W temacie
  • Nie dajmy się bawić naszym rozumemNie dajmy się bawić naszym rozumem
    Czas spojrzeć prawdzie w oczy, nic nie potrafi tak manipulować wyobraźnią człowieka jak media. To one rządzą światem mimo iż wielu broni się przed ta prawdą. Człowiek z natury jest …
  • Agencja brandingowa warszawaAgencja brandingowa warszawa
    Studio graficzne. Czasami zdarza się tak, że potrzebujemy jakiejś dobrej agencji brandingowej oferującej swoje usługi w zakresie grafiki. Usług tego typu mogą potrzebować ludzie, którzy zakładają jakikolwiek własny biznes i …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama outdoorowa coraz bardziej popularna

    Reklamodawcy zaczynają dostrzegać zalety reklamy out of home, czyli takiej prowadzonej poza domem. Nakłady na taki rodzaj reklamy są do tej pory siedemnaście procent wyższe niż w roku ubiegłym. W pierwszych trzech kwartałach wyniosły one 152 miliony złotych. Dzieje się tak z powodu reklamy pochodzącej z sektorów takich jak sprzedaż, żywność, rozrywka i kultura. Polska branża outdoorowa poczyniła również w ostatnich latach wiele zmian, zadbała o większą atrakcyjność, co przyczyniło się na pewno do wzrostu jej atrakcyjności. Z reklamy outdoorowej najczęściej korzysta branża zajmująca się sprzedażą prawie 22%, ale również telekomunikacja – 14%, rozrywka/kultura – 12%, żywność – 11% oraz kampanie polityczne – 5%. Wzrost wydatków na kampanie polityczne, miał na pewno fakt, że odbywały się w Polsce wybory parlamentarne. Wydatki na bilbordy, plakaty i całe kampanie wyborcze pochłonęły miliony złotych i przy okazji dały zarobić reklamodawcom. Wszystko wskazuje, że reklama outdoorowa nadal będzie święciła sukcesy w branży reklamowej.

    Comments are closed.