W temacie
  • Kubki z logoKubki z logo
    Kubki z logo. Jeśli zastanawiamy się co zrobić, żeby skutecznie i tanio rozreklamować swoją firmę to doskonałym sposobem, będą gadżety reklamowe. Każda szanująca się firma powinna mieć takie w zanadrzu. …
  • Audycje radioweAudycje radiowe
    Audycje radiowe bardzo konkretnie pozostają dostosowane do potrzeb klientów. Na pewno media pod tym względem dokładają wszelkich starań, aby takie audycje były interesujące dla każdego słuchacza. Tutaj na pewno na …
Strony
Najnowsze komentarze

    Nowe realia mediów

    Promowanie jednego obrazu rzeczywistości przez media jest głównym powodem, dla którego wielu ludzi nie chce dzisiaj zaufać w przekaz medialny głównych stacji telewizyjnych. Obawy coraz częściej budzi także fakt, że postępująca komercjalizacja stacji telewizyjnych i wydawnictw prasowych doprowadziła do połączenia licznych różnych tytułów dziennikarskich w jednej korporacji. Często ludzie nie mają nawet pojęcia, że ich ulubione portale internetowe, najczęściej wybierana gazeta w kiosku oraz dwie najchętniej oglądane stacje telewizyjne należą w istocie do jednej grupy kapitałowej. A często głównymi akcjonariuszami w tejże grupie są politycy albo osoby zaangażowane w działalność społeczną. Jako właściciele mediów mogą więc w oczywisty sposób kreować przekaz oraz rodzaj informacji publikowanych w swoich tytułach. Strach przed manipulowaniem i całkowitym uzależnieniem się od jednego źródła informacji sprawia, że w coraz większej grupie społeczeństw rodzi się potrzeba wykorzystania Internetu w celu uniezależnienia się od telewizji i prasy.

    Comments are closed.