W temacie
  • Analiza informacjiAnaliza informacji
    W natłoku faktów musimy wyłuskać te wiarygodne, oraz te, które w jakikolwiek sposób mogą ułatwić nasze codzienne życie, pracę lub naukę. Od najmłodszych lat jesteśmy uczeni jak interpretować fakty oraz …
  • Kubki z logoKubki z logo
    Kubki z logo. Jeśli zastanawiamy się co zrobić, żeby skutecznie i tanio rozreklamować swoją firmę to doskonałym sposobem, będą gadżety reklamowe. Każda szanująca się firma powinna mieć takie w zanadrzu. …
Strony
Najnowsze komentarze

    Przedmiot reklamy telewizyjnej w Polsce

    W polskich reklamach telewizyjnych od lat królują środki do osobistej pielęgnacji i żywność. Do tego dochodzą reklamy domowych środków czystości. Gdyby przyjrzeć się żywności reklamowanej w telewizji zobaczymy głównie słodycze, przekąski i dania gotowe do odgrzania. Kolejną pozycją są reklamy samochodów i akcesoriów do nich (płyny, opony) a także reklamy leków i innych wyrobów medycznych. Jeśli chodzi o usługi – wśród reklam królują banki. Ostatnim dającym się zauważyć trendem są reklamy miast czy regionów. To niewątpliwy wyraz napływu funduszy unijnych, które umożliwiają władzom gminnym znaczące zwiększenie wydatków na promocję. W spotach reklamowych emitowanych w telewizji nie zobaczymy całej masy przedmiotów i usług. Z samego założenia jest to medium dobre do reklamowania towarów masowych, popularnych, ogólnodostępnych. Choć często te dobra masowe próbują zaprezentować się jako towary ekskluzywne. Pewnym odstępstwem są niszowe kanały, w których można spotkać reklamy rzeczy specjalistycznych. Osobnym tematem są reklamy społeczne.

    Comments are closed.