W temacie
  • Jaki typ reklamy?Jaki typ reklamy?
    Ileż to razy znaleźliśmy się w takiej sytuacji, kiedy to zależało nam na tym, aby podjąć jak najlepszą decyzję, dzięki której nasze życie zmieni się na lepsze? Z pewnością wiele …
  • Nadmierne wykorzystywanie mediów jest szkodliweNadmierne wykorzystywanie mediów jest szkodliwe
    Śmiało można stwierdzić, że nic nie ma takiej mocy jak same media. Dokładnie, mnóstwo osób większość swojego czasu spędza właśnie przed telewizorem czy też komputerem. Może się wydawać, że dzięki …
Strony
Najnowsze komentarze

    Przedmiot reklamy telewizyjnej w Polsce

    W polskich reklamach telewizyjnych od lat królują środki do osobistej pielęgnacji i żywność. Do tego dochodzą reklamy domowych środków czystości. Gdyby przyjrzeć się żywności reklamowanej w telewizji zobaczymy głównie słodycze, przekąski i dania gotowe do odgrzania. Kolejną pozycją są reklamy samochodów i akcesoriów do nich (płyny, opony) a także reklamy leków i innych wyrobów medycznych. Jeśli chodzi o usługi – wśród reklam królują banki. Ostatnim dającym się zauważyć trendem są reklamy miast czy regionów. To niewątpliwy wyraz napływu funduszy unijnych, które umożliwiają władzom gminnym znaczące zwiększenie wydatków na promocję. W spotach reklamowych emitowanych w telewizji nie zobaczymy całej masy przedmiotów i usług. Z samego założenia jest to medium dobre do reklamowania towarów masowych, popularnych, ogólnodostępnych. Choć często te dobra masowe próbują zaprezentować się jako towary ekskluzywne. Pewnym odstępstwem są niszowe kanały, w których można spotkać reklamy rzeczy specjalistycznych. Osobnym tematem są reklamy społeczne.

    Comments are closed.