W temacie
  • Slogan „reklama dźwignia handlu” wciąż aktualnySlogan „reklama dźwignia handlu” wciąż aktualny
    Panuje przekonanie, że reklama jest dźwignią handlu. Pomimo, że trzeba posiadać dobry produkt lub usługę, którą chce się sprzedać, to na pewno sposób ich sprzedaży odgrywa ogromną rolę w ich …
  • Czy media oszukują ludzi?Czy media oszukują ludzi?
    Pytanie jest bardzo ciekawe z punktu widzenia potencjalnego odbiorcy wiadomości. Jakby nie patrzeć media współczesne często mijają się z prawdą prezentując obraz świata. Napływające zewsząd negatywne informacje potwierdzają tylko tą …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama w mediach może być skuteczna

    Nie każdy lubi reklamy. Można to zrozumieć, bo niektóre formy reklamowe są bardzo natrętne i nie trafiają do gustu odbiorcy. Reklamy bywają natrętne, zwłaszcza te wyskakujące okienka w Internecie. Od reklamy trudno jest uciec, zwłaszcza dziś, kiedy reklama jest tak powszechna, że czasem nawet jej nie zauważamy. Reklamy, bilbordy są częścią naszego miejskiego krajobrazu. Oglądając film w telewizji już przywykliśmy do reklamowych bloków, które przerywają nasz ulubiony serial. Z reklamą nauczyliśmy się żyć. Choć może jej nie lubimy, to mimo to dostarcza nam ona źródła informacji o produktach. Dostarcza również estetycznych wrażeń. A jeśli nie, to zawsze może być powodem to rozmów czy sporów na temat wyglądu, czy estetyki jakiejś reklamy. Reklama jest niemal wszędzie. Idąc ulicą natrafiamy na reklamy. Słuchając radia, czy oglądają telewizję. Reklamy nie brakuje zwłaszcza w Internecie. Reklama dla współczesnego człowieka to już niemal chleb powszedni. Umiemy żyć z reklamą i się nią bawić. Najważniejsze żeby nie była ona szkodliwa.

    Comments are closed.