W temacie
  • Funkcje mediówFunkcje mediów
    W przypadku określonych elementów medialnych trzeba zauważyć, że nic tak konkretnie nie pozostaje tutaj zaprezentowane jak funkcje, które spełniają. Oczywiście pierwsza funkcja jest informacja, czyli informacyjna rola mediów. Tutaj kwestia …
  • Pułapki reklamowePułapki reklamowe
    Gdy słyszymy w radio lub widzimy w telewizji czy Internecie wspaniały tekst PROMOCJA, mamy ochotę od razy kupić sobie dany przedmiot. U niewielu osób włącza się w tym momencie ostrzeżenie, …
Strony
Najnowsze komentarze

    Monitoring marki w internecie

    Jak się ma twoja marka. Tylko nieroztropny przedsiębiorca nie sprawdza, jak się ma jego marka. Wyniki finansowe kontrolują wszyscy. Aby jednak były zadowalające, należy na bieżąco sprawdzać trendy i dopasowywać do nich poczynania prowadzonej przez siebie firmy. Temu właśnie służy monitoring marki w internecie. Analiza pozwala w kilku dosyć prostych krokach przekonać się, jak dana firma postrzegana jest przez konsumentów, jakim cieszy się wizerunkiem i z czym ją kojarzą odbiorcy. Na podstawie takiego badania można również przekonać się, jak radzą sobie poszczególne produkty. To cenna wiedza, pozwalająca trzymać rękę na pulsie przez cały czas. Prowadzenie firmy w dwudziestym pierwszym wieku to skomplikowane przedsięwzięcie. Nie można ograniczać się do prostych raportów sprzedaży. Trzeba natomiast obserwować wydarzenia w sieci i być na bieżąco z pojawiającymi się tam nowościami. A jeżeli nie dysponuje się potrzebnymi do tego umiejętnościami lub zwyczajnie nie ma się czasu, wówczas należy zatrudnić do tego odpowiednich podwykonawców.

    Leave a Reply