W temacie
  • Rola mediów w popularyzacji sportuRola mediów w popularyzacji sportu
    Media są bardzo zasłużone, jeśli chodzi o popularyzację wielu dyscyplin sportowych. Gdyby nie transmisje z poszczególnych wydarzeń sportowych wielu ludzi nie orientowało się odnośnie wielu dyscyplin. Szczególnie można tutaj podać …
  • Bądź na bieżącoBądź na bieżąco
    XXI wiek to przede wszystkim taki wiek, w którym stale coś się dzieje. Niejednokrotnie dochodzi do takich sytuacji, kiedy to człowiek chce o wszystkim wiedzieć na bieżąco, jednakże nie wie …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama pokazywana w kinie

    Reklamy kojarzą nam się głównie ze spotami telewizyjnymi, ale ich możemy łatwo unikać, zawsze możemy zmienić kanał czy zrobić sobie w tym czasie herbaty czy kawy. Producent jednak wciąż płacą krocie za czas antenowy dla swoich reklam, są to kwoty setkach tysiącach złotych, w Stanach są to nawet stawki w milionach dolarów. Nie docenianą jest reklama pozywana w kinie. Reklamówki są puszczane przed samym seansem kinowym. Są to zarówno trailery filmów, które będą wchodziły do kin jak i przeróżnych produktów, także spożywczych. Pasmo reklamowe zaczyna się w kinie w momencie, w którym według rozkładu miał się rozpocząć film. Widzowie są wręcz na miejscach i nie mają wyboru jak obejrzeć te reklamy. Nie zmienią oni kanału, nie wyjdą nagle z kina ani nie pójdą zapatrzyć sobie herbaty. To olbrzymia zaleta reklam w kinie, jeśli chodzi o zalety dla producenta. Konsument na pewno ją zobaczy na dodatek będzie to reklama która działa na zmysły wzorku i słuchu. Wszystko ukazane jest w wysokiej jakości na dużym ekranie kinowym.

    Comments are closed.