W temacie
  • Szkoła zaprezentowana przez mediaSzkoła zaprezentowana przez media
    Każda szkoła w obecnych czasach inwestuje w reklamę, która jest zamieszczana w mediach. Szczególnie popularne są wyższe uczenie, które pragną przyciągnąć ogromną rzesze studentów. Ale również licea, starają się zaprezentować …
  • Plusy reklamyPlusy reklamy
    Plusy reklamy przede wszystkim dotyczą najbardziej ogólnych elementów. Tutaj mowa jest o wypracowaniu konkretnego schematu reklamy, która dostarcza wielu informacji na temat danego produktu, daje wiele możliwości pod względem połączenia …
Strony
Najnowsze komentarze

    Przedmiot reklamy telewizyjnej w Polsce

    W polskich reklamach telewizyjnych od lat królują środki do osobistej pielęgnacji i żywność. Do tego dochodzą reklamy domowych środków czystości. Gdyby przyjrzeć się żywności reklamowanej w telewizji zobaczymy głównie słodycze, przekąski i dania gotowe do odgrzania. Kolejną pozycją są reklamy samochodów i akcesoriów do nich (płyny, opony) a także reklamy leków i innych wyrobów medycznych. Jeśli chodzi o usługi – wśród reklam królują banki. Ostatnim dającym się zauważyć trendem są reklamy miast czy regionów. To niewątpliwy wyraz napływu funduszy unijnych, które umożliwiają władzom gminnym znaczące zwiększenie wydatków na promocję. W spotach reklamowych emitowanych w telewizji nie zobaczymy całej masy przedmiotów i usług. Z samego założenia jest to medium dobre do reklamowania towarów masowych, popularnych, ogólnodostępnych. Choć często te dobra masowe próbują zaprezentować się jako towary ekskluzywne. Pewnym odstępstwem są niszowe kanały, w których można spotkać reklamy rzeczy specjalistycznych. Osobnym tematem są reklamy społeczne.

    Comments are closed.