W temacie
  • Reklama w internecie
    Reklama w internecie bardzo konkretnie pozostaje uwzględniona, przede wszystkim do potrzeb użytkowników. Internauci doskonale znają pojecie reklamy internetowej, ponieważ maja z nią styczność, na co dzień. Nie jest to na …
  • Głośne męczące reklamy w mediach zakazane
    Łatwo można zauważyć, że reklama w mediach jest czasem głośniejsza niż trwające programy. Ma to zwrócić uwagę odbiorcy. Głośna reklama bywa jednak drażniąca. I co ważne, niezgodna z prawem. Krajowa …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama jest także źródłem wiedzy

    Wiele osób wiedzę i wiadomości o usługach czy produktach czerpie wprost z reklamy. Można się temu dziwić tylko w pierwszym momencie. Reklama korzysta z tak wielu mediów, środków przekazu, że jest to zupełnie naturalne. Wiadomości chłoniemy przez całe życie, ze wszystkich stron. Warto też pamiętać, że w Polsce po roku 1989 reklamy spełniały funkcję edukacyjną, opowiadały o nowych dla Polaków produktach i ich możliwościach, właściwościach czy sposobach zastosowania. Pokazywały to, do czego wcześniej nie mieliśmy dostępu ni niemieliśmy się gdzie ich nauczyć (choćby szampony typu dwa w jednym). Teraz reklama telewizyjna już nie jest aż takim edukatorem, jak kiedyś, ale już niektóre reklamy prasowe czy internetowe, tam, gdzie można i trzeba pozwolić sobie na bardziej szczegółowy przekaz, nadal niosą w sobie wiele informacji. Zresztą przekaz reklamowy ma teraz tak różnorodną formę, że czerpanie z niego wiadomości może odbywać się zupełnie mimochodem. Do tego reklamy używają wszelkich możliwych środków, żeby swoje wiadomości przekazywać w sposób jak najprzyjemniejszy i najłatwiejszy do zapamiętania.

    Comments are closed.