W temacie
  • Monitoring marki w internecieMonitoring marki w internecie
    Jak się ma twoja marka. Tylko nieroztropny przedsiębiorca nie sprawdza, jak się ma jego marka. Wyniki finansowe kontrolują wszyscy. Aby jednak były zadowalające, należy na bieżąco sprawdzać trendy i dopasowywać …
  • Czas na biznesCzas na biznes
    Któż z nas nie chciałby tego, aby móc cieszyć się przede wszystkim tym, że jego życie jest naprawdę udane, gdyż posiada dobrze prosperującą firmę, która może zapewnić zarobki na naprawdę …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama outdoorowa coraz bardziej popularna

    Reklamodawcy zaczynają dostrzegać zalety reklamy out of home, czyli takiej prowadzonej poza domem. Nakłady na taki rodzaj reklamy są do tej pory siedemnaście procent wyższe niż w roku ubiegłym. W pierwszych trzech kwartałach wyniosły one 152 miliony złotych. Dzieje się tak z powodu reklamy pochodzącej z sektorów takich jak sprzedaż, żywność, rozrywka i kultura. Polska branża outdoorowa poczyniła również w ostatnich latach wiele zmian, zadbała o większą atrakcyjność, co przyczyniło się na pewno do wzrostu jej atrakcyjności. Z reklamy outdoorowej najczęściej korzysta branża zajmująca się sprzedażą – prawie 22%, ale również telekomunikacja – 14%, rozrywka/kultura – 12%, żywność – 11% oraz kampanie polityczne – 5%. Wzrost wydatków na kampanie polityczne, miał na pewno fakt, że odbywały się w Polsce wybory parlamentarne. Wydatki na bilbordy, plakaty i całe kampanie wyborcze pochłonęły miliony złotych i przy okazji dały zarobić reklamodawcom. Wszystko wskazuje, że reklama outdoorowa nadal będzie święciła sukcesy w branży reklamowej.

    Comments are closed.