W temacie
  • Szum informacyjnySzum informacyjny
    Jest to niezwykle złe zjawisko, jakie czasem pojawia się w sytuacji przekazywania wiadomości. W związku z tym, że szum informacyjny będzie miał miejsce, może dojść do zakłóceń danego przekazu. W …
  • Każdy może być dziennikarzemKażdy może być dziennikarzem
    Tak naprawdę współcześnie każdy może stać się niezależnym dziennikarzem. Media papierowe przechodzą do lamusa, a zaczynają się liczyć blogerzy amatorzy, którzy swoją pasją zdobywania informacji zarażają innych internautów. W większości …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama nie zawsze jest na dobrym poziomie

    Wiele osób nie lubi męczących reklam, które przerywają nam ulubiony serial czy wyskakujących okienek w czasie czytania informacji w Internecie. Jednak reklama to dziś codzienność w mediach. Niemal każde media korzystają z dobrodziejstw reklamy. Chodzi tutaj głównie o finanse .W dużej mierze przecież media komercyjne utrzymują się właśnie z reklam . Gdyby nie reklama, wiele stacji nie mogłoby się utrzymać. Jednak ważne też aby reklama nie tylko dawała korzyści stacji telewizyjnej. Reklama to źródło informacji dla konsumentów. Dlatego też reklama powinna mieć swój poziom. A tymczasem niektóre reklamy są wręcz żenujące. Nie dość, ze mają niski poziom, to jeszcze stosują różne tricki reklamowe poniżej pasa. Niektóre reklamy obrażają wręcz widza czy konsumenta, posiadają treści seksistowiskie, najczęściej ujmując pozycji kobiety. Taka reklama zamiast promować towar czy usługi, niektórych odbiorów wręcz odstrasza. Oby było jak najwięcej świadomych Klementów, którzy nie dają nabrać się na reklamy i nie kupują tez towarów reklamowanych w sposób nieetyczny.

    Comments are closed.