W temacie
  • Reklamy pokazywane w prasieReklamy pokazywane w prasie
    Media muszą na siebie zarabiać, dlatego nie ma gazety , w której nie byłoby reklam. Reklamodawca może umieszczając reklamę w konkretnej gazecie dobrać grupę docelową jaką jest zainteresowany. Jeśli jest …
  • System medialny w NiemczechSystem medialny w Niemczech
    Przede wszystkim wszystkie media w Niemczech cechują się wysokim stopniem profesjonalizacji. Powstały specjalne organy samoregulujące, które kontrolują działanie mediów. Dzięki temu możliwe jest pilnowanie tego, aby media dostarczały wartościowe treści …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama outdoorowa coraz bardziej popularna

    Reklamodawcy zaczynają dostrzegać zalety reklamy out of home, czyli takiej prowadzonej poza domem. Nakłady na taki rodzaj reklamy są do tej pory siedemnaście procent wyższe niż w roku ubiegłym. W pierwszych trzech kwartałach wyniosły one 152 miliony złotych. Dzieje się tak z powodu reklamy pochodzącej z sektorów takich jak sprzedaż, żywność, rozrywka i kultura. Polska branża outdoorowa poczyniła również w ostatnich latach wiele zmian, zadbała o większą atrakcyjność, co przyczyniło się na pewno do wzrostu jej atrakcyjności. Z reklamy outdoorowej najczęściej korzysta branża zajmująca się sprzedażą – prawie 22%, ale również telekomunikacja – 14%, rozrywka/kultura – 12%, żywność – 11% oraz kampanie polityczne – 5%. Wzrost wydatków na kampanie polityczne, miał na pewno fakt, że odbywały się w Polsce wybory parlamentarne. Wydatki na bilbordy, plakaty i całe kampanie wyborcze pochłonęły miliony złotych i przy okazji dały zarobić reklamodawcom. Wszystko wskazuje, że reklama outdoorowa nadal będzie święciła sukcesy w branży reklamowej.

    Comments are closed.