W temacie
  • Rola mediów w popularyzacji sportuRola mediów w popularyzacji sportu
    Media są bardzo zasłużone, jeśli chodzi o popularyzację wielu dyscyplin sportowych. Gdyby nie transmisje z poszczególnych wydarzeń sportowych wielu ludzi nie orientowało się odnośnie wielu dyscyplin. Szczególnie można tutaj podać …
  • Kształtowanie poglądówKształtowanie poglądów
    Kształtowanie poglądów człowieka w większości skupia się przede wszystkim na świecie mediów. Tutaj każdego dnia wielu ludzi staje się pod wpływem telewizji i reklamy. Kształtowanie poglądów może przede wszystkim pozostać …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklama w połowie filmu

    Każdy z nas oglądając film nie lubi, gdy jest on przerywany i w trakcie jakiejś bardzo ważnej akcji nadawane są reklamy. Wielokrotnie wtedy ludzie przełączają na inny program, bo takich rzeczy się nie robi. Jeśli jest film to jest film, gdy przychodzi czas na reklamy to jest czas na reklamy. Jeśli człowiek ma czekać dziesięć minut za resztą filmu to staje się nerwowy. Na niektórych stacjach telewizyjnych reklama jest równo co pół godziny i niestety trwa kolejne dziesięć minut. Tak nie powinno być. Człowiek potem nie może się skupić na oglądaniu filmu i wielokrotnie rezygnuje z oglądania filmu na tym kanale. Nie ma co się takim ludziom dziwić. Nie ma też się co dziwić osobom z telewizji, którzy dzięki temu, że są reklamy w trakcie filmu zarabiają dla telewizji duże pieniądze i te pieniądze telewizja może wykorzystać na zakup jakiś premier do obejrzenia. Wtedy ludzie nie będą narzekali, że w telewizji wszystko jest jedną wielką powtórką. Jednakże coś za coś. Więc uzbrójmy się w cierpliwość.

    Comments are closed.