W temacie
  • Reklama tak po prostuReklama tak po prostu
    Jeżeli chcielibyśmy coś zakupić, aczkolwiek nie wiemy po prostu jeszcze co by to miało być, to będzie warto wiedzieć, iż w reklamach telewizyjnych, radiowych oraz internetowych, będziemy mieli możliwość poznania …
  • Negatywne uwarunkowania reklamyNegatywne uwarunkowania reklamy
    Negatywne uwarunkowania reklamy mogą przede wszystkim dotyczyć nie do końca prawdziwych cech reklamowanego produktu. Tutaj przede wszystkim mamy do czynienia z takimi elementami jak koloryzowanie produktu. Nie każdy proszek do …
Strony
Najnowsze komentarze

    Głośne męczące reklamy w mediach zakazane

    Łatwo można zauważyć, że reklama w mediach jest czasem głośniejsza niż trwające programy. Ma to zwrócić uwagę odbiorcy. Głośna reklama bywa jednak drażniąca. I co ważne, niezgodna z prawem. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji mówi, że poziom dźwięku reklamy nie powinien przekraczać głośności audycji czy programów. Jeżeli radio czy telewizja nie przestrzega tych wytycznych, widz czy słuchacz może zgłosić skargę. Warto wiedzieć takie rzeczy po to by być świadomym odbiorcą reklamy i wszelkich informacji serwowanych nam przez media. Choć wiemy, ze wiele stacji radiowych czy telewizyjnych utrzymuje się z reklam, to mimo to najważniejszy jest jednak widz czy słuchacz, bo to dla niego powstało i działa stacja. A takich skarg od wodzów jest sporo. Dlatego też stacje i KRRiT postanowiła coś z tym w końcu zrobić. Bo przecież radio czy telewizja są głównie dla widzów. To właśnie dzięki widzom stacje istnieją , bo mają swoich odbiorców. Płacąc abonament mamy prawo wymagać, zwłaszcza od stacji niekomercyjnych, które powinny reprezentować duży poziom.

    Comments are closed.