możliwy docierają do naszej psychiki, zachowania. Większość z …
Strony
Najnowsze komentarze

    Bloki reklamowe i ich znaczenie dla odbiorcy

    Dobry specjalista zajmujący się reklama potrafi sprzedać i wypromować absolutnie wszystko. Zmienić przedmiot nudny w interesujący, rzecz, na którą nie zwrócilibyśmy uwagi w przedmiot pożądania. Reklama ma jednak swoich wielkich wyznawców i równie wielkich przeciwników. Niektórzy widząc spot reklamy natychmiast przełączają na inny kanał inni z przyjemnością oglądają reklamy. Zdarzają się jednak i tacy, którzy przy nich zasypiają. Reklama ma zachęcić do zainteresowania produktem i skłonienia nas do zakupu. Produkt powinien obronić się sam. Wielu z nas bardziej wierzy jednak reklamom niż własnym doświadczeniom. By odświeżyć wizerunek jakiegoś produktu w reklamach pojawi się informacja typu: nowa formuła, twój ulubiony produkt w udoskonalonej wersji. Na ludzi, którzy łatwo poddają się różnym reklamom reagujemy w różny sposób, na ogół jednak ich zachowanie wywołuje w nas rozbawienie. Jednak są marki, które żyją wyłącznie dzięki reklamom ponieważ ich produkty nie potrafiłyby się same obronić. Reklama zapewnia im miraż jakości, której tak naprawdę nie mają.

    Comments are closed.