W temacie
  • Media a gwiazdyMedia a gwiazdy
    Media bardzo lubią śledzić każde posunięcie gwiazd, które są popularne w kraju i za granicą. Oczywiście uwielbiają doszukiwać się wszelkich gaf, wszelkich jakiś nieporozumień. Starają się wyciągnąć tylko te ciekawostki, …
  • Reklama nie zawsze jest na dobrym poziomieReklama nie zawsze jest na dobrym poziomie
    Wiele osób nie lubi męczących reklam, które przerywają nam ulubiony serial czy wyskakujących okienek w czasie czytania informacji w Internecie. Jednak reklama to dziś codzienność w mediach. Niemal każde media …
Strony
Najnowsze komentarze

    Monitoring marki w internecie

    Jak się ma twoja marka. Tylko nieroztropny przedsiębiorca nie sprawdza, jak się ma jego marka. Wyniki finansowe kontrolują wszyscy. Aby jednak były zadowalające, należy na bieżąco sprawdzać trendy i dopasowywać do nich poczynania prowadzonej przez siebie firmy. Temu właśnie służy monitoring marki w internecie. Analiza pozwala w kilku dosyć prostych krokach przekonać się, jak dana firma postrzegana jest przez konsumentów, jakim cieszy się wizerunkiem i z czym ją kojarzą odbiorcy. Na podstawie takiego badania można również przekonać się, jak radzą sobie poszczególne produkty. To cenna wiedza, pozwalająca trzymać rękę na pulsie przez cały czas. Prowadzenie firmy w dwudziestym pierwszym wieku to skomplikowane przedsięwzięcie. Nie można ograniczać się do prostych raportów sprzedaży. Trzeba natomiast obserwować wydarzenia w sieci i być na bieżąco z pojawiającymi się tam nowościami. A jeżeli nie dysponuje się potrzebnymi do tego umiejętnościami lub zwyczajnie nie ma się czasu, wówczas należy zatrudnić do tego odpowiednich podwykonawców.

    Leave a Reply