W temacie
  • Negatywne uwarunkowania reklamyNegatywne uwarunkowania reklamy
    Negatywne uwarunkowania reklamy mogą przede wszystkim dotyczyć nie do końca prawdziwych cech reklamowanego produktu. Tutaj przede wszystkim mamy do czynienia z takimi elementami jak koloryzowanie produktu. Nie każdy proszek do …
  • Radio i internetRadio i internet
    Jeżeli będzie się chciało skorzystać z możliwości dowiedzenia się wszystkiego, to będzie się oczywiście posiadało możliwość dowiedzenia się bardzo wielu ciekawych informacji. Jeżeli jest się w trasie, to przeważnie posiada …
Strony
Najnowsze komentarze

    Gwizdy telewizji

    Wydawać by się mogło, że wiodąca rola telewizji ma znaczący wpływ na kreowanie opinii publicznej. Jak się jednak okazuje funkcja mediów, bardziej skupia się na znanych osobach, takich jak prezenterzy popularnych programów telewizyjnych, aktorzy, grający w serialach, teatrach i filmach pełnometrażowych. Z nich najszersze oddziaływanie zapewne mają aktorzy superprodukcji, czyli filmów markowanych przez Hollywood (a ostatnio także Bollywood). Każda nastolatka chciałaby być dokładnie taka, jak jej ulubiona gwiazda estrady, chodzić z jakimś świetnym aktorem, w dodatku nieziemskim przystojniakiem. Zachowanie celebrytów i celebrytek wpływa w ten sposób na życie nastolatek. Chcą być jak gwiazdy, stylizują się na nie, stosują te same diety oraz ubierają podobne ubrania i kopiują makijaże. Gwizdy mediów kreują w ten sposób panujące trendy, czasem zupełnie nie zdając sobie z tego sprawy. W tym tkwi największe zagrożenie dla młodych osób. Bezmyślnie naśladują ulubieńców, nie zwracając uwagi na konsekwencje.

    Comments are closed.