W temacie
  • Reklama społecznaReklama społeczna
    Reklama społeczna jest to reklama, która nie oferuje żadnego produktu. Jest to reklama, której zadaniem jest ukazanie złego zachowania i piętnowanie go tak mocno, by i inni ludzie zaczęli je …
  • Rozwój telewizjiRozwój telewizji
    Czym w obecnych czasach jest rozwój telewizji. Większość osób odniosłaby się w taki przypadku przede wszystkim elementem zwiększonej ilości programów telewizyjnych, tych rozrywkowych, kulturalnych, sportowych, tych dla dzieci i dla …
Strony
Najnowsze komentarze

    Nowe realia mediów

    Promowanie jednego obrazu rzeczywistości przez media jest głównym powodem, dla którego wielu ludzi nie chce dzisiaj zaufać w przekaz medialny głównych stacji telewizyjnych. Obawy coraz częściej budzi także fakt, że postępująca komercjalizacja stacji telewizyjnych i wydawnictw prasowych doprowadziła do połączenia licznych różnych tytułów dziennikarskich w jednej korporacji. Często ludzie nie mają nawet pojęcia, że ich ulubione portale internetowe, najczęściej wybierana gazeta w kiosku oraz dwie najchętniej oglądane stacje telewizyjne należą w istocie do jednej grupy kapitałowej. A często głównymi akcjonariuszami w tejże grupie są politycy albo osoby zaangażowane w działalność społeczną. Jako właściciele mediów mogą więc w oczywisty sposób kreować przekaz oraz rodzaj informacji publikowanych w swoich tytułach. Strach przed manipulowaniem i całkowitym uzależnieniem się od jednego źródła informacji sprawia, że w coraz większej grupie społeczeństw rodzi się potrzeba wykorzystania Internetu w celu uniezależnienia się od telewizji i prasy.

    Comments are closed.