W temacie
  • Reklama tak po prostu
    Jeżeli chcielibyśmy coś zakupić, aczkolwiek nie wiemy po prostu jeszcze co by to miało być, to będzie warto wiedzieć, iż w reklamach telewizyjnych, radiowych oraz internetowych, będziemy mieli możliwość poznania …
  • Media zmieniły kurs na niekorzystny dla człowieka
    Media to ogromna moc, jednak zazwyczaj wykorzystywana w nieodpowiedni sposób. Najlepszym przykładem są reklamy, które puszczane non stop potrafią doprowadzi człowieka do szału, na to miejsce można by poruszyć jakiś …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama outdoorowa coraz bardziej popularna

    Reklamodawcy zaczynają dostrzegać zalety reklamy out of home, czyli takiej prowadzonej poza domem. Nakłady na taki rodzaj reklamy są do tej pory siedemnaście procent wyższe niż w roku ubiegłym. W pierwszych trzech kwartałach wyniosły one 152 miliony złotych. Dzieje się tak z powodu reklamy pochodzącej z sektorów takich jak sprzedaż, żywność, rozrywka i kultura. Polska branża outdoorowa poczyniła również w ostatnich latach wiele zmian, zadbała o większą atrakcyjność, co przyczyniło się na pewno do wzrostu jej atrakcyjności. Z reklamy outdoorowej najczęściej korzysta branża zajmująca się sprzedażą – prawie 22%, ale również telekomunikacja – 14%, rozrywka/kultura – 12%, żywność – 11% oraz kampanie polityczne – 5%. Wzrost wydatków na kampanie polityczne, miał na pewno fakt, że odbywały się w Polsce wybory parlamentarne. Wydatki na bilbordy, plakaty i całe kampanie wyborcze pochłonęły miliony złotych i przy okazji dały zarobić reklamodawcom. Wszystko wskazuje, że reklama outdoorowa nadal będzie święciła sukcesy w branży reklamowej.

    Comments are closed.