W temacie
  • Technika jednak zrobiła kawał dobrej robotyTechnika jednak zrobiła kawał dobrej roboty
    Kino tak samo jak film i książka jest środkiem masowego przekazu. Nie dość, ze przekazuje nam różnorodne wiadomości w treści filmów to jeszcze, w ostatnich latach bardzo popularne jest emitowanie …
  • Sportowe ubiory jako najlepsze nośniki reklamySportowe ubiory jako najlepsze nośniki reklamy
    W każdym kraju, sportowi idole przewijają się przez ekrany telewizyjne nawet kilka razy dziennie. Różne programy emitują zawody, rozmowy, spotkania, podczas których sportowiec występuje w swoim stroju roboczym, czyli sportowym …
Strony
Najnowsze komentarze

    Monitoring marki w internecie

    Jak się ma twoja marka. Tylko nieroztropny przedsiębiorca nie sprawdza, jak się ma jego marka. Wyniki finansowe kontrolują wszyscy. Aby jednak były zadowalające, należy na bieżąco sprawdzać trendy i dopasowywać do nich poczynania prowadzonej przez siebie firmy. Temu właśnie służy monitoring marki w internecie. Analiza pozwala w kilku dosyć prostych krokach przekonać się, jak dana firma postrzegana jest przez konsumentów, jakim cieszy się wizerunkiem i z czym ją kojarzą odbiorcy. Na podstawie takiego badania można również przekonać się, jak radzą sobie poszczególne produkty. To cenna wiedza, pozwalająca trzymać rękę na pulsie przez cały czas. Prowadzenie firmy w dwudziestym pierwszym wieku to skomplikowane przedsięwzięcie. Nie można ograniczać się do prostych raportów sprzedaży. Trzeba natomiast obserwować wydarzenia w sieci i być na bieżąco z pojawiającymi się tam nowościami. A jeżeli nie dysponuje się potrzebnymi do tego umiejętnościami lub zwyczajnie nie ma się czasu, wówczas należy zatrudnić do tego odpowiednich podwykonawców.

    Leave a Reply