W temacie
  • Metaforyczny obraz „nowych mediów”Metaforyczny obraz „nowych mediów”
    Bardzo często możemy spotkać się ze schematem obrazującym działanie nowych mediów, w oparciu o zasady funkcjonowania armii wojskowej. Tytułem wyjaśnienia: każde wojskowo zbudowane jest na zasadzie podległości danych jednostek, jednostkom …
  • Kancelaria radców prawnych WarszawaKancelaria radców prawnych Warszawa
    W drodze do kancelarii. Klienci kancelarii prawniczych i radcowskich często nie wiedzą, czego się spodziewać. Zwłaszcza jeżeli na co dzień nie korzystają ze wsparcia prawnego. Ich udziałem stają się zatem …
Strony
Najnowsze komentarze

    Przedmiot reklamy telewizyjnej w Polsce

    W polskich reklamach telewizyjnych od lat królują środki do osobistej pielęgnacji i żywność. Do tego dochodzą reklamy domowych środków czystości. Gdyby przyjrzeć się żywności reklamowanej w telewizji zobaczymy głównie słodycze, przekąski i dania gotowe do odgrzania. Kolejną pozycją są reklamy samochodów i akcesoriów do nich (płyny, opony) a także reklamy leków i innych wyrobów medycznych. Jeśli chodzi o usługi – wśród reklam królują banki. Ostatnim dającym się zauważyć trendem są reklamy miast czy regionów. To niewątpliwy wyraz napływu funduszy unijnych, które umożliwiają władzom gminnym znaczące zwiększenie wydatków na promocję. W spotach reklamowych emitowanych w telewizji nie zobaczymy całej masy przedmiotów i usług. Z samego założenia jest to medium dobre do reklamowania towarów masowych, popularnych, ogólnodostępnych. Choć często te dobra masowe próbują zaprezentować się jako towary ekskluzywne. Pewnym odstępstwem są niszowe kanały, w których można spotkać reklamy rzeczy specjalistycznych. Osobnym tematem są reklamy społeczne.

    Comments are closed.