W temacie
  • Naszymi zakupami rządzi podświadomośćNaszymi zakupami rządzi podświadomość
    Robiąc zakupy w dużych sklepach, często chodzimy pomiędzy półkami pełnymi towarów i szukamy określonego produktu. Mijamy wiele podobnych, ale z reguły nie przyglądamy się im dokładniej. Dlaczego szukamy tego jednego, …
  • Budowanie relacji z klientamiBudowanie relacji z klientami
    Wchodzenie w długotrwałe relacje pomiędzy nadawcą komunikatów medialnych a odbiorcą jest głównym celem redakcji. Nie zawsze treści i wiadomości przekazywane na łamach danego wydawnictwa są wystarczające aby przywiązać do siebie …
Strony
Najnowsze komentarze

    Jakie formy może mieć reklama?

    Reklama może przybrać różne formy. Można reklamować produkt lub usługę przy pomocy dużych bilbordów, powieszonych neonów, które wieczorem są bardzo dobrze widoczne, można również zamieścić reklamę w telewizji, radio lub w codziennej prasie. Każdy z tych sposobów reklamy posiada pewne swoje wady, ale też zalety, które wpływają na decyzję dotyczącą wyboru właśnie takiego sposobu reklamowania produktu. Bardzo znaczącym aspektem jest to, ile trzeba zapłacić za reklamę. Porównując koszty reklamy umieszczonej na łamach gazety do kosztów reklamy w telewizji, to ta pierwsza wymaga o wiele mniejszych nakładów finansowych niż ta druga. Biorąc jednak pod uwagę fakt, że reklama telewizyjna dotrze do najszerszej grupy odbiorców, poza tym liczą się również doznania wizualne, to okazuje się, że jej koszt w szybkim tempie zwróci się. Niekiedy trzeba za reklamowanie produktu zapłacić więcej, aby mieć możliwość zdobycia potencjalnych klientów. Reklama tańsza może być mniej skuteczna i po obowiązującym ją terminie ważności, trzeba ponownie wykupić ją lub jej abonament. Wiąże się to z dalszym ponoszenie kosztów.

    Comments are closed.