W temacie
  • Reklama tak po prostuReklama tak po prostu
    Jeżeli chcielibyśmy coś zakupić, aczkolwiek nie wiemy po prostu jeszcze co by to miało być, to będzie warto wiedzieć, iż w reklamach telewizyjnych, radiowych oraz internetowych, będziemy mieli możliwość poznania …
  • Buty męskie duże rozmiaryButy męskie duże rozmiary
    Sklep z butami. Mój dziadek to wysoki, barczysty mężczyzna. Ma więc zazwyczaj problem z kupieniem sobie ubrania. Najczęściej zleca więc szycie stosownej garderoby. Niestety problemem dziadka są również duże stopy. …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama jako instrument promocji

    Reklama to różne płatne, kontrolowanie formy nieosobowego prezentowania oraz popierania idei, towarów i usług wobec docelowej grupy klientów przez określonego nadawcę. Dzieli się nią na reklamę prasową, czyli anons, reklamę graficzną i artykuł sponsorowany. Reklamę radiową, w formie klasycznej lub w formie wywiadu sponsorowanego. Dobrze znaną reklamę telewizyjną oraz reklamę kinową. Reklama może również występować na zewnątrz w formie tablic, bilbordów czy plakatów. Znajduje się ona również w wydawnictwach zwartych, najczęściej jako reklama graficzna. Pojawia się w gazetach, magazynach. Promocja jako proces komunikacji społecznej, dzięki której producenci przekazują konsumentom grupę sygnałów mających zwrócić uwagę konsumentów na korzyści, jakie mogą uzyskać dokonując zakupu ich usług. W celu tym wykorzystuje się właśnie reklamę. Celem reklamy jest informowanie konsumentów, przekonywanie ich do zakupów, przypominanie o produkcie, wzmacnianie pozycji na rynku oraz wprowadzenie marki na rynek.

    Comments are closed.