W temacie
  • Szum informacyjnySzum informacyjny
    Jest to niezwykle złe zjawisko, jakie czasem pojawia się w sytuacji przekazywania wiadomości. W związku z tym, że szum informacyjny będzie miał miejsce, może dojść do zakłóceń danego przekazu. W …
  • Portale plotkarskie dobrymi nośnikami reklamyPortale plotkarskie dobrymi nośnikami reklamy
    Ciekawość jest nieodłączną częścią ludzkiej natury. Nie wierzmy więc tym , którzy kategorycznie twierdza, że ich w ogóle plotki nie interesują, albo, że z żadną nigdy się nie zetknęli. Wszystkie …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklamy w mediach i sposoby ich podawania

    Wszechobecne media nie od dziś związane są ze wszechobecną reklamą. Reklamy w mediach są integralną częścią przekazu. Niezależnie od tego czy oglądamy film, czy akurat mamy przerwę w filmie, przeglądamy czasopismo lub dziennik, czy zajmujemy się czymkolwiek w Internecie lub słuchamy radia, wszędzie napotykamy reklamy. Reklamodawcy zawsze znajdą sposób, żeby dotrzeć do potencjalnego nabywcy. Reklamą są produkty z wyraźnym logo firmy używane przez bohaterów naszego ulubionego serialu. Reklamą jest sponsoring audycji radiowych lub nagród w konkursach. O wszędobylskich reklamach w gazetach, drukowanych w wyżej wymienionych lub też dodawanych w formie wkładki, nie warto nawet wspominać. Reklamą są także wiadomości przedstawione w subiektywny sposób czy same tematy artykułów. Nierzadko reklamy naszpikowane są technikami manipulacyjnymi lub same w sobie są manipulacja. Przykładem takich reklam są te, które z założenia nie wyglądają jak reklama: program motoryzacyjny opisujący zalety tylko jednej marki, opis nowej technologii szeroko stosowanej w elektronice na przykładzie trzech modeli sprzętu tylko jednej firmy i tak dalej.

    Comments are closed.