W temacie
  • Inwestycje reklamoweInwestycje reklamowe
    W reklamę inwestuje wiele osób, instytucji, organizacji, przedsiębiorstw, marek, jak również osób, które prowadzą małe działalności gospodarcze. Reklama jest bardzo potrzebna, z tego względu, że pomaga się dynamicznie rozwijać, pomaga …
  • Audycje radioweAudycje radiowe
    Audycje radiowe bardzo konkretnie pozostają dostosowane do potrzeb klientów. Na pewno media pod tym względem dokładają wszelkich starań, aby takie audycje były interesujące dla każdego słuchacza. Tutaj na pewno na …
Strony
Najnowsze komentarze

    Miejsce muzyki w mediach

    Muzyka zajmuje bardzo dużo miejsca w mediach. Stacje radiowe przez znaczną część swego czasu antenowego poświęcają na emitowaniu piosenek. Zdarzają się też i takie, zwłaszcza radia internetowe, gdzie wiadomości czy audycji nie ma wcale. Media drukowane przekazują relacje z koncertów, wywiady i informacje o zespołach czy muzykach oraz prezentują nowości wydawnicze. Recenzje dziennikarzy muzycznych wpływają na sprzedaż płyt w istotnym stopniu. Bogata oferta poszczególnych redakcji radiowych umożliwia wybór gatunku muzycznego będącego dominantą tematyczną. Od muzyki klasycznej poprzez klasykę wykonawców rozrywkowych po dźwięki elektroniczne, wszystkie style i gatunki dostępne są do słuchania w Internecie. Intensywną reklamą muzyki charakteryzuje się telewizja zwłaszcza tematyczna. Emitując teledyski i koncerty przybliżają widzom dokonania artystów. Internet natomiast jest medium, w któż wykonawcy w dużej mierze promują się sami. Na łamach portali tematycznych i społecznościowych starają się dotrzeć do jak największej liczby słuchaczy.

    Comments are closed.