W temacie
  • Trudne czasy dla medialnych sponsorówTrudne czasy dla medialnych sponsorów
    Telewizja, radio oraz gazety tracą systematycznie popularność. Wiadomo, że nie stracą jej ostatecznie, ale muszą ewoluować, aby dostosować swoją ofertę pod wymagania bardzo wymagających sponsorów, którzy chcą trafiać z przekazem …
  • Blog sposobem na informowanie innych o swoim hobbyBlog sposobem na informowanie innych o swoim hobby
    Każda osoba, która chce przekazywać informacje innym ludziom może to dzisiaj zrobić za pomocą darmowego, ale bardzo profesjonalnego bloga. Możliwości jest wiele, ale chyba najpopularniejszą jest platforma blogowa Google, którą …
Strony
Najnowsze komentarze

    Przedmiot reklamy telewizyjnej w Polsce

    W polskich reklamach telewizyjnych od lat królują środki do osobistej pielęgnacji i żywność. Do tego dochodzą reklamy domowych środków czystości. Gdyby przyjrzeć się żywności reklamowanej w telewizji zobaczymy głównie słodycze, przekąski i dania gotowe do odgrzania. Kolejną pozycją są reklamy samochodów i akcesoriów do nich (płyny, opony) a także reklamy leków i innych wyrobów medycznych. Jeśli chodzi o usługi – wśród reklam królują banki. Ostatnim dającym się zauważyć trendem są reklamy miast czy regionów. To niewątpliwy wyraz napływu funduszy unijnych, które umożliwiają władzom gminnym znaczące zwiększenie wydatków na promocję. W spotach reklamowych emitowanych w telewizji nie zobaczymy całej masy przedmiotów i usług. Z samego założenia jest to medium dobre do reklamowania towarów masowych, popularnych, ogólnodostępnych. Choć często te dobra masowe próbują zaprezentować się jako towary ekskluzywne. Pewnym odstępstwem są niszowe kanały, w których można spotkać reklamy rzeczy specjalistycznych. Osobnym tematem są reklamy społeczne.

    Comments are closed.