W temacie
  • Agencja reklamowaAgencja reklamowa
    W agencji reklamowej przede wszystkim można zwrócić się o pomoc w reklamowaniu swojego produktu czy firmy. Taka pomoc ze strony agencji jest oczywiście płatna, jednak trzeba zauważyć, że na ogólnej …
  • Negatywne uwarunkowania reklamyNegatywne uwarunkowania reklamy
    Negatywne uwarunkowania reklamy mogą przede wszystkim dotyczyć nie do końca prawdziwych cech reklamowanego produktu. Tutaj przede wszystkim mamy do czynienia z takimi elementami jak koloryzowanie produktu. Nie każdy proszek do …
Strony
Najnowsze komentarze

    Nie maleje liczba słuchających radia

    W dobie wszechobecnej telewizji czy Internetu wydawałoby się, ze radio jest medium, które powinno być w odwrocie. Tymczasem najnowsze badania nie potwierdzają tej tezy. Okazuje się, że aż prawie 13 mln Polaków słucha codziennie audycji radiowych. Największą popularnością cieszą się stacje radiowe w godz. Popołudniowych, od 15.00 do 18.00. Wtedy wielu z nas wraca z pracy, kierując samochodem, słuchamy więc radia. Według wyliczeń w samochodzie codziennie słucha radia prawie 6 mln obywateli naszego kraju Prawie połowa słuchaczy radia to osoby z wykształceniem średnim, co czwarty słuchacz legitymuje się dyplomem wyższej uczelni. Skuteczność reklam radiowych jest niezwykle skuteczna, co doceniają właściciele i menedżerowie firm. Dużą część popołudniowych słuchaczy audycji radiowych to dyrektorzy i prezesi firm, przedstawiciele wolnych zawodów i pracownicy umysłowi. Oczywiście obowiązkowym wyposażenie każdego samochodu ciężarowego czy też dostawczego stanowi radio. Rano słuchamy w radiu wiadomości, po południu i wieczorem komentarzy, podsumowań, audycji muzycznych. Wielość stacji radiowych pozwala znaleźć każdemu cos dla siebie.

    Comments are closed.