W temacie
  • Porządna reklamaPorządna reklama
    Normalną rzeczą powinno być dla nas to, że wszystkie powierzone nam zadania musimy wykonać w jak najlepszy sposób. Niestety, ale bardzo wiele fachowców zupełnie tego nie rozumie i wykonuje poszczególne …
  • Kryzys liberalnych mediówKryzys liberalnych mediów
    W ostatnim czasie kryzys finansowy bardzo poważnie zmienia oblicze mediów. Nie chodzi tylko o to, że dominującym tematem wielu stacji informacyjnych stała się recesja a większość wieczornych wydań wiadomości rozpoczyna …
Strony
Najnowsze komentarze

    Budowanie relacji z klientami

    Wchodzenie w długotrwałe relacje pomiędzy nadawcą komunikatów medialnych a odbiorcą jest głównym celem redakcji. Nie zawsze treści i wiadomości przekazywane na łamach danego wydawnictwa są wystarczające aby przywiązać do siebie klienta. Wykorzystywane są wówczas różnorodne mechanizmy wzajemności. Począwszy od nagród za listy, nadesłane historie po konkursy i krzyżówki. Wiele tytułów oferuje kupony konkursowe drukowane cyklicznie w celu nakłonienia do dłuższej współpracy. Konkursy prasowe, radiowe, telewizyjne i internetowe w których można wygrać gotówkę, przedmioty czy usługi pobudzają odbiorców do aktywności. Podobna sytuacja ma miejsce ze wszystkimi dodatkami do gazet czy gadżetami produktowymi jako ponadstandardowa oferta. Dołączona do gazety próbka kawy czy kremu niemal sama wchodzi w ręce klienta. Jeśli zostanie wypróbowana i zaakceptowana, dodatkowo nijako bezpłatnie, klienci nieświadomie odwdzięczają się producentom sięgając następnym razem po ten właśnie produkt. Nie muszą już szukać, gdyż znaleziono ich samych.

    Comments are closed.