W temacie
  • Artykuły biurowe warszawa dostawa gratisArtykuły biurowe warszawa dostawa gratis
    Produkty do biura. Każde biuro wymaga przynajmniej podstawowego wyposażenia. Składają się na nie oczywiście meble, jak biurka czy szafy, ale również niewielkich rozmiarów dodatki. Należą do nich długopisy, ołówki, korektory …
  • Reklama wizualna poprzez niskie cenyReklama wizualna poprzez niskie ceny
    Wysoka jakość i niskie ceny, jak najbardziej mają możliwość, aby iść ze sobą w parze. Są dla nas okazją na lepsze życie, a tym samym na liczne i ciekawe możliwości. …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama jako instrument promocji

    Reklama to różne płatne, kontrolowanie formy nieosobowego prezentowania oraz popierania idei, towarów i usług wobec docelowej grupy klientów przez określonego nadawcę. Dzieli się nią na reklamę prasową, czyli anons, reklamę graficzną i artykuł sponsorowany. Reklamę radiową, w formie klasycznej lub w formie wywiadu sponsorowanego. Dobrze znaną reklamę telewizyjną oraz reklamę kinową. Reklama może również występować na zewnątrz w formie tablic, bilbordów czy plakatów. Znajduje się ona również w wydawnictwach zwartych, najczęściej jako reklama graficzna. Pojawia się w gazetach, magazynach. Promocja jako proces komunikacji społecznej, dzięki której producenci przekazują konsumentom grupę sygnałów mających zwrócić uwagę konsumentów na korzyści, jakie mogą uzyskać dokonując zakupu ich usług. W celu tym wykorzystuje się właśnie reklamę. Celem reklamy jest informowanie konsumentów, przekonywanie ich do zakupów, przypominanie o produkcie, wzmacnianie pozycji na rynku oraz wprowadzenie marki na rynek.

    Comments are closed.