W temacie
  • Reklama jako instrument promocjiReklama jako instrument promocji
    Reklama to różne płatne, kontrolowanie formy nieosobowego prezentowania oraz popierania idei, towarów i usług wobec docelowej grupy klientów przez określonego nadawcę. Dzieli się nią na reklamę prasową, czyli anons, reklamę …
  • Świat mediówŚwiat mediów
    Żyjemy w świecie zdominowanym przez informacje i nie ma sensu o tym dyskutować. Prawda oczywista. Media odgrywają ogromny wpływ na nasze życie, którego często nawet nie dostrzegamy żyjąc w niesamowitym …
Strony
Najnowsze komentarze

    Organizacja imprez firmowych

    Organizacja imprez firmowych i jej aspekty. Aby zacieśnić relacje między współpracownikami, najczęściej organizuje się imprezy integracyjne lub wspólne wyjścia. Organizacja imprez firmowych jest jednak zadaniem, nad którym należy chwilę pomyśleć, zanim zaczniemy zbierać chętnych uczestników na wyjazd lub wyjście. Zakłada ona bowiem sporządzenie planu imprezy, określenie liczby uczestników, dopasowanie rodzaju i ilości atrakcji do miejsca wydarzenia i szereg innych kwestii. Wszystko zależy od tego, czy planujemy małą imprezę w gronie na przykład osób jednego działu firmy, czy jednak większy wyjazd integracyjny lub kolację świąteczną dla całej firmy. Organizacja imprez firmowych to zadanie, które zleca się jednej zaufanej i doskonale zorganizowanej osobie, najczęściej asystentce biura. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby pomagali wszyscy. Należy określić najpierw miejsce imprezy, a następnie czas jej trwania i ilość osób. Zamówić hotel, jeśli planujemy dłuższy pobyt, posiłki i wybrać atrakcję: paintball, kręgle, prelegentów na konkretny temat lub zadbać o oprawę muzyczną.

    Leave a Reply