W temacie
  • Trudne czasy dla medialnych sponsorówTrudne czasy dla medialnych sponsorów
    Telewizja, radio oraz gazety tracą systematycznie popularność. Wiadomo, że nie stracą jej ostatecznie, ale muszą ewoluować, aby dostosować swoją ofertę pod wymagania bardzo wymagających sponsorów, którzy chcą trafiać z przekazem …
  • Technika jednak zrobiła kawał dobrej robotyTechnika jednak zrobiła kawał dobrej roboty
    Kino tak samo jak film i książka jest środkiem masowego przekazu. Nie dość, ze przekazuje nam różnorodne wiadomości w treści filmów to jeszcze, w ostatnich latach bardzo popularne jest emitowanie …
Strony
Najnowsze komentarze

    Magia i siła reklamy

    Słowo reklama znaczy tyle co informacja. Słowo reklama pochodzi z języka łacińskiego.. Reklama ma za zadanie głównie zachęcenie do kupna jakiegoś reklamowanego towaru czy też usługi. Czasem reklamowane są jakieś ruchy społecznościowe, pewne idee czy akcje. A sama reklama może przybrać różną postać i formę. Najczęściej reklama ma charakter informacyjny bądź też promujący jakiś produkt. Wtedy reklama jest dość bezpośrednia, szybko i łatwo trafia do odbiorców. Bywa tak, że reklama występuje w ukrytych formach, w treści i nie jest do końca jednoznaczna, ma drugie dno i jest niedopowiedziana. Taką reklamę można różnorako interpretować. Współczesna reklama w mediach przybiera róż postać, czasem nawet sięga po środki, po które sięgać nie powinna. A to wszystko dlatego, że reklama ma konkretny cel, zwiększenie sprzedaży bądź zainteresowania produkty czy usługi. Reklama ma się nie tylko podobać, ale skutecznie zachęcać klientów do kupna. Nic więc dziwnego, że często szokuje swoja formą i treścią, gdyż tylko w ten sposób może skutecznie trafiać do klienta i zapadać w pamięć.

    Comments are closed.