W temacie
  • Wszechobecne i wszędobylskie współczesne media
    Środki masowego przekazu są wokół nas. Są też łatwo dostępne. Dziś każdy posiada telewizor czy radio. Coraz bardziej powszechny i dostępny staje się Internet. Bez środków masowego przekazu chyba trudno …
  • Bądź na bieżąco
    XXI wiek to przede wszystkim taki wiek, w którym stale coś się dzieje. Niejednokrotnie dochodzi do takich sytuacji, kiedy to człowiek chce o wszystkim wiedzieć na bieżąco, jednakże nie wie …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama jako instrument promocji

    Reklama to różne płatne, kontrolowanie formy nieosobowego prezentowania oraz popierania idei, towarów i usług wobec docelowej grupy klientów przez określonego nadawcę. Dzieli się nią na reklamę prasową, czyli anons, reklamę graficzną i artykuł sponsorowany. Reklamę radiową, w formie klasycznej lub w formie wywiadu sponsorowanego. Dobrze znaną reklamę telewizyjną oraz reklamę kinową. Reklama może również występować na zewnątrz w formie tablic, bilbordów czy plakatów. Znajduje się ona również w wydawnictwach zwartych, najczęściej jako reklama graficzna. Pojawia się w gazetach, magazynach. Promocja jako proces komunikacji społecznej, dzięki której producenci przekazują konsumentom grupę sygnałów mających zwrócić uwagę konsumentów na korzyści, jakie mogą uzyskać dokonując zakupu ich usług. W celu tym wykorzystuje się właśnie reklamę. Celem reklamy jest informowanie konsumentów, przekonywanie ich do zakupów, przypominanie o produkcie, wzmacnianie pozycji na rynku oraz wprowadzenie marki na rynek.

    Comments are closed.