W temacie
  • Reklama nie zawsze jest na dobrym poziomieReklama nie zawsze jest na dobrym poziomie
    Wiele osób nie lubi męczących reklam, które przerywają nam ulubiony serial czy wyskakujących okienek w czasie czytania informacji w Internecie. Jednak reklama to dziś codzienność w mediach. Niemal każde media …
  • Trudne czasy dla medialnych sponsorówTrudne czasy dla medialnych sponsorów
    Telewizja, radio oraz gazety tracą systematycznie popularność. Wiadomo, że nie stracą jej ostatecznie, ale muszą ewoluować, aby dostosować swoją ofertę pod wymagania bardzo wymagających sponsorów, którzy chcą trafiać z przekazem …
Strony
Najnowsze komentarze

    Budowanie relacji z klientami

    Wchodzenie w długotrwałe relacje pomiędzy nadawcą komunikatów medialnych a odbiorcą jest głównym celem redakcji. Nie zawsze treści i wiadomości przekazywane na łamach danego wydawnictwa są wystarczające aby przywiązać do siebie klienta. Wykorzystywane są wówczas różnorodne mechanizmy wzajemności. Począwszy od nagród za listy, nadesłane historie po konkursy i krzyżówki. Wiele tytułów oferuje kupony konkursowe drukowane cyklicznie w celu nakłonienia do dłuższej współpracy. Konkursy prasowe, radiowe, telewizyjne i internetowe w których można wygrać gotówkę, przedmioty czy usługi pobudzają odbiorców do aktywności. Podobna sytuacja ma miejsce ze wszystkimi dodatkami do gazet czy gadżetami produktowymi jako ponadstandardowa oferta. Dołączona do gazety próbka kawy czy kremu niemal sama wchodzi w ręce klienta. Jeśli zostanie wypróbowana i zaakceptowana, dodatkowo nijako bezpłatnie, klienci nieświadomie odwdzięczają się producentom sięgając następnym razem po ten właśnie produkt. Nie muszą już szukać, gdyż znaleziono ich samych.

    Comments are closed.