W temacie
  • Metody pozycjonowania stronMetody pozycjonowania stron
    Dzisiaj każdy szuka nowych, lepszych sposobów, aby skutecznie wypromować własną stronę internetową i zdobyć zainteresowanie innych użytkowników internetu. W całym procesie pozycjonowania strony internetowej ważne jest, aby stale szukać nowych …
  • Reklamy w mediach i sposoby ich podawaniaReklamy w mediach i sposoby ich podawania
    Wszechobecne media nie od dziś związane są ze wszechobecną reklamą. Reklamy w mediach są integralną częścią przekazu. Niezależnie od tego czy oglądamy film, czy akurat mamy przerwę w filmie, przeglądamy …
Strony
Najnowsze komentarze

    Jakie formy może mieć reklama?

    Reklama może przybrać różne formy. Można reklamować produkt lub usługę przy pomocy dużych bilbordów, powieszonych neonów, które wieczorem są bardzo dobrze widoczne, można również zamieścić reklamę w telewizji, radio lub w codziennej prasie. Każdy z tych sposobów reklamy posiada pewne swoje wady, ale też zalety, które wpływają na decyzję dotyczącą wyboru właśnie takiego sposobu reklamowania produktu. Bardzo znaczącym aspektem jest to, ile trzeba zapłacić za reklamę. Porównując koszty reklamy umieszczonej na łamach gazety do kosztów reklamy w telewizji, to ta pierwsza wymaga o wiele mniejszych nakładów finansowych niż ta druga. Biorąc jednak pod uwagę fakt, że reklama telewizyjna dotrze do najszerszej grupy odbiorców, poza tym liczą się również doznania wizualne, to okazuje się, że jej koszt w szybkim tempie zwróci się. Niekiedy trzeba za reklamowanie produktu zapłacić więcej, aby mieć możliwość zdobycia potencjalnych klientów. Reklama tańsza może być mniej skuteczna i po obowiązującym ją terminie ważności, trzeba ponownie wykupić ją lub jej abonament. Wiąże się to z dalszym ponoszenie kosztów.

    Comments are closed.