W temacie
  • Reklama a przedsiębiorstwoReklama a przedsiębiorstwo
    Na pewno każda firma chciałaby być rozpoznawalna, aby w ten sposób można było pozyskiwać coraz to większą liczbę zadowolonych klientów. Reklamy dotyczące danego przedsiębiorstwa zwykle skupiają się na określonych wartościach, …
  • Zły przekaz czy odbiórZły przekaz czy odbiór
    Aby wiadomość była dobra musi być w odpowiedni sposób przekazana, ale także odpowiednio odebrana. Nie można powiedzieć, że czegoś nie zrozumieliśmy, skoro reszta osób to zrozumiała. Jest to oznaka, że …
Strony
Najnowsze komentarze

    Budowanie relacji z klientami

    Wchodzenie w długotrwałe relacje pomiędzy nadawcą komunikatów medialnych a odbiorcą jest głównym celem redakcji. Nie zawsze treści i wiadomości przekazywane na łamach danego wydawnictwa są wystarczające aby przywiązać do siebie klienta. Wykorzystywane są wówczas różnorodne mechanizmy wzajemności. Począwszy od nagród za listy, nadesłane historie po konkursy i krzyżówki. Wiele tytułów oferuje kupony konkursowe drukowane cyklicznie w celu nakłonienia do dłuższej współpracy. Konkursy prasowe, radiowe, telewizyjne i internetowe w których można wygrać gotówkę, przedmioty czy usługi pobudzają odbiorców do aktywności. Podobna sytuacja ma miejsce ze wszystkimi dodatkami do gazet czy gadżetami produktowymi jako ponadstandardowa oferta. Dołączona do gazety próbka kawy czy kremu niemal sama wchodzi w ręce klienta. Jeśli zostanie wypróbowana i zaakceptowana, dodatkowo nijako bezpłatnie, klienci nieświadomie odwdzięczają się producentom sięgając następnym razem po ten właśnie produkt. Nie muszą już szukać, gdyż znaleziono ich samych.

    Comments are closed.