W temacie
  • RadioRadio
    W dzisiejszym świecie bez wątpienia nie Internet jest najbardziej popularnym środkiem przekazu, jednak radio nie jest już jedną formą przekazu i nie jest ta najpopularniejszą to jednak wielu ludzi z …
  • Zły przekaz czy odbiórZły przekaz czy odbiór
    Aby wiadomość była dobra musi być w odpowiedni sposób przekazana, ale także odpowiednio odebrana. Nie można powiedzieć, że czegoś nie zrozumieliśmy, skoro reszta osób to zrozumiała. Jest to oznaka, że …
Strony
Najnowsze komentarze

    Jakie formy może mieć reklama?

    Reklama może przybrać różne formy. Można reklamować produkt lub usługę przy pomocy dużych bilbordów, powieszonych neonów, które wieczorem są bardzo dobrze widoczne, można również zamieścić reklamę w telewizji, radio lub w codziennej prasie. Każdy z tych sposobów reklamy posiada pewne swoje wady, ale też zalety, które wpływają na decyzję dotyczącą wyboru właśnie takiego sposobu reklamowania produktu. Bardzo znaczącym aspektem jest to, ile trzeba zapłacić za reklamę. Porównując koszty reklamy umieszczonej na łamach gazety do kosztów reklamy w telewizji, to ta pierwsza wymaga o wiele mniejszych nakładów finansowych niż ta druga. Biorąc jednak pod uwagę fakt, że reklama telewizyjna dotrze do najszerszej grupy odbiorców, poza tym liczą się również doznania wizualne, to okazuje się, że jej koszt w szybkim tempie zwróci się. Niekiedy trzeba za reklamowanie produktu zapłacić więcej, aby mieć możliwość zdobycia potencjalnych klientów. Reklama tańsza może być mniej skuteczna i po obowiązującym ją terminie ważności, trzeba ponownie wykupić ją lub jej abonament. Wiąże się to z dalszym ponoszenie kosztów.

    Comments are closed.