W temacie
  • Agencja brandingowa warszawaAgencja brandingowa warszawa
    Studio graficzne. Czasami zdarza się tak, że potrzebujemy jakiejś dobrej agencji brandingowej oferującej swoje usługi w zakresie grafiki. Usług tego typu mogą potrzebować ludzie, którzy zakładają jakikolwiek własny biznes i …
  • Reklama wszędzie i dla wszystkichReklama wszędzie i dla wszystkich
    Zareklamować można dziś niemal wszystko i wszędzie. Reklama skuteczna jest w telewizji ,ale i w prasie czy radiu. Reklama telewizyjna jest chyba najdroższa, jednak jest najczęściej stosowana. Magia telewizji przyciąga …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama jako instrument promocji

    Reklama to różne płatne, kontrolowanie formy nieosobowego prezentowania oraz popierania idei, towarów i usług wobec docelowej grupy klientów przez określonego nadawcę. Dzieli się nią na reklamę prasową, czyli anons, reklamę graficzną i artykuł sponsorowany. Reklamę radiową, w formie klasycznej lub w formie wywiadu sponsorowanego. Dobrze znaną reklamę telewizyjną oraz reklamę kinową. Reklama może również występować na zewnątrz w formie tablic, bilbordów czy plakatów. Znajduje się ona również w wydawnictwach zwartych, najczęściej jako reklama graficzna. Pojawia się w gazetach, magazynach. Promocja jako proces komunikacji społecznej, dzięki której producenci przekazują konsumentom grupę sygnałów mających zwrócić uwagę konsumentów na korzyści, jakie mogą uzyskać dokonując zakupu ich usług. W celu tym wykorzystuje się właśnie reklamę. Celem reklamy jest informowanie konsumentów, przekonywanie ich do zakupów, przypominanie o produkcie, wzmacnianie pozycji na rynku oraz wprowadzenie marki na rynek.

    Comments are closed.