W temacie
  • Każdy może być dziennikarzemKażdy może być dziennikarzem
    Tak naprawdę współcześnie każdy może stać się niezależnym dziennikarzem. Media papierowe przechodzą do lamusa, a zaczynają się liczyć blogerzy amatorzy, którzy swoją pasją zdobywania informacji zarażają innych internautów. W większości …
  • Druk offset b1Druk offset b1
    Szukasz miejsca aby wydrukować druk offset b1. Jeżeli szukasz drukarni offsetowej to zapraszamy Cię do nas – trafiłeś w najlepsze możliwe miejsce w sieci! Zaufaj naszej sprawdzonej ekipie doświadczonych pracowników, …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama jest także źródłem wiedzy

    Wiele osób wiedzę i wiadomości o usługach czy produktach czerpie wprost z reklamy. Można się temu dziwić tylko w pierwszym momencie. Reklama korzysta z tak wielu mediów, środków przekazu, że jest to zupełnie naturalne. Wiadomości chłoniemy przez całe życie, ze wszystkich stron. Warto też pamiętać, że w Polsce po roku 1989 reklamy spełniały funkcję edukacyjną, opowiadały o nowych dla Polaków produktach i ich możliwościach, właściwościach czy sposobach zastosowania. Pokazywały to, do czego wcześniej nie mieliśmy dostępu ni niemieliśmy się gdzie ich nauczyć (choćby szampony typu dwa w jednym). Teraz reklama telewizyjna już nie jest aż takim edukatorem, jak kiedyś, ale już niektóre reklamy prasowe czy internetowe, tam, gdzie można i trzeba pozwolić sobie na bardziej szczegółowy przekaz, nadal niosą w sobie wiele informacji. Zresztą przekaz reklamowy ma teraz tak różnorodną formę, że czerpanie z niego wiadomości może odbywać się zupełnie mimochodem. Do tego reklamy używają wszelkich możliwych środków, żeby swoje wiadomości przekazywać w sposób jak najprzyjemniejszy i najłatwiejszy do zapamiętania.

    Comments are closed.