W temacie
  • Jak tworzy się wizerunek osoby w mediach
    Media oraz sami zainteresowani doskonale zdają sobie sprawę, że posiadanie własnego wizerunku jest sprawą niezmiernie ważną szczególnie dla osób, które codziennie spotykają się z milionami ludzi z pośrednictwem mediów. Wtedy …
  • Pozycjonowanie stron internetowych
    Jeśli zamówiłeś stronę internetową ale nie zauważasz jej popularności, gdyż osób odwiedzających tą stronę jest niewiele. Dlatego też ja w tym artykule chciałabym przedstawić sposoby na to aby witryna internetowa …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama jako instrument promocji

    Reklama to różne płatne, kontrolowanie formy nieosobowego prezentowania oraz popierania idei, towarów i usług wobec docelowej grupy klientów przez określonego nadawcę. Dzieli się nią na reklamę prasową, czyli anons, reklamę graficzną i artykuł sponsorowany. Reklamę radiową, w formie klasycznej lub w formie wywiadu sponsorowanego. Dobrze znaną reklamę telewizyjną oraz reklamę kinową. Reklama może również występować na zewnątrz w formie tablic, bilbordów czy plakatów. Znajduje się ona również w wydawnictwach zwartych, najczęściej jako reklama graficzna. Pojawia się w gazetach, magazynach. Promocja jako proces komunikacji społecznej, dzięki której producenci przekazują konsumentom grupę sygnałów mających zwrócić uwagę konsumentów na korzyści, jakie mogą uzyskać dokonując zakupu ich usług. W celu tym wykorzystuje się właśnie reklamę. Celem reklamy jest informowanie konsumentów, przekonywanie ich do zakupów, przypominanie o produkcie, wzmacnianie pozycji na rynku oraz wprowadzenie marki na rynek.

    Comments are closed.