W temacie
  • Zbierz więcej informacjiZbierz więcej informacji
    Naprawdę ważne jest to, żebyśmy byli osobami świadomymi tego, co dzieje się w ich otoczeniu, w ich kraju czy na świecie. Powinniśmy wiedzieć, jakie są aktualne problemy, z czym zmagają …
  • Nadmierne wykorzystywanie mediów jest szkodliweNadmierne wykorzystywanie mediów jest szkodliwe
    Śmiało można stwierdzić, że nic nie ma takiej mocy jak same media. Dokładnie, mnóstwo osób większość swojego czasu spędza właśnie przed telewizorem czy też komputerem. Może się wydawać, że dzięki …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama outdoorowa coraz bardziej popularna

    Reklamodawcy zaczynają dostrzegać zalety reklamy out of home, czyli takiej prowadzonej poza domem. Nakłady na taki rodzaj reklamy są do tej pory siedemnaście procent wyższe niż w roku ubiegłym. W pierwszych trzech kwartałach wyniosły one 152 miliony złotych. Dzieje się tak z powodu reklamy pochodzącej z sektorów takich jak sprzedaż, żywność, rozrywka i kultura. Polska branża outdoorowa poczyniła również w ostatnich latach wiele zmian, zadbała o większą atrakcyjność, co przyczyniło się na pewno do wzrostu jej atrakcyjności. Z reklamy outdoorowej najczęściej korzysta branża zajmująca się sprzedażą prawie 22%, ale również telekomunikacja – 14%, rozrywka/kultura – 12%, żywność – 11% oraz kampanie polityczne – 5%. Wzrost wydatków na kampanie polityczne, miał na pewno fakt, że odbywały się w Polsce wybory parlamentarne. Wydatki na bilbordy, plakaty i całe kampanie wyborcze pochłonęły miliony złotych i przy okazji dały zarobić reklamodawcom. Wszystko wskazuje, że reklama outdoorowa nadal będzie święciła sukcesy w branży reklamowej.

    Comments are closed.