W temacie
  • Odszkodowanie za wypadekOdszkodowanie za wypadek
    Zacznij oszczędzać!. O tym, że warto oszczędzać pieniądze wie chyba każdy. Niestety nadal duża część Polaków nie ma na swoim koncie oszczędności które pozwoliłyby im przeżyć na poziomie na którym …
  • Zapewnienie rozrywkiZapewnienie rozrywki
    Na pewno media zapewniają nam ogromną rozrywkę. Tutaj każdego dnia włączamy radio, po to by posłuchać ulubionej muzyki, odprężyć się przy ulubionym serialu emitowanym w telewizji, czy też pooglądać śmieszne …
Strony
Najnowsze komentarze

    Jak media wpływają na najmłodszych odbiorców

    Reklamy prowokują, kuszą, zachęcają. Każdy dorosły jakoś sobie z nimi radzi, starając się do nich odnieść świadomie i odpowiedzialnie. Czy małe dziecko jest w stanie tak samo reagować na skierowane do niego w mediach reklamy? Chyba nie do końca jest to możliwe. Każdy program telewizyjny skierowany do najmłodszych widzów niesie swoje przekazy, reklamy. Kultowe już filmy dla dzieci, szczególnie pełnometrażowe kreskówki Disneya spowodowały lawinę ulubionych postaci z bajek w sklepach z zabawkami. Producenci zabawek reklamowali w mediach pluszaki, księżniczki, roboty, syrenki, klocki – wszystko, co było nawiązaniem do baśniowych bohaterów. Zazwyczaj, takie zabawki idą dosłownie jak woda, niezależnie od swoich cen. Koncerny farmaceutyczne również dostrzegają wśród najmłodszych pokaźną grupę klientów – w każdej aptece zobaczymy na półkach preparaty, syropki, witaminy dla najmłodszych. Odpowiednie, kolorowe opakowania, dołączone gadżety, atrakcyjny wygląd i smak, kolory – wszystko to poparte przekazem medialnym sprawia, że wiele dzieci zaczyna traktować lekarstwa jako smaczną przekąskę po obiedzie. Jak tu nie kupić marsjańskich witaminek?

    Comments are closed.