W temacie
  • Jak tworzy się wizerunek osoby w mediachJak tworzy się wizerunek osoby w mediach
    Media oraz sami zainteresowani doskonale zdają sobie sprawę, że posiadanie własnego wizerunku jest sprawą niezmiernie ważną szczególnie dla osób, które codziennie spotykają się z milionami ludzi z pośrednictwem mediów. Wtedy …
  • Trudne czasy dla medialnych sponsorówTrudne czasy dla medialnych sponsorów
    Telewizja, radio oraz gazety tracą systematycznie popularność. Wiadomo, że nie stracą jej ostatecznie, ale muszą ewoluować, aby dostosować swoją ofertę pod wymagania bardzo wymagających sponsorów, którzy chcą trafiać z przekazem …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklamy przeznaczone dla dzieci

    Kilkadziesiąt lat temu, kiedy media były w zarodku, a dzieci mogły w telewizji oglądać jedynie ‘Jacka i Agatkę’, rodzice mogli spać spokojnie. W sklepach nie było wielkiego wyboru, nie było więc właściwie czego reklamować, dzieci cieszyły się ze wszystkiego, co im rodzice kupili. Czasy się jednak zmieniły, sklepy wypełniły się wszelakim dobrem, a konkurencja pomiędzy producentami także na rynku produktów dziecięcych wymogła reklamę wyrobów dla dzieci. Zabawki, odzież, rzeczy codziennego użytku – media, wiadomości, reklama zrozumiały, ze dziecko mimo iż nie dysponuje swoimi pieniędzmi jest bardzo wymagającym i pożądanym klientem. Telewizyjne programy dla najmłodszych poprzeplatane są reklamami zabawek według najnowszych trendów, ubranek i innych akcesoriów niezbędnych dzieciom. Nawet zakupy lekarstw dla dzieci w aptece, poprzedzone są reklamami – dinozaury, czy marsjanie z witaminami ? Poważny dylemat młodego człowieka. Najważniejsze – nie dać się zwariować i wytłumaczyć dziecku, że nie wszystko co zobaczy w reklamie to jest najlepsze.

    Comments are closed.