W temacie
  • Reklamy pokazywane w prasieReklamy pokazywane w prasie
    Media muszą na siebie zarabiać, dlatego nie ma gazety , w której nie byłoby reklam. Reklamodawca może umieszczając reklamę w konkretnej gazecie dobrać grupę docelową jaką jest zainteresowany. Jeśli jest …
  • Związek mediów z politykąZwiązek mediów z polityką
    Znaczne miejsce w mediach zajmuje polityka. Jest to główny kanał komunikacji treści politycznych, propagandowych czy agitacyjnych skierowany do społeczeństwa. Obecnie każde wydanie wiadomości zawiera informacje ze świata polityki. Dokonania posłów, …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama pokazywana w kinie

    Reklamy kojarzą nam się głównie ze spotami telewizyjnymi, ale ich możemy łatwo unikać, zawsze możemy zmienić kanał czy zrobić sobie w tym czasie herbaty czy kawy. Producent jednak wciąż płacą krocie za czas antenowy dla swoich reklam, są to kwoty setkach tysiącach złotych, w Stanach są to nawet stawki w milionach dolarów. Nie docenianą jest reklama pozywana w kinie. Reklamówki są puszczane przed samym seansem kinowym. Są to zarówno trailery filmów, które będą wchodziły do kin jak i przeróżnych produktów, także spożywczych. Pasmo reklamowe zaczyna się w kinie w momencie, w którym według rozkładu miał się rozpocząć film. Widzowie są wręcz na miejscach i nie mają wyboru jak obejrzeć te reklamy. Nie zmienią oni kanału, nie wyjdą nagle z kina ani nie pójdą zapatrzyć sobie herbaty. To olbrzymia zaleta reklam w kinie, jeśli chodzi o zalety dla producenta. Konsument na pewno ją zobaczy na dodatek będzie to reklama która działa na zmysły wzorku i słuchu. Wszystko ukazane jest w wysokiej jakości na dużym ekranie kinowym.

    Comments are closed.