W temacie
  • Jak media wpływają na najmłodszych odbiorcówJak media wpływają na najmłodszych odbiorców
    Reklamy prowokują, kuszą, zachęcają. Każdy dorosły jakoś sobie z nimi radzi, starając się do nich odnieść świadomie i odpowiedzialnie. Czy małe dziecko jest w stanie tak samo reagować na skierowane …
  • Jaki typ reklamy?Jaki typ reklamy?
    Ileż to razy znaleźliśmy się w takiej sytuacji, kiedy to zależało nam na tym, aby podjąć jak najlepszą decyzję, dzięki której nasze życie zmieni się na lepsze? Z pewnością wiele …
Strony
Najnowsze komentarze

    Magia i siła reklamy

    Słowo reklama znaczy tyle co informacja. Słowo reklama pochodzi z języka łacińskiego.. Reklama ma za zadanie głównie zachęcenie do kupna jakiegoś reklamowanego towaru czy też usługi. Czasem reklamowane są jakieś ruchy społecznościowe, pewne idee czy akcje. A sama reklama może przybrać różną postać i formę. Najczęściej reklama ma charakter informacyjny bądź też promujący jakiś produkt. Wtedy reklama jest dość bezpośrednia, szybko i łatwo trafia do odbiorców. Bywa tak, że reklama występuje w ukrytych formach, w treści i nie jest do końca jednoznaczna, ma drugie dno i jest niedopowiedziana. Taką reklamę można różnorako interpretować. Współczesna reklama w mediach przybiera róż postać, czasem nawet sięga po środki, po które sięgać nie powinna. A to wszystko dlatego, że reklama ma konkretny cel, zwiększenie sprzedaży bądź zainteresowania produkty czy usługi. Reklama ma się nie tylko podobać, ale skutecznie zachęcać klientów do kupna. Nic więc dziwnego, że często szokuje swoja formą i treścią, gdyż tylko w ten sposób może skutecznie trafiać do klienta i zapadać w pamięć.

    Comments are closed.