W temacie
  • Pozycjonowanie stron internetowychPozycjonowanie stron internetowych
    Jeśli zamówiłeś stronę internetową ale nie zauważasz jej popularności, gdyż osób odwiedzających tą stronę jest niewiele. Dlatego też ja w tym artykule chciałabym przedstawić sposoby na to aby witryna internetowa …
  • Wiadomości sportowe w mediachWiadomości sportowe w mediach
    Wiadomości sportowe to dział, na który mamy różny pogląd, zależnie od naszych zainteresowań. Zdania są podzielone, ale zazwyczaj skrajne. To znaczy: albo one nas interesują albo nudzą. Jeśli sport jest …
Strony
Najnowsze komentarze

    Nowe realia mediów

    Promowanie jednego obrazu rzeczywistości przez media jest głównym powodem, dla którego wielu ludzi nie chce dzisiaj zaufać w przekaz medialny głównych stacji telewizyjnych. Obawy coraz częściej budzi także fakt, że postępująca komercjalizacja stacji telewizyjnych i wydawnictw prasowych doprowadziła do połączenia licznych różnych tytułów dziennikarskich w jednej korporacji. Często ludzie nie mają nawet pojęcia, że ich ulubione portale internetowe, najczęściej wybierana gazeta w kiosku oraz dwie najchętniej oglądane stacje telewizyjne należą w istocie do jednej grupy kapitałowej. A często głównymi akcjonariuszami w tejże grupie są politycy albo osoby zaangażowane w działalność społeczną. Jako właściciele mediów mogą więc w oczywisty sposób kreować przekaz oraz rodzaj informacji publikowanych w swoich tytułach. Strach przed manipulowaniem i całkowitym uzależnieniem się od jednego źródła informacji sprawia, że w coraz większej grupie społeczeństw rodzi się potrzeba wykorzystania Internetu w celu uniezależnienia się od telewizji i prasy.

    Comments are closed.