W temacie
  • Źródło informacjiŹródło informacji
    Wiedzę można czerpać na wiele sposobów, możemy w tym celu korzystać z Internetu, z telewizji, radia czy prasy. Jednak to głównie dzięki serwisom i programom informacyjnym, jesteśmy na bieżąco z …
  • Reklama a przedsiębiorstwoReklama a przedsiębiorstwo
    Na pewno każda firma chciałaby być rozpoznawalna, aby w ten sposób można było pozyskiwać coraz to większą liczbę zadowolonych klientów. Reklamy dotyczące danego przedsiębiorstwa zwykle skupiają się na określonych wartościach, …
Strony
Najnowsze komentarze

    Miejsce muzyki w mediach

    Muzyka zajmuje bardzo dużo miejsca w mediach. Stacje radiowe przez znaczną część swego czasu antenowego poświęcają na emitowaniu piosenek. Zdarzają się też i takie, zwłaszcza radia internetowe, gdzie wiadomości czy audycji nie ma wcale. Media drukowane przekazują relacje z koncertów, wywiady i informacje o zespołach czy muzykach oraz prezentują nowości wydawnicze. Recenzje dziennikarzy muzycznych wpływają na sprzedaż płyt w istotnym stopniu. Bogata oferta poszczególnych redakcji radiowych umożliwia wybór gatunku muzycznego będącego dominantą tematyczną. Od muzyki klasycznej poprzez klasykę wykonawców rozrywkowych po dźwięki elektroniczne, wszystkie style i gatunki dostępne są do słuchania w Internecie. Intensywną reklamą muzyki charakteryzuje się telewizja zwłaszcza tematyczna. Emitując teledyski i koncerty przybliżają widzom dokonania artystów. Internet natomiast jest medium, w któż wykonawcy w dużej mierze promują się sami. Na łamach portali tematycznych i społecznościowych starają się dotrzeć do jak największej liczby słuchaczy.

    Comments are closed.