W temacie
  • Skuteczna reklamaSkuteczna reklama
    Niemalże każdy człowiek chciałby tego, aby wszystkie jego poczynania były w życiu jak najbardziej skuteczne. Niejednokrotnie dochodzi do takich sytuacji, kiedy to ludzie chcą za wszelką cenę zrealizować pewien cel, …
  • Nadmierne wykorzystywanie mediów jest szkodliweNadmierne wykorzystywanie mediów jest szkodliwe
    Śmiało można stwierdzić, że nic nie ma takiej mocy jak same media. Dokładnie, mnóstwo osób większość swojego czasu spędza właśnie przed telewizorem czy też komputerem. Może się wydawać, że dzięki …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama pokazywana w kinie

    Reklamy kojarzą nam się głównie ze spotami telewizyjnymi, ale ich możemy łatwo unikać, zawsze możemy zmienić kanał czy zrobić sobie w tym czasie herbaty czy kawy. Producent jednak wciąż płacą krocie za czas antenowy dla swoich reklam, są to kwoty setkach tysiącach złotych, w Stanach są to nawet stawki w milionach dolarów. Nie docenianą jest reklama pozywana w kinie. Reklamówki są puszczane przed samym seansem kinowym. Są to zarówno trailery filmów, które będą wchodziły do kin jak i przeróżnych produktów, także spożywczych. Pasmo reklamowe zaczyna się w kinie w momencie, w którym według rozkładu miał się rozpocząć film. Widzowie są wręcz na miejscach i nie mają wyboru jak obejrzeć te reklamy. Nie zmienią oni kanału, nie wyjdą nagle z kina ani nie pójdą zapatrzyć sobie herbaty. To olbrzymia zaleta reklam w kinie, jeśli chodzi o zalety dla producenta. Konsument na pewno ją zobaczy na dodatek będzie to reklama która działa na zmysły wzorku i słuchu. Wszystko ukazane jest w wysokiej jakości na dużym ekranie kinowym.

    Comments are closed.