W temacie
  • Funkcje mediówFunkcje mediów
    W przypadku określonych elementów medialnych trzeba zauważyć, że nic tak konkretnie nie pozostaje tutaj zaprezentowane jak funkcje, które spełniają. Oczywiście pierwsza funkcja jest informacja, czyli informacyjna rola mediów. Tutaj kwestia …
  • Organizacja imprez integracyjnychOrganizacja imprez integracyjnych
    Jak zintegrować zespół pracowniczy?. Idealnie zgrany zespół pracowników to obecnie marzenie każdego pracodawcy. Tylko taki zespół ludzi będzie mógł sprostać każdemu wyzwaniu. Przyjazna atmosfera w miejscu pracy oraz zgodne relacje …
Strony
Najnowsze komentarze

    Przedmiot reklamy telewizyjnej w Polsce

    W polskich reklamach telewizyjnych od lat królują środki do osobistej pielęgnacji i żywność. Do tego dochodzą reklamy domowych środków czystości. Gdyby przyjrzeć się żywności reklamowanej w telewizji zobaczymy głównie słodycze, przekąski i dania gotowe do odgrzania. Kolejną pozycją są reklamy samochodów i akcesoriów do nich (płyny, opony) a także reklamy leków i innych wyrobów medycznych. Jeśli chodzi o usługi – wśród reklam królują banki. Ostatnim dającym się zauważyć trendem są reklamy miast czy regionów. To niewątpliwy wyraz napływu funduszy unijnych, które umożliwiają władzom gminnym znaczące zwiększenie wydatków na promocję. W spotach reklamowych emitowanych w telewizji nie zobaczymy całej masy przedmiotów i usług. Z samego założenia jest to medium dobre do reklamowania towarów masowych, popularnych, ogólnodostępnych. Choć często te dobra masowe próbują zaprezentować się jako towary ekskluzywne. Pewnym odstępstwem są niszowe kanały, w których można spotkać reklamy rzeczy specjalistycznych. Osobnym tematem są reklamy społeczne.

    Comments are closed.