W temacie
  • Sportowe ubiory jako najlepsze nośniki reklamySportowe ubiory jako najlepsze nośniki reklamy
    W każdym kraju, sportowi idole przewijają się przez ekrany telewizyjne nawet kilka razy dziennie. Różne programy emitują zawody, rozmowy, spotkania, podczas których sportowiec występuje w swoim stroju roboczym, czyli sportowym …
  • Praca zespołowa nad reklamą damskich butówPraca zespołowa nad reklamą damskich butów
    Reklama damskiej odzieży, jest dla wielu sporym wyzwaniem, nie mówiąc już o butach, czy o dodatkach do nich. Niekiedy zdarza się, że trzeba licznego rodzaju obuwie nosić po kilka razy. …
Strony
Najnowsze komentarze

    Gwizdy telewizji

    Wydawać by się mogło, że wiodąca rola telewizji ma znaczący wpływ na kreowanie opinii publicznej. Jak się jednak okazuje funkcja mediów, bardziej skupia się na znanych osobach, takich jak prezenterzy popularnych programów telewizyjnych, aktorzy, grający w serialach, teatrach i filmach pełnometrażowych. Z nich najszersze oddziaływanie zapewne mają aktorzy superprodukcji, czyli filmów markowanych przez Hollywood (a ostatnio także Bollywood). Każda nastolatka chciałaby być dokładnie taka, jak jej ulubiona gwiazda estrady, chodzić z jakimś świetnym aktorem, w dodatku nieziemskim przystojniakiem. Zachowanie celebrytów i celebrytek wpływa w ten sposób na życie nastolatek. Chcą być jak gwiazdy, stylizują się na nie, stosują te same diety oraz ubierają podobne ubrania i kopiują makijaże. Gwizdy mediów kreują w ten sposób panujące trendy, czasem zupełnie nie zdając sobie z tego sprawy. W tym tkwi największe zagrożenie dla młodych osób. Bezmyślnie naśladują ulubieńców, nie zwracając uwagi na konsekwencje.

    Comments are closed.