W temacie
  • Odszkodowanie za wypadekOdszkodowanie za wypadek
    Zacznij oszczędzać!. O tym, że warto oszczędzać pieniądze wie chyba każdy. Niestety nadal duża część Polaków nie ma na swoim koncie oszczędności które pozwoliłyby im przeżyć na poziomie na którym …
  • Negatywne uwarunkowania reklamyNegatywne uwarunkowania reklamy
    Negatywne uwarunkowania reklamy mogą przede wszystkim dotyczyć nie do końca prawdziwych cech reklamowanego produktu. Tutaj przede wszystkim mamy do czynienia z takimi elementami jak koloryzowanie produktu. Nie każdy proszek do …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama w połowie filmu

    Każdy z nas oglądając film nie lubi, gdy jest on przerywany i w trakcie jakiejś bardzo ważnej akcji nadawane są reklamy. Wielokrotnie wtedy ludzie przełączają na inny program, bo takich rzeczy się nie robi. Jeśli jest film to jest film, gdy przychodzi czas na reklamy to jest czas na reklamy. Jeśli człowiek ma czekać dziesięć minut za resztą filmu to staje się nerwowy. Na niektórych stacjach telewizyjnych reklama jest równo co pół godziny i niestety trwa kolejne dziesięć minut. Tak nie powinno być. Człowiek potem nie może się skupić na oglądaniu filmu i wielokrotnie rezygnuje z oglądania filmu na tym kanale. Nie ma co się takim ludziom dziwić. Nie ma też się co dziwić osobom z telewizji, którzy dzięki temu, że są reklamy w trakcie filmu zarabiają dla telewizji duże pieniądze i te pieniądze telewizja może wykorzystać na zakup jakiś premier do obejrzenia. Wtedy ludzie nie będą narzekali, że w telewizji wszystko jest jedną wielką powtórką. Jednakże coś za coś. Więc uzbrójmy się w cierpliwość.

    Comments are closed.