W temacie
  • Nauka przemocy
    Media niestety bardzo przykro to stwierdzić, ale doprowadzają do rozrostu przemocy i agresji w społeczeństwie. Przez media wiele osób schodzi na złą drogę. Dlaczego? Otóż jeśli dojdzie do jakiegoś przestępstwa …
  • Organizacja imprez firmowych
    Organizacja imprez firmowych i jej aspekty. Aby zacieśnić relacje między współpracownikami, najczęściej organizuje się imprezy integracyjne lub wspólne wyjścia. Organizacja imprez firmowych jest jednak zadaniem, nad którym należy chwilę pomyśleć, …
Strony
Najnowsze komentarze

    Jakie formy może mieć reklama?

    Reklama może przybrać różne formy. Można reklamować produkt lub usługę przy pomocy dużych bilbordów, powieszonych neonów, które wieczorem są bardzo dobrze widoczne, można również zamieścić reklamę w telewizji, radio lub w codziennej prasie. Każdy z tych sposobów reklamy posiada pewne swoje wady, ale też zalety, które wpływają na decyzję dotyczącą wyboru właśnie takiego sposobu reklamowania produktu. Bardzo znaczącym aspektem jest to, ile trzeba zapłacić za reklamę. Porównując koszty reklamy umieszczonej na łamach gazety do kosztów reklamy w telewizji, to ta pierwsza wymaga o wiele mniejszych nakładów finansowych niż ta druga. Biorąc jednak pod uwagę fakt, że reklama telewizyjna dotrze do najszerszej grupy odbiorców, poza tym liczą się również doznania wizualne, to okazuje się, że jej koszt w szybkim tempie zwróci się. Niekiedy trzeba za reklamowanie produktu zapłacić więcej, aby mieć możliwość zdobycia potencjalnych klientów. Reklama tańsza może być mniej skuteczna i po obowiązującym ją terminie ważności, trzeba ponownie wykupić ją lub jej abonament. Wiąże się to z dalszym ponoszenie kosztów.

    Comments are closed.