W temacie
  • Analiza informacji
    W natłoku faktów musimy wyłuskać te wiarygodne, oraz te, które w jakikolwiek sposób mogą ułatwić nasze codzienne życie, pracę lub naukę. Od najmłodszych lat jesteśmy uczeni jak interpretować fakty oraz …
  • Reklama a przedsiębiorstwo
    Na pewno każda firma chciałaby być rozpoznawalna, aby w ten sposób można było pozyskiwać coraz to większą liczbę zadowolonych klientów. Reklamy dotyczące danego przedsiębiorstwa zwykle skupiają się na określonych wartościach, …
Strony
Najnowsze komentarze

    Kryzys liberalnych mediów

    W ostatnim czasie kryzys finansowy bardzo poważnie zmienia oblicze mediów. Nie chodzi tylko o to, że dominującym tematem wielu stacji informacyjnych stała się recesja a większość wieczornych wydań wiadomości rozpoczyna się właśnie od informacji gospodarczych z całego regionu. Dzisiaj coraz częściej kryzys to także spadek zaufania – zarówno do polityków jak i mediów, które owszem – często krytykowały rządzących – ale nigdy nie robiły tego w sposób merytoryczny i same nie zauważyły, że kraj idzie na skraj bankructwa. Gdy na jaw wyszło, jak mocno zadłużone są liczne kraje – media na całym świecie podniosły alarm, ale nie oznacza to, że same nie straciły sporego zaufania wśród opinii publicznej. Można wręcz powiedzieć, że kryzys jeszcze bardziej przyspieszył masowe wykorzystywanie Internetu przez społeczeństwa głodne informacji. Na początku tradycyjne media ostro walczyły z portalami zakładanymi masowo w wirtualnym świecie, ale dziś widać, że jest to batalia z góry skazana na sromotną porażkę.

    Comments are closed.