W temacie
  • Reklamy przeznaczone dla dzieci
    Kilkadziesiąt lat temu, kiedy media były w zarodku, a dzieci mogły w telewizji oglądać jedynie ‘Jacka i Agatkę’, rodzice mogli spać spokojnie. W sklepach nie było wielkiego wyboru, nie było …
  • Świat reklam w mediach
    Umiejętność tworzenia programów reklamowych to coś, nad czym rzadko się zastanawiamy. Tymczasem oddawanie duszy godzinnym programom audiotele czy innym loteriom telefonicznym jest rzeczywiście zajęciem niszczącym umysłowość i dobre samopoczucie reżysera …
Strony
Najnowsze komentarze

    Monitoring marki w internecie

    Jak się ma twoja marka. Tylko nieroztropny przedsiębiorca nie sprawdza, jak się ma jego marka. Wyniki finansowe kontrolują wszyscy. Aby jednak były zadowalające, należy na bieżąco sprawdzać trendy i dopasowywać do nich poczynania prowadzonej przez siebie firmy. Temu właśnie służy monitoring marki w internecie. Analiza pozwala w kilku dosyć prostych krokach przekonać się, jak dana firma postrzegana jest przez konsumentów, jakim cieszy się wizerunkiem i z czym ją kojarzą odbiorcy. Na podstawie takiego badania można również przekonać się, jak radzą sobie poszczególne produkty. To cenna wiedza, pozwalająca trzymać rękę na pulsie przez cały czas. Prowadzenie firmy w dwudziestym pierwszym wieku to skomplikowane przedsięwzięcie. Nie można ograniczać się do prostych raportów sprzedaży. Trzeba natomiast obserwować wydarzenia w sieci i być na bieżąco z pojawiającymi się tam nowościami. A jeżeli nie dysponuje się potrzebnymi do tego umiejętnościami lub zwyczajnie nie ma się czasu, wówczas należy zatrudnić do tego odpowiednich podwykonawców.

    Leave a Reply