W temacie
  • Posłowie, którzy przeżyją swój pierwszy razPosłowie, którzy przeżyją swój pierwszy raz
    W nowym parlamencie pojawią nowe twarze. Wśród 460 posłów, stu trzydziestu pierwszy raz zasiądzie w poselskich, bądź też senatorskich ławach. Niektórzy z nich mają jednak za sobą doświadczenie samorządowe, nie …
  • Sposoby pozycjonowania stronSposoby pozycjonowania stron
    W ówczesnych świecie pozycjonowanie stron internetowych stało się pewnym sposobem na skuteczną reklamę i osiągnięcie sukcesu. Jednak, aby to osiągnąć trzeba się najpierw napracować i opracować taki sposób, który pozwoli …
Strony
Najnowsze komentarze

    Nowe realia mediów

    Promowanie jednego obrazu rzeczywistości przez media jest głównym powodem, dla którego wielu ludzi nie chce dzisiaj zaufać w przekaz medialny głównych stacji telewizyjnych. Obawy coraz częściej budzi także fakt, że postępująca komercjalizacja stacji telewizyjnych i wydawnictw prasowych doprowadziła do połączenia licznych różnych tytułów dziennikarskich w jednej korporacji. Często ludzie nie mają nawet pojęcia, że ich ulubione portale internetowe, najczęściej wybierana gazeta w kiosku oraz dwie najchętniej oglądane stacje telewizyjne należą w istocie do jednej grupy kapitałowej. A często głównymi akcjonariuszami w tejże grupie są politycy albo osoby zaangażowane w działalność społeczną. Jako właściciele mediów mogą więc w oczywisty sposób kreować przekaz oraz rodzaj informacji publikowanych w swoich tytułach. Strach przed manipulowaniem i całkowitym uzależnieniem się od jednego źródła informacji sprawia, że w coraz większej grupie społeczeństw rodzi się potrzeba wykorzystania Internetu w celu uniezależnienia się od telewizji i prasy.

    Comments are closed.