W temacie
  • Slogan „reklama dźwignia handlu” wciąż aktualnySlogan „reklama dźwignia handlu” wciąż aktualny
    Panuje przekonanie, że reklama jest dźwignią handlu. Pomimo, że trzeba posiadać dobry produkt lub usługę, którą chce się sprzedać, to na pewno sposób ich sprzedaży odgrywa ogromną rolę w ich …
  • Zaprzysiężony nowy rządZaprzysiężony nowy rząd
    Siedemnastego listopada 2011 roku premier Donald Tusk ogłosił skład nowego rządu i został on krótko później zaprzysiężony przez Prezydenta Polski Bronisława Komorowskiego. Prezydent pogratulował nowym ministrom oraz życzył im samych …
Strony
Najnowsze komentarze

    Jak internet dysklasyfikuje inne media

    W dzisiejszych czasach większość z nas zapytana o to, skąd czerpie informacje niemal na każdy temat z łatwością i bez namysłu odpowie, że z internetu. Globalna sieć komputerowa w zawrotnym tempie zastępuje wszelkie tradycyjne źródła informacji jak radio, telewizja i prasa. Ta ostatnia stała się chyba zresztą największą ofiarą powszechnej informatyzacji. Błyskawiczny rozwój technologiczny, coraz większa popularność oraz malejące ceny laptopów, smartfonów i tabletów sprawiają, że media, wiadomości, reklama skupiają się w jednym kanale jakim jest internet. O ile łatwiej jest znaleźć interesujące nas fakty wpisując poszukiwaną frazę w wyszukiwarkę internetową niż przeglądać prasę lub czekać na odpowiadający nam program telewizyjny. Do tego, dzięki coraz lepszej infrastrukturze i ofercie sieci komórkowych dostęp do informacji możemy mieć dosłownie w każdym miejscu i o każdej porze dnia i nocy. Można mieć tylko głęboką nadzieję, że przy tak szybkim rozwoju techniki, piętnastowieczny wynalazek Gutenberga nie zginie całkowicie i za kilkadziesiąt lat książki i gazety nie będą jedynie muzealnymi eksponatami.

    Comments are closed.