W temacie
  • Bloki reklamowe i ich znaczenie dla odbiorcyBloki reklamowe i ich znaczenie dla odbiorcy
    Dobry specjalista zajmujący się reklama potrafi sprzedać i wypromować absolutnie wszystko. Zmienić przedmiot nudny w interesujący, rzecz, na którą nie zwrócilibyśmy uwagi w przedmiot pożądania. Reklama ma jednak swoich wielkich …
  • Media jakże złe w dzisiejszych czasachMedia jakże złe w dzisiejszych czasach
    Media potrafią zniszczyć psychikę człowieka. Jest tyle programów, które nie powinni oglądać szczególnie ludzie młodzi. Wszystko jest tak łatwo dostępne i to jest właśnie błąd. Weźmy relację ludzi z polityką, …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklamy w mediach i sposoby ich podawania

    Wszechobecne media nie od dziś związane są ze wszechobecną reklamą. Reklamy w mediach są integralną częścią przekazu. Niezależnie od tego czy oglądamy film, czy akurat mamy przerwę w filmie, przeglądamy czasopismo lub dziennik, czy zajmujemy się czymkolwiek w Internecie lub słuchamy radia, wszędzie napotykamy reklamy. Reklamodawcy zawsze znajdą sposób, żeby dotrzeć do potencjalnego nabywcy. Reklamą są produkty z wyraźnym logo firmy używane przez bohaterów naszego ulubionego serialu. Reklamą jest sponsoring audycji radiowych lub nagród w konkursach. O wszędobylskich reklamach w gazetach, drukowanych w wyżej wymienionych lub też dodawanych w formie wkładki, nie warto nawet wspominać. Reklamą są także wiadomości przedstawione w subiektywny sposób czy same tematy artykułów. Nierzadko reklamy naszpikowane są technikami manipulacyjnymi lub same w sobie są manipulacja. Przykładem takich reklam są te, które z założenia nie wyglądają jak reklama: program motoryzacyjny opisujący zalety tylko jednej marki, opis nowej technologii szeroko stosowanej w elektronice na przykładzie trzech modeli sprzętu tylko jednej firmy i tak dalej.

    Comments are closed.