W temacie
  • Każdy może być dziennikarzemKażdy może być dziennikarzem
    Tak naprawdę współcześnie każdy może stać się niezależnym dziennikarzem. Media papierowe przechodzą do lamusa, a zaczynają się liczyć blogerzy amatorzy, którzy swoją pasją zdobywania informacji zarażają innych internautów. W większości …
  • Artykuły biurowe WarszawaArtykuły biurowe Warszawa
    Zakup artykułów biurowych. Hurtowy zakup artykułów biurowych to bardzo dobre rozwiązanie dla wszystkich osób, które myślą o tym, aby skutecznie wykonywać wszelkie obowiązki w biurze. Wiadomo, że praca w firmie …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama jako instrument promocji

    Reklama to różne płatne, kontrolowanie formy nieosobowego prezentowania oraz popierania idei, towarów i usług wobec docelowej grupy klientów przez określonego nadawcę. Dzieli się nią na reklamę prasową, czyli anons, reklamę graficzną i artykuł sponsorowany. Reklamę radiową, w formie klasycznej lub w formie wywiadu sponsorowanego. Dobrze znaną reklamę telewizyjną oraz reklamę kinową. Reklama może również występować na zewnątrz w formie tablic, bilbordów czy plakatów. Znajduje się ona również w wydawnictwach zwartych, najczęściej jako reklama graficzna. Pojawia się w gazetach, magazynach. Promocja jako proces komunikacji społecznej, dzięki której producenci przekazują konsumentom grupę sygnałów mających zwrócić uwagę konsumentów na korzyści, jakie mogą uzyskać dokonując zakupu ich usług. W celu tym wykorzystuje się właśnie reklamę. Celem reklamy jest informowanie konsumentów, przekonywanie ich do zakupów, przypominanie o produkcie, wzmacnianie pozycji na rynku oraz wprowadzenie marki na rynek.

    Comments are closed.