W temacie
  • Plotki śmieszne i mniej śmiesznePlotki śmieszne i mniej śmieszne
    Wśród rozpowszechnianych, niesprawdzonych informacji, możemy wyróżnić różne rodzaje plotek. Przede wszystkim część z nich jest plotkami złośliwymi i niestety z plotkami tego rodzaju można się najczęściej zetknąć. Wśród plotek tylko …
  • Reklamy w mediach – nie mamy wyboru, musimy je polubićReklamy w mediach – nie mamy wyboru, musimy je polubić
    Każda firma, która rozpoczyna swoją działalność, także ta, która prosperuje od lat, chcąc istnieć na dzisiejszym rynku, musi reklamować swoje produkty lub usługi. Ceny reklam są bardzo różne, najdroższe są …
Strony
Najnowsze komentarze

    Nie maleje liczba słuchających radia

    W dobie wszechobecnej telewizji czy Internetu wydawałoby się, ze radio jest medium, które powinno być w odwrocie. Tymczasem najnowsze badania nie potwierdzają tej tezy. Okazuje się, że aż prawie 13 mln Polaków słucha codziennie audycji radiowych. Największą popularnością cieszą się stacje radiowe w godz. Popołudniowych, od 15.00 do 18.00. Wtedy wielu z nas wraca z pracy, kierując samochodem, słuchamy więc radia. Według wyliczeń w samochodzie codziennie słucha radia prawie 6 mln obywateli naszego kraju Prawie połowa słuchaczy radia to osoby z wykształceniem średnim, co czwarty słuchacz legitymuje się dyplomem wyższej uczelni. Skuteczność reklam radiowych jest niezwykle skuteczna, co doceniają właściciele i menedżerowie firm. Dużą część popołudniowych słuchaczy audycji radiowych to dyrektorzy i prezesi firm, przedstawiciele wolnych zawodów i pracownicy umysłowi. Oczywiście obowiązkowym wyposażenie każdego samochodu ciężarowego czy też dostawczego stanowi radio. Rano słuchamy w radiu wiadomości, po południu i wieczorem komentarzy, podsumowań, audycji muzycznych. Wielość stacji radiowych pozwala znaleźć każdemu cos dla siebie.

    Comments are closed.