W temacie
  • Jeśli wiadomości, to tylko przez Internet.Jeśli wiadomości, to tylko przez Internet.
    Wszelkiego rodzaju wiadomości mogą być przekazywane zainteresowanym osobom poprzez telewizję, radio, prasę oraz Internet. Każde z tych środków masowego przekazu są wiarygodne i każde z nich stara się przekazywać informacje …
  • Organizacja imprez firmowychOrganizacja imprez firmowych
    Organizacja imprez firmowych i jej aspekty. Aby zacieśnić relacje między współpracownikami, najczęściej organizuje się imprezy integracyjne lub wspólne wyjścia. Organizacja imprez firmowych jest jednak zadaniem, nad którym należy chwilę pomyśleć, …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama pokazywana w kinie

    Reklamy kojarzą nam się głównie ze spotami telewizyjnymi, ale ich możemy łatwo unikać, zawsze możemy zmienić kanał czy zrobić sobie w tym czasie herbaty czy kawy. Producent jednak wciąż płacą krocie za czas antenowy dla swoich reklam, są to kwoty setkach tysiącach złotych, w Stanach są to nawet stawki w milionach dolarów. Nie docenianą jest reklama pozywana w kinie. Reklamówki są puszczane przed samym seansem kinowym. Są to zarówno trailery filmów, które będą wchodziły do kin jak i przeróżnych produktów, także spożywczych. Pasmo reklamowe zaczyna się w kinie w momencie, w którym według rozkładu miał się rozpocząć film. Widzowie są wręcz na miejscach i nie mają wyboru jak obejrzeć te reklamy. Nie zmienią oni kanału, nie wyjdą nagle z kina ani nie pójdą zapatrzyć sobie herbaty. To olbrzymia zaleta reklam w kinie, jeśli chodzi o zalety dla producenta. Konsument na pewno ją zobaczy na dodatek będzie to reklama która działa na zmysły wzorku i słuchu. Wszystko ukazane jest w wysokiej jakości na dużym ekranie kinowym.

    Comments are closed.