W temacie
  • Budowanie relacji z klientamiBudowanie relacji z klientami
    Wchodzenie w długotrwałe relacje pomiędzy nadawcą komunikatów medialnych a odbiorcą jest głównym celem redakcji. Nie zawsze treści i wiadomości przekazywane na łamach danego wydawnictwa są wystarczające aby przywiązać do siebie …
  • Po co oglądamy seriale?Po co oglądamy seriale?
    Oglądanie telewizji przez wiele osób postrzegane jest jako strata czasu. Brak odpowiedniej ilości programów edukacyjnych czy popularnonaukowych powoduje, że bardzo często w ogóle rezygnujemy z tego medium. Nie mniej warto …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklamy pokazywane w prasie

    Media muszą na siebie zarabiać, dlatego nie ma gazety , w której nie byłoby reklam. Reklamodawca może umieszczając reklamę w konkretnej gazecie dobrać grupę docelową jaką jest zainteresowany. Jeśli jest to kobieta w wieku od osiemnastu do czterdziestu dziewięciu lat (czyli najbardziej pożądana przez producentów grupa wiekowa) wówczas reklamodawca wykupuje miejsce w kobiecym piśmie. Dlatego w kobiecych magazynach bardzo dużo jest reklam przeznaczonych specjalnie dla kobiet. Są to reklamy sklepów odzieżowych, galerii handlowych, kosmetyków i perfum. Bardzo sprawdzają się reklamy perfum, zamieszczone w gazetach. To jedyne medium, za pomocą, którego konsument może poczuć zapach perfum. Wszystko dzięki perfumowanym stronom w gazecie. Podobnie jest z kosmetykami. W gazecie można umieścić darmowe testery szamponów, odżywek, kremów czy też podkładów. Dzięki czemu reklamodawca ma wpływ na wszystkie zmysły konsumenta. Nawet producenci żywności mogą dawać próbki swoich produktów. Często do gazet dołączane są darmowe ciasteczka, które nie psują się zbyt szybko.

    Comments are closed.