W temacie
  • Jak tworzy się wizerunek osoby w mediach
    Media oraz sami zainteresowani doskonale zdają sobie sprawę, że posiadanie własnego wizerunku jest sprawą niezmiernie ważną szczególnie dla osób, które codziennie spotykają się z milionami ludzi z pośrednictwem mediów. Wtedy …
  • Blog sposobem na informowanie innych o swoim hobby
    Każda osoba, która chce przekazywać informacje innym ludziom może to dzisiaj zrobić za pomocą darmowego, ale bardzo profesjonalnego bloga. Możliwości jest wiele, ale chyba najpopularniejszą jest platforma blogowa Google, którą …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklamy w mediach i sposoby ich podawania

    Wszechobecne media nie od dziś związane są ze wszechobecną reklamą. Reklamy w mediach są integralną częścią przekazu. Niezależnie od tego czy oglądamy film, czy akurat mamy przerwę w filmie, przeglądamy czasopismo lub dziennik, czy zajmujemy się czymkolwiek w Internecie lub słuchamy radia, wszędzie napotykamy reklamy. Reklamodawcy zawsze znajdą sposób, żeby dotrzeć do potencjalnego nabywcy. Reklamą są produkty z wyraźnym logo firmy używane przez bohaterów naszego ulubionego serialu. Reklamą jest sponsoring audycji radiowych lub nagród w konkursach. O wszędobylskich reklamach w gazetach, drukowanych w wyżej wymienionych lub też dodawanych w formie wkładki, nie warto nawet wspominać. Reklamą są także wiadomości przedstawione w subiektywny sposób czy same tematy artykułów. Nierzadko reklamy naszpikowane są technikami manipulacyjnymi lub same w sobie są manipulacja. Przykładem takich reklam są te, które z założenia nie wyglądają jak reklama: program motoryzacyjny opisujący zalety tylko jednej marki, opis nowej technologii szeroko stosowanej w elektronice na przykładzie trzech modeli sprzętu tylko jednej firmy i tak dalej.

    Comments are closed.