W temacie
  • Reklama w mediach może być skutecznaReklama w mediach może być skuteczna
    Nie każdy lubi reklamy. Można to zrozumieć, bo niektóre formy reklamowe są bardzo natrętne i nie trafiają do gustu odbiorcy. Reklamy bywają natrętne, zwłaszcza te wyskakujące okienka w Internecie. Od …
  • Reklama w połowie filmuReklama w połowie filmu
    Każdy z nas oglądając film nie lubi, gdy jest on przerywany i w trakcie jakiejś bardzo ważnej akcji nadawane są reklamy. Wielokrotnie wtedy ludzie przełączają na inny program, bo takich …
Strony
Najnowsze komentarze

    Bloki reklamowe i ich znaczenie dla odbiorcy

    Dobry specjalista zajmujący się reklama potrafi sprzedać i wypromować absolutnie wszystko. Zmienić przedmiot nudny w interesujący, rzecz, na którą nie zwrócilibyśmy uwagi w przedmiot pożądania. Reklama ma jednak swoich wielkich wyznawców i równie wielkich przeciwników. Niektórzy widząc spot reklamy natychmiast przełączają na inny kanał inni z przyjemnością oglądają reklamy. Zdarzają się jednak i tacy, którzy przy nich zasypiają. Reklama ma zachęcić do zainteresowania produktem i skłonienia nas do zakupu. Produkt powinien obronić się sam. Wielu z nas bardziej wierzy jednak reklamom niż własnym doświadczeniom. By odświeżyć wizerunek jakiegoś produktu w reklamach pojawi się informacja typu: nowa formuła, twój ulubiony produkt w udoskonalonej wersji. Na ludzi, którzy łatwo poddają się różnym reklamom reagujemy w różny sposób, na ogół jednak ich zachowanie wywołuje w nas rozbawienie. Jednak są marki, które żyją wyłącznie dzięki reklamom ponieważ ich produkty nie potrafiłyby się same obronić. Reklama zapewnia im miraż jakości, której tak naprawdę nie mają.

    Comments are closed.