W temacie
  • Zaprzysiężony nowy rządZaprzysiężony nowy rząd
    Siedemnastego listopada 2011 roku premier Donald Tusk ogłosił skład nowego rządu i został on krótko później zaprzysiężony przez Prezydenta Polski Bronisława Komorowskiego. Prezydent pogratulował nowym ministrom oraz życzył im samych …
  • Sensacja w mediachSensacja w mediach
    Nie ma się co oszukiwać, że media w dość dużej mierze starają się bazować niekiedy na dość taniej sensacji. Jest to dla nich sposób na to, aby móc coś w …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklamy w mediach – nie mamy wyboru, musimy je polubić

    Każda firma, która rozpoczyna swoją działalność, także ta, która prosperuje od lat, chcąc istnieć na dzisiejszym rynku, musi reklamować swoje produkty lub usługi. Ceny reklam są bardzo różne, najdroższe są te prezentowane w telewizji. Czas antenowy jest bardzo drogi, a ceny zależą od godziny emisji reklamy i jej wielokrotności. Telewizyjna reklama musi być dopracowana w szczegółach, musi mieć swój scenariusz, swoich bohaterów, aby być dla widza atrakcyjną i przyciągającą uwagę. Dlatego nie każda firma może sobie pozwolić na swoją prezentację w tego typu mediach. Reklama w popularnych tytułach prasowych jest tańsza, ale jej wadą jest dotarcie do określonych grup społecznych. Najlepsza jest reklama w internecie. Te media bez granic, przyciągają do siebie ogromna ilość internautów, którzy szukając czegoś dla siebie, właśnie od internetu zaczną poszukiwania. W internecie zobaczymy setki konkurujących ze sobą firm o takich samych lub zbliżonych profilach działalności. Trzeba się więc dobrze postarać, aby nasza reklama była najlepsza i na jak najlepszej pozycji. Mimo ogromnej konkurencji, w cyberprzestrzeni znajdzie się miejsce dla wszystkich – tylko od inwencji reklamodawców zależeć będzie ich sukces.

    Comments are closed.