W temacie
  • Mieszkania dla studentówMieszkania dla studentów
    Wyprowadzka. Znaczący odsetek społeczeństwa stanowi młodzież. Najczęściej są to ludzie w wieku 18-25 lat, którzy kończą liceum lub technikum i planują udać się na studia celem dalszej edukacji i zdobycia …
  • Reklama w połowie filmuReklama w połowie filmu
    Każdy z nas oglądając film nie lubi, gdy jest on przerywany i w trakcie jakiejś bardzo ważnej akcji nadawane są reklamy. Wielokrotnie wtedy ludzie przełączają na inny program, bo takich …
Strony
Najnowsze komentarze

    Negatywne uwarunkowania reklamy

    Negatywne uwarunkowania reklamy mogą przede wszystkim dotyczyć nie do końca prawdziwych cech reklamowanego produktu. Tutaj przede wszystkim mamy do czynienia z takimi elementami jak koloryzowanie produktu. Nie każdy proszek do prania, który jest reklamowany w telewizji naprawdę pierze tak jak pozostało to przedstawione. Oczywiście wszystko służy temu, aby można było ubarwić dany produkt. Negatywne uwarunkowania reklamy pozostają doskonale dopasowane do swej roli. Czasami wprowadzenie w błąd odbiorcy, może być dla niego lekcją na przyszłość. Często w reklamach ukryte haczyki są na pewno zaprezentowane poprzez drobne napisy, które aby odczytać trzeba się przyjrzeć. Niektóre reklamy także wykorzystują do tego celu lektora, który szybko czyta dany tekst, ale raczej w taki sposób, aby nie do końca można było go odebrać. Reklama ma swoje prawa. Tutaj dostosowane wyidealizowane opisy na pewno bardzo dobrze pozostają nam znane. Każdy w końcu chce sprzedać swój produkt, zarabiając na tym dużo pieniędzy.

    Comments are closed.