W temacie
  • Reklama wszędzie i dla wszystkichReklama wszędzie i dla wszystkich
    Zareklamować można dziś niemal wszystko i wszędzie. Reklama skuteczna jest w telewizji ,ale i w prasie czy radiu. Reklama telewizyjna jest chyba najdroższa, jednak jest najczęściej stosowana. Magia telewizji przyciąga …
  • Media zmieniły kurs na niekorzystny dla człowiekaMedia zmieniły kurs na niekorzystny dla człowieka
    Media to ogromna moc, jednak zazwyczaj wykorzystywana w nieodpowiedni sposób. Najlepszym przykładem są reklamy, które puszczane non stop potrafią doprowadzi człowieka do szału, na to miejsce można by poruszyć jakiś …
Strony
Najnowsze komentarze

    Budowanie relacji z klientami

    Wchodzenie w długotrwałe relacje pomiędzy nadawcą komunikatów medialnych a odbiorcą jest głównym celem redakcji. Nie zawsze treści i wiadomości przekazywane na łamach danego wydawnictwa są wystarczające aby przywiązać do siebie klienta. Wykorzystywane są wówczas różnorodne mechanizmy wzajemności. Począwszy od nagród za listy, nadesłane historie po konkursy i krzyżówki. Wiele tytułów oferuje kupony konkursowe drukowane cyklicznie w celu nakłonienia do dłuższej współpracy. Konkursy prasowe, radiowe, telewizyjne i internetowe w których można wygrać gotówkę, przedmioty czy usługi pobudzają odbiorców do aktywności. Podobna sytuacja ma miejsce ze wszystkimi dodatkami do gazet czy gadżetami produktowymi jako ponadstandardowa oferta. Dołączona do gazety próbka kawy czy kremu niemal sama wchodzi w ręce klienta. Jeśli zostanie wypróbowana i zaakceptowana, dodatkowo nijako bezpłatnie, klienci nieświadomie odwdzięczają się producentom sięgając następnym razem po ten właśnie produkt. Nie muszą już szukać, gdyż znaleziono ich samych.

    Comments are closed.