W temacie
  • Zły przekaz czy odbiórZły przekaz czy odbiór
    Aby wiadomość była dobra musi być w odpowiedni sposób przekazana, ale także odpowiednio odebrana. Nie można powiedzieć, że czegoś nie zrozumieliśmy, skoro reszta osób to zrozumiała. Jest to oznaka, że …
  • Popularność stronPopularność stron
    Chcesz aby Twoja strona była popularna w internecie ? Jeśli tak to musisz pamiętać, że klienci sami do Ciebie nie przyjdą. Muszą mieć oni możliwość odnalezienia Twojej strony wśród wielu …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklamy w mediach i sposoby ich podawania

    Wszechobecne media nie od dziś związane są ze wszechobecną reklamą. Reklamy w mediach są integralną częścią przekazu. Niezależnie od tego czy oglądamy film, czy akurat mamy przerwę w filmie, przeglądamy czasopismo lub dziennik, czy zajmujemy się czymkolwiek w Internecie lub słuchamy radia, wszędzie napotykamy reklamy. Reklamodawcy zawsze znajdą sposób, żeby dotrzeć do potencjalnego nabywcy. Reklamą są produkty z wyraźnym logo firmy używane przez bohaterów naszego ulubionego serialu. Reklamą jest sponsoring audycji radiowych lub nagród w konkursach. O wszędobylskich reklamach w gazetach, drukowanych w wyżej wymienionych lub też dodawanych w formie wkładki, nie warto nawet wspominać. Reklamą są także wiadomości przedstawione w subiektywny sposób czy same tematy artykułów. Nierzadko reklamy naszpikowane są technikami manipulacyjnymi lub same w sobie są manipulacja. Przykładem takich reklam są te, które z założenia nie wyglądają jak reklama: program motoryzacyjny opisujący zalety tylko jednej marki, opis nowej technologii szeroko stosowanej w elektronice na przykładzie trzech modeli sprzętu tylko jednej firmy i tak dalej.

    Comments are closed.