W temacie
  • Związek mediów z politykąZwiązek mediów z polityką
    Znaczne miejsce w mediach zajmuje polityka. Jest to główny kanał komunikacji treści politycznych, propagandowych czy agitacyjnych skierowany do społeczeństwa. Obecnie każde wydanie wiadomości zawiera informacje ze świata polityki. Dokonania posłów, …
  • Praca zespołowa nad reklamą damskich butówPraca zespołowa nad reklamą damskich butów
    Reklama damskiej odzieży, jest dla wielu sporym wyzwaniem, nie mówiąc już o butach, czy o dodatkach do nich. Niekiedy zdarza się, że trzeba licznego rodzaju obuwie nosić po kilka razy. …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama outdoorowa coraz bardziej popularna

    Reklamodawcy zaczynają dostrzegać zalety reklamy out of home, czyli takiej prowadzonej poza domem. Nakłady na taki rodzaj reklamy są do tej pory siedemnaście procent wyższe niż w roku ubiegłym. W pierwszych trzech kwartałach wyniosły one 152 miliony złotych. Dzieje się tak z powodu reklamy pochodzącej z sektorów takich jak sprzedaż, żywność, rozrywka i kultura. Polska branża outdoorowa poczyniła również w ostatnich latach wiele zmian, zadbała o większą atrakcyjność, co przyczyniło się na pewno do wzrostu jej atrakcyjności. Z reklamy outdoorowej najczęściej korzysta branża zajmująca się sprzedażą prawie 22%, ale również telekomunikacja – 14%, rozrywka/kultura – 12%, żywność – 11% oraz kampanie polityczne – 5%. Wzrost wydatków na kampanie polityczne, miał na pewno fakt, że odbywały się w Polsce wybory parlamentarne. Wydatki na bilbordy, plakaty i całe kampanie wyborcze pochłonęły miliony złotych i przy okazji dały zarobić reklamodawcom. Wszystko wskazuje, że reklama outdoorowa nadal będzie święciła sukcesy w branży reklamowej.

    Comments are closed.