W temacie
  • Młodzi ludzie w kontakcie z mediamiMłodzi ludzie w kontakcie z mediami
    Młodzież szkolna obecnie bardzo często wyprzedza swych rodziców biegłością w użytkowaniu mediów. Lepiej orientują się w nowościach w sieci, poza tym mają na to zwykle więcej czasu. Jeszcze kilka lat …
  • Czas na biznesCzas na biznes
    Któż z nas nie chciałby tego, aby móc cieszyć się przede wszystkim tym, że jego życie jest naprawdę udane, gdyż posiada dobrze prosperującą firmę, która może zapewnić zarobki na naprawdę …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama pokazywana w kinie

    Reklamy kojarzą nam się głównie ze spotami telewizyjnymi, ale ich możemy łatwo unikać, zawsze możemy zmienić kanał czy zrobić sobie w tym czasie herbaty czy kawy. Producent jednak wciąż płacą krocie za czas antenowy dla swoich reklam, są to kwoty setkach tysiącach złotych, w Stanach są to nawet stawki w milionach dolarów. Nie docenianą jest reklama pozywana w kinie. Reklamówki są puszczane przed samym seansem kinowym. Są to zarówno trailery filmów, które będą wchodziły do kin jak i przeróżnych produktów, także spożywczych. Pasmo reklamowe zaczyna się w kinie w momencie, w którym według rozkładu miał się rozpocząć film. Widzowie są wręcz na miejscach i nie mają wyboru jak obejrzeć te reklamy. Nie zmienią oni kanału, nie wyjdą nagle z kina ani nie pójdą zapatrzyć sobie herbaty. To olbrzymia zaleta reklam w kinie, jeśli chodzi o zalety dla producenta. Konsument na pewno ją zobaczy na dodatek będzie to reklama która działa na zmysły wzorku i słuchu. Wszystko ukazane jest w wysokiej jakości na dużym ekranie kinowym.

    Comments are closed.