W temacie
  • Porządna reklamaPorządna reklama
    Normalną rzeczą powinno być dla nas to, że wszystkie powierzone nam zadania musimy wykonać w jak najlepszy sposób. Niestety, ale bardzo wiele fachowców zupełnie tego nie rozumie i wykonuje poszczególne …
  • Reklama wizualna poprzez niskie cenyReklama wizualna poprzez niskie ceny
    Wysoka jakość i niskie ceny, jak najbardziej mają możliwość, aby iść ze sobą w parze. Są dla nas okazją na lepsze życie, a tym samym na liczne i ciekawe możliwości. …
Strony
Najnowsze komentarze

    Kryzys liberalnych mediów

    W ostatnim czasie kryzys finansowy bardzo poważnie zmienia oblicze mediów. Nie chodzi tylko o to, że dominującym tematem wielu stacji informacyjnych stała się recesja a większość wieczornych wydań wiadomości rozpoczyna się właśnie od informacji gospodarczych z całego regionu. Dzisiaj coraz częściej kryzys to także spadek zaufania – zarówno do polityków jak i mediów, które owszem – często krytykowały rządzących – ale nigdy nie robiły tego w sposób merytoryczny i same nie zauważyły, że kraj idzie na skraj bankructwa. Gdy na jaw wyszło, jak mocno zadłużone są liczne kraje – media na całym świecie podniosły alarm, ale nie oznacza to, że same nie straciły sporego zaufania wśród opinii publicznej. Można wręcz powiedzieć, że kryzys jeszcze bardziej przyspieszył masowe wykorzystywanie Internetu przez społeczeństwa głodne informacji. Na początku tradycyjne media ostro walczyły z portalami zakładanymi masowo w wirtualnym świecie, ale dziś widać, że jest to batalia z góry skazana na sromotną porażkę.

    Comments are closed.