W temacie
  • Reklama w mediach może być skutecznaReklama w mediach może być skuteczna
    Nie każdy lubi reklamy. Można to zrozumieć, bo niektóre formy reklamowe są bardzo natrętne i nie trafiają do gustu odbiorcy. Reklamy bywają natrętne, zwłaszcza te wyskakujące okienka w Internecie. Od …
  • Budowanie relacji z klientamiBudowanie relacji z klientami
    Wchodzenie w długotrwałe relacje pomiędzy nadawcą komunikatów medialnych a odbiorcą jest głównym celem redakcji. Nie zawsze treści i wiadomości przekazywane na łamach danego wydawnictwa są wystarczające aby przywiązać do siebie …
Strony
Najnowsze komentarze

    Naszymi zakupami rządzi podświadomość

    Robiąc zakupy w dużych sklepach, często chodzimy pomiędzy półkami pełnymi towarów i szukamy określonego produktu. Mijamy wiele podobnych, ale z reguły nie przyglądamy się im dokładniej. Dlaczego szukamy tego jednego, którego nazwa utkwiła w naszej głowie? To efekt naszego codziennego kontaktu z mediami. Reklamy prezentowane w telewizji, internecie, prasie, radiu, zakodowały się w naszej podświadomości, choć może nawet byliśmy zdegustowani oglądając daną reklamę. W sklepie jednak, nazwa określonego artykułu jest nam na tyle bliska, że wkładamy produkt do koszyka. Media, wiadomości, reklama współpracują z psychologami, socjologami, całym sztabem marketingowców, którzy wiedzą, jak nas zachęcić do kupna danego produktu. Sięgamy po produkty markowe, a omijamy stojące nieopodal i dużo tańsze artykuły ‘no name’ – może nie wszyscy wiedzą, że mogą to być produkty tych samych marek, ale wyprodukowane bez firmowego logo, na potrzeby danej sieci handlowej. Warto więc czasem naszą podświadomość wziąć w ryzy, aby wydać mniej pieniędzy.

    Comments are closed.