W temacie
  • Zbierz więcej informacjiZbierz więcej informacji
    Naprawdę ważne jest to, żebyśmy byli osobami świadomymi tego, co dzieje się w ich otoczeniu, w ich kraju czy na świecie. Powinniśmy wiedzieć, jakie są aktualne problemy, z czym zmagają …
  • Media zmieniły kurs na niekorzystny dla człowiekaMedia zmieniły kurs na niekorzystny dla człowieka
    Media to ogromna moc, jednak zazwyczaj wykorzystywana w nieodpowiedni sposób. Najlepszym przykładem są reklamy, które puszczane non stop potrafią doprowadzi człowieka do szału, na to miejsce można by poruszyć jakiś …
Strony
Najnowsze komentarze

    Przedmiot reklamy telewizyjnej w Polsce

    W polskich reklamach telewizyjnych od lat królują środki do osobistej pielęgnacji i żywność. Do tego dochodzą reklamy domowych środków czystości. Gdyby przyjrzeć się żywności reklamowanej w telewizji zobaczymy głównie słodycze, przekąski i dania gotowe do odgrzania. Kolejną pozycją są reklamy samochodów i akcesoriów do nich (płyny, opony) a także reklamy leków i innych wyrobów medycznych. Jeśli chodzi o usługi – wśród reklam królują banki. Ostatnim dającym się zauważyć trendem są reklamy miast czy regionów. To niewątpliwy wyraz napływu funduszy unijnych, które umożliwiają władzom gminnym znaczące zwiększenie wydatków na promocję. W spotach reklamowych emitowanych w telewizji nie zobaczymy całej masy przedmiotów i usług. Z samego założenia jest to medium dobre do reklamowania towarów masowych, popularnych, ogólnodostępnych. Choć często te dobra masowe próbują zaprezentować się jako towary ekskluzywne. Pewnym odstępstwem są niszowe kanały, w których można spotkać reklamy rzeczy specjalistycznych. Osobnym tematem są reklamy społeczne.

    Comments are closed.