W temacie
  • Rola mediów w popularyzacji sportuRola mediów w popularyzacji sportu
    Media są bardzo zasłużone, jeśli chodzi o popularyzację wielu dyscyplin sportowych. Gdyby nie transmisje z poszczególnych wydarzeń sportowych wielu ludzi nie orientowało się odnośnie wielu dyscyplin. Szczególnie można tutaj podać …
  • Darmowa reklama onlineDarmowa reklama online
    Pojawienie się idei o istnieniu darmowych reklam, umieszczanych w internecie stała się rewolucyjnym pomysłem, który wykorzystuje ogromna ilość firm, przedsiębiorstw, webmasterów a także zwykłych użytkowników chcących wypromować coś, na czym …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama outdoorowa coraz bardziej popularna

    Reklamodawcy zaczynają dostrzegać zalety reklamy out of home, czyli takiej prowadzonej poza domem. Nakłady na taki rodzaj reklamy są do tej pory siedemnaście procent wyższe niż w roku ubiegłym. W pierwszych trzech kwartałach wyniosły one 152 miliony złotych. Dzieje się tak z powodu reklamy pochodzącej z sektorów takich jak sprzedaż, żywność, rozrywka i kultura. Polska branża outdoorowa poczyniła również w ostatnich latach wiele zmian, zadbała o większą atrakcyjność, co przyczyniło się na pewno do wzrostu jej atrakcyjności. Z reklamy outdoorowej najczęściej korzysta branża zajmująca się sprzedażą – prawie 22%, ale również telekomunikacja – 14%, rozrywka/kultura – 12%, żywność – 11% oraz kampanie polityczne – 5%. Wzrost wydatków na kampanie polityczne, miał na pewno fakt, że odbywały się w Polsce wybory parlamentarne. Wydatki na bilbordy, plakaty i całe kampanie wyborcze pochłonęły miliony złotych i przy okazji dały zarobić reklamodawcom. Wszystko wskazuje, że reklama outdoorowa nadal będzie święciła sukcesy w branży reklamowej.

    Comments are closed.