W temacie
  • Świat reklam w mediachŚwiat reklam w mediach
    Umiejętność tworzenia programów reklamowych to coś, nad czym rzadko się zastanawiamy. Tymczasem oddawanie duszy godzinnym programom audiotele czy innym loteriom telefonicznym jest rzeczywiście zajęciem niszczącym umysłowość i dobre samopoczucie reżysera …
  • Duża dawka wiadomościDuża dawka wiadomości
    Wiadomości oglądamy praktycznie każdego dnia, dlatego też należy się starać z nich wybierać jak najwięcej różnych ujęć, aby być pewnym co do zastosowania niektórych prawidłowości. Dla nas niekiedy liczy się …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama outdoorowa coraz bardziej popularna

    Reklamodawcy zaczynają dostrzegać zalety reklamy out of home, czyli takiej prowadzonej poza domem. Nakłady na taki rodzaj reklamy są do tej pory siedemnaście procent wyższe niż w roku ubiegłym. W pierwszych trzech kwartałach wyniosły one 152 miliony złotych. Dzieje się tak z powodu reklamy pochodzącej z sektorów takich jak sprzedaż, żywność, rozrywka i kultura. Polska branża outdoorowa poczyniła również w ostatnich latach wiele zmian, zadbała o większą atrakcyjność, co przyczyniło się na pewno do wzrostu jej atrakcyjności. Z reklamy outdoorowej najczęściej korzysta branża zajmująca się sprzedażą prawie 22%, ale również telekomunikacja – 14%, rozrywka/kultura – 12%, żywność – 11% oraz kampanie polityczne – 5%. Wzrost wydatków na kampanie polityczne, miał na pewno fakt, że odbywały się w Polsce wybory parlamentarne. Wydatki na bilbordy, plakaty i całe kampanie wyborcze pochłonęły miliony złotych i przy okazji dały zarobić reklamodawcom. Wszystko wskazuje, że reklama outdoorowa nadal będzie święciła sukcesy w branży reklamowej.

    Comments are closed.