W temacie
  • DziennikiDzienniki
    Według danych z 1963 r. wychodziło w Kanadzie 116 dzienników o łącznym nakładzie 4,5 min egzemplarzy. Ponadto ukazywało się blisko 950 tygodników oraz około 800 innego rodzaju periodyków. Prasa kanadyjska …
  • Jaki typ reklamy?Jaki typ reklamy?
    Ileż to razy znaleźliśmy się w takiej sytuacji, kiedy to zależało nam na tym, aby podjąć jak najlepszą decyzję, dzięki której nasze życie zmieni się na lepsze? Z pewnością wiele …
Strony
Najnowsze komentarze

    Przedmiot reklamy telewizyjnej w Polsce

    W polskich reklamach telewizyjnych od lat królują środki do osobistej pielęgnacji i żywność. Do tego dochodzą reklamy domowych środków czystości. Gdyby przyjrzeć się żywności reklamowanej w telewizji zobaczymy głównie słodycze, przekąski i dania gotowe do odgrzania. Kolejną pozycją są reklamy samochodów i akcesoriów do nich (płyny, opony) a także reklamy leków i innych wyrobów medycznych. Jeśli chodzi o usługi – wśród reklam królują banki. Ostatnim dającym się zauważyć trendem są reklamy miast czy regionów. To niewątpliwy wyraz napływu funduszy unijnych, które umożliwiają władzom gminnym znaczące zwiększenie wydatków na promocję. W spotach reklamowych emitowanych w telewizji nie zobaczymy całej masy przedmiotów i usług. Z samego założenia jest to medium dobre do reklamowania towarów masowych, popularnych, ogólnodostępnych. Choć często te dobra masowe próbują zaprezentować się jako towary ekskluzywne. Pewnym odstępstwem są niszowe kanały, w których można spotkać reklamy rzeczy specjalistycznych. Osobnym tematem są reklamy społeczne.

    Comments are closed.