W temacie
  • Nie maleje liczba słuchających radiaNie maleje liczba słuchających radia
    W dobie wszechobecnej telewizji czy Internetu wydawałoby się, ze radio jest medium, które powinno być w odwrocie. Tymczasem najnowsze badania nie potwierdzają tej tezy. Okazuje się, że aż prawie 13 …
  • Czarter jachtów motorowychCzarter jachtów motorowych
    Czarter jachtów motorowych – wielka przygoda dla Ciebie. Jednymi z najpopularniejszych sportów na świecie są z pewnością żeglarstwo i jachting motorowy, które co roku przyciągają coraz więcej osób lubiących spędzać …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama jako instrument promocji

    Reklama to różne płatne, kontrolowanie formy nieosobowego prezentowania oraz popierania idei, towarów i usług wobec docelowej grupy klientów przez określonego nadawcę. Dzieli się nią na reklamę prasową, czyli anons, reklamę graficzną i artykuł sponsorowany. Reklamę radiową, w formie klasycznej lub w formie wywiadu sponsorowanego. Dobrze znaną reklamę telewizyjną oraz reklamę kinową. Reklama może również występować na zewnątrz w formie tablic, bilbordów czy plakatów. Znajduje się ona również w wydawnictwach zwartych, najczęściej jako reklama graficzna. Pojawia się w gazetach, magazynach. Promocja jako proces komunikacji społecznej, dzięki której producenci przekazują konsumentom grupę sygnałów mających zwrócić uwagę konsumentów na korzyści, jakie mogą uzyskać dokonując zakupu ich usług. W celu tym wykorzystuje się właśnie reklamę. Celem reklamy jest informowanie konsumentów, przekonywanie ich do zakupów, przypominanie o produkcie, wzmacnianie pozycji na rynku oraz wprowadzenie marki na rynek.

    Comments are closed.