W temacie
  • Rosnąca popularność gazet wydawanych lokalnieRosnąca popularność gazet wydawanych lokalnie
    W obecnych czasach można zauważyć wzrost zainteresowania ludzi mediami lokalnymi. Okazuje się, że wydawane w danym mieście czy powiecie gazety, programy radiowe czy telewizyjne zyskują coraz większa grupę wiernych odbiorców. …
  • Kubki z logoKubki z logo
    Kubki z logo. Jeśli zastanawiamy się co zrobić, żeby skutecznie i tanio rozreklamować swoją firmę to doskonałym sposobem, będą gadżety reklamowe. Każda szanująca się firma powinna mieć takie w zanadrzu. …
Strony
Najnowsze komentarze

    Budowanie relacji z klientami

    Wchodzenie w długotrwałe relacje pomiędzy nadawcą komunikatów medialnych a odbiorcą jest głównym celem redakcji. Nie zawsze treści i wiadomości przekazywane na łamach danego wydawnictwa są wystarczające aby przywiązać do siebie klienta. Wykorzystywane są wówczas różnorodne mechanizmy wzajemności. Począwszy od nagród za listy, nadesłane historie po konkursy i krzyżówki. Wiele tytułów oferuje kupony konkursowe drukowane cyklicznie w celu nakłonienia do dłuższej współpracy. Konkursy prasowe, radiowe, telewizyjne i internetowe w których można wygrać gotówkę, przedmioty czy usługi pobudzają odbiorców do aktywności. Podobna sytuacja ma miejsce ze wszystkimi dodatkami do gazet czy gadżetami produktowymi jako ponadstandardowa oferta. Dołączona do gazety próbka kawy czy kremu niemal sama wchodzi w ręce klienta. Jeśli zostanie wypróbowana i zaakceptowana, dodatkowo nijako bezpłatnie, klienci nieświadomie odwdzięczają się producentom sięgając następnym razem po ten właśnie produkt. Nie muszą już szukać, gdyż znaleziono ich samych.

    Comments are closed.