W temacie
  • Reklama w internecieReklama w internecie
    Reklama w internecie bardzo konkretnie pozostaje uwzględniona, przede wszystkim do potrzeb użytkowników. Internauci doskonale znają pojecie reklamy internetowej, ponieważ maja z nią styczność, na co dzień. Nie jest to na …
  • Zbierz więcej informacjiZbierz więcej informacji
    Naprawdę ważne jest to, żebyśmy byli osobami świadomymi tego, co dzieje się w ich otoczeniu, w ich kraju czy na świecie. Powinniśmy wiedzieć, jakie są aktualne problemy, z czym zmagają …
Strony
Najnowsze komentarze

    Kryzys liberalnych mediów

    W ostatnim czasie kryzys finansowy bardzo poważnie zmienia oblicze mediów. Nie chodzi tylko o to, że dominującym tematem wielu stacji informacyjnych stała się recesja a większość wieczornych wydań wiadomości rozpoczyna się właśnie od informacji gospodarczych z całego regionu. Dzisiaj coraz częściej kryzys to także spadek zaufania – zarówno do polityków jak i mediów, które owszem – często krytykowały rządzących – ale nigdy nie robiły tego w sposób merytoryczny i same nie zauważyły, że kraj idzie na skraj bankructwa. Gdy na jaw wyszło, jak mocno zadłużone są liczne kraje – media na całym świecie podniosły alarm, ale nie oznacza to, że same nie straciły sporego zaufania wśród opinii publicznej. Można wręcz powiedzieć, że kryzys jeszcze bardziej przyspieszył masowe wykorzystywanie Internetu przez społeczeństwa głodne informacji. Na początku tradycyjne media ostro walczyły z portalami zakładanymi masowo w wirtualnym świecie, ale dziś widać, że jest to batalia z góry skazana na sromotną porażkę.

    Comments are closed.