W temacie
  • Inwestycje reklamowe
    W reklamę inwestuje wiele osób, instytucji, organizacji, przedsiębiorstw, marek, jak również osób, które prowadzą małe działalności gospodarcze. Reklama jest bardzo potrzebna, z tego względu, że pomaga się dynamicznie rozwijać, pomaga …
  • Rozwój reklamy online
    Reklama online jest dzisiaj niewątpliwie jednym z najskuteczniejszych sposobów promowania firm, usług i innych różności dostępnych w internecie. Jest to rodzaj reklamy, która dla niektórych stała się uciążliwa, a niechciana …
Strony
Najnowsze komentarze

    Czy niezależne media to mit

    Mamy mity greckie, rzymskie, mitologię Słowian i Wikingów oraz od niedawna mitologie niezależnych mediów. Niem w tej chwili zbyt wielu osób, które wierzyłoby jeszcze w niezależne media. Coś co można kupić lub sprzedać nigdy nie będzie niezależne. Jeśli pobiera się opłaty za reklamy, które z gruntu są stronnicze żegnamy niezależność witamy dochodowość. Niezależność nie jest najlepsza metoda na przetrwanie. Media niezależne to media samowystarczalne. Media prywatne reprezentują interesy ich właścicieli, media publiczne tego kto finansuje ich działalność. W praktyce oznacza to, że partie polityczne mogą wpływać na kształt i jakość mediów. Nie jest to żadną nowością ani zaskoczeniem. Adolf Hitler masowo wykorzystywał media do działalności propagandowej a Goebbels gdyby żył w dzisiejszych czasach byłby królem PR. Dziś również mamy do czynienia z takimi samymi geniuszami reklamy choć przeważnie nie zdajemy sobie z tego sprawy. Wydaje nam się, że sami wyrabiamy sobie opinię o danym przedmiocie ale nie zawsze tak bywa.

    Comments are closed.