W temacie
  • Bądź na bieżącoBądź na bieżąco
    XXI wiek to przede wszystkim taki wiek, w którym stale coś się dzieje. Niejednokrotnie dochodzi do takich sytuacji, kiedy to człowiek chce o wszystkim wiedzieć na bieżąco, jednakże nie wie …
  • Młodzi ludzie w kontakcie z mediamiMłodzi ludzie w kontakcie z mediami
    Młodzież szkolna obecnie bardzo często wyprzedza swych rodziców biegłością w użytkowaniu mediów. Lepiej orientują się w nowościach w sieci, poza tym mają na to zwykle więcej czasu. Jeszcze kilka lat …
Strony
Najnowsze komentarze

    Przedmiot reklamy telewizyjnej w Polsce

    W polskich reklamach telewizyjnych od lat królują środki do osobistej pielęgnacji i żywność. Do tego dochodzą reklamy domowych środków czystości. Gdyby przyjrzeć się żywności reklamowanej w telewizji zobaczymy głównie słodycze, przekąski i dania gotowe do odgrzania. Kolejną pozycją są reklamy samochodów i akcesoriów do nich (płyny, opony) a także reklamy leków i innych wyrobów medycznych. Jeśli chodzi o usługi – wśród reklam królują banki. Ostatnim dającym się zauważyć trendem są reklamy miast czy regionów. To niewątpliwy wyraz napływu funduszy unijnych, które umożliwiają władzom gminnym znaczące zwiększenie wydatków na promocję. W spotach reklamowych emitowanych w telewizji nie zobaczymy całej masy przedmiotów i usług. Z samego założenia jest to medium dobre do reklamowania towarów masowych, popularnych, ogólnodostępnych. Choć często te dobra masowe próbują zaprezentować się jako towary ekskluzywne. Pewnym odstępstwem są niszowe kanały, w których można spotkać reklamy rzeczy specjalistycznych. Osobnym tematem są reklamy społeczne.

    Comments are closed.