W temacie
  • Reklama wizualna poprzez niskie cenyReklama wizualna poprzez niskie ceny
    Wysoka jakość i niskie ceny, jak najbardziej mają możliwość, aby iść ze sobą w parze. Są dla nas okazją na lepsze życie, a tym samym na liczne i ciekawe możliwości. …
  • Metody pozycjonowania stronMetody pozycjonowania stron
    Dzisiaj każdy szuka nowych, lepszych sposobów, aby skutecznie wypromować własną stronę internetową i zdobyć zainteresowanie innych użytkowników internetu. W całym procesie pozycjonowania strony internetowej ważne jest, aby stale szukać nowych …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama jako instrument promocji

    Reklama to różne płatne, kontrolowanie formy nieosobowego prezentowania oraz popierania idei, towarów i usług wobec docelowej grupy klientów przez określonego nadawcę. Dzieli się nią na reklamę prasową, czyli anons, reklamę graficzną i artykuł sponsorowany. Reklamę radiową, w formie klasycznej lub w formie wywiadu sponsorowanego. Dobrze znaną reklamę telewizyjną oraz reklamę kinową. Reklama może również występować na zewnątrz w formie tablic, bilbordów czy plakatów. Znajduje się ona również w wydawnictwach zwartych, najczęściej jako reklama graficzna. Pojawia się w gazetach, magazynach. Promocja jako proces komunikacji społecznej, dzięki której producenci przekazują konsumentom grupę sygnałów mających zwrócić uwagę konsumentów na korzyści, jakie mogą uzyskać dokonując zakupu ich usług. W celu tym wykorzystuje się właśnie reklamę. Celem reklamy jest informowanie konsumentów, przekonywanie ich do zakupów, przypominanie o produkcie, wzmacnianie pozycji na rynku oraz wprowadzenie marki na rynek.

    Comments are closed.