W temacie
  • HokejHokej
    Szczególne miejsce w życiu Kanady zajmuje hokej i nieprzypadkowo wspominamy o nim po omówieniu spraw radia i telewizji. Jest on uprawiany przez chłopców od bardzo wczesnego wieku, istnieją drużyny złożone …
  • Sprawdzian wiadomościSprawdzian wiadomości
    Sprawdzian wiadomości jest organizowany przez każdego nauczyciela danego przedmiotu. Ma on za zadanie sprawdzić wiadomości wszystkich uczniów, którzy uczęszczają na dane zajęcia. Oczywiście wszystko to jest obowiązkowe i nie ma …
Strony
Najnowsze komentarze

    Budowanie relacji z klientami

    Wchodzenie w długotrwałe relacje pomiędzy nadawcą komunikatów medialnych a odbiorcą jest głównym celem redakcji. Nie zawsze treści i wiadomości przekazywane na łamach danego wydawnictwa są wystarczające aby przywiązać do siebie klienta. Wykorzystywane są wówczas różnorodne mechanizmy wzajemności. Począwszy od nagród za listy, nadesłane historie po konkursy i krzyżówki. Wiele tytułów oferuje kupony konkursowe drukowane cyklicznie w celu nakłonienia do dłuższej współpracy. Konkursy prasowe, radiowe, telewizyjne i internetowe w których można wygrać gotówkę, przedmioty czy usługi pobudzają odbiorców do aktywności. Podobna sytuacja ma miejsce ze wszystkimi dodatkami do gazet czy gadżetami produktowymi jako ponadstandardowa oferta. Dołączona do gazety próbka kawy czy kremu niemal sama wchodzi w ręce klienta. Jeśli zostanie wypróbowana i zaakceptowana, dodatkowo nijako bezpłatnie, klienci nieświadomie odwdzięczają się producentom sięgając następnym razem po ten właśnie produkt. Nie muszą już szukać, gdyż znaleziono ich samych.

    Comments are closed.