W temacie
  • Internet – dynamicznie rozwijającym się środkiem przekazuInternet – dynamicznie rozwijającym się środkiem przekazu
    Obecnie możemy zetknąć się z różnego rodzaju środkami masowego przekazu, z całą pewnością jednak za najbardziej dynamicznie się rozwijający trzeba uznać Internet, który jest w zasadzie najmłodszym środkiem masowego przekazu. …
  • Jak tworzy się wizerunek osoby w mediachJak tworzy się wizerunek osoby w mediach
    Media oraz sami zainteresowani doskonale zdają sobie sprawę, że posiadanie własnego wizerunku jest sprawą niezmiernie ważną szczególnie dla osób, które codziennie spotykają się z milionami ludzi z pośrednictwem mediów. Wtedy …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklamy w mediach i sposoby ich podawania

    Wszechobecne media nie od dziś związane są ze wszechobecną reklamą. Reklamy w mediach są integralną częścią przekazu. Niezależnie od tego czy oglądamy film, czy akurat mamy przerwę w filmie, przeglądamy czasopismo lub dziennik, czy zajmujemy się czymkolwiek w Internecie lub słuchamy radia, wszędzie napotykamy reklamy. Reklamodawcy zawsze znajdą sposób, żeby dotrzeć do potencjalnego nabywcy. Reklamą są produkty z wyraźnym logo firmy używane przez bohaterów naszego ulubionego serialu. Reklamą jest sponsoring audycji radiowych lub nagród w konkursach. O wszędobylskich reklamach w gazetach, drukowanych w wyżej wymienionych lub też dodawanych w formie wkładki, nie warto nawet wspominać. Reklamą są także wiadomości przedstawione w subiektywny sposób czy same tematy artykułów. Nierzadko reklamy naszpikowane są technikami manipulacyjnymi lub same w sobie są manipulacja. Przykładem takich reklam są te, które z założenia nie wyglądają jak reklama: program motoryzacyjny opisujący zalety tylko jednej marki, opis nowej technologii szeroko stosowanej w elektronice na przykładzie trzech modeli sprzętu tylko jednej firmy i tak dalej.

    Comments are closed.