W temacie
  • Zła reklamaZła reklama
    Zła reklama niejednokrotnie bardzo często jest wśród nas. Można ją bardzo często zobaczyć w różnych mediach, aczkolwiek niejednokrotnie nawet nie spodziewamy się, ze jest ona właśnie tą reklamą. Niejednokrotnie każdy …
  • Źródło informacjiŹródło informacji
    Wiedzę można czerpać na wiele sposobów, możemy w tym celu korzystać z Internetu, z telewizji, radia czy prasy. Jednak to głównie dzięki serwisom i programom informacyjnym, jesteśmy na bieżąco z …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama jako instrument promocji

    Reklama to różne płatne, kontrolowanie formy nieosobowego prezentowania oraz popierania idei, towarów i usług wobec docelowej grupy klientów przez określonego nadawcę. Dzieli się nią na reklamę prasową, czyli anons, reklamę graficzną i artykuł sponsorowany. Reklamę radiową, w formie klasycznej lub w formie wywiadu sponsorowanego. Dobrze znaną reklamę telewizyjną oraz reklamę kinową. Reklama może również występować na zewnątrz w formie tablic, bilbordów czy plakatów. Znajduje się ona również w wydawnictwach zwartych, najczęściej jako reklama graficzna. Pojawia się w gazetach, magazynach. Promocja jako proces komunikacji społecznej, dzięki której producenci przekazują konsumentom grupę sygnałów mających zwrócić uwagę konsumentów na korzyści, jakie mogą uzyskać dokonując zakupu ich usług. W celu tym wykorzystuje się właśnie reklamę. Celem reklamy jest informowanie konsumentów, przekonywanie ich do zakupów, przypominanie o produkcie, wzmacnianie pozycji na rynku oraz wprowadzenie marki na rynek.

    Comments are closed.