W temacie
  • Rola mediów w popularyzacji sportuRola mediów w popularyzacji sportu
    Media są bardzo zasłużone, jeśli chodzi o popularyzację wielu dyscyplin sportowych. Gdyby nie transmisje z poszczególnych wydarzeń sportowych wielu ludzi nie orientowało się odnośnie wielu dyscyplin. Szczególnie można tutaj podać …
  • Telewizja a rozwój dzieciTelewizja a rozwój dzieci
    Media w tych czasach są bardzo rozwinięte, a wiele rodziców zwłaszcza małych dzieci nie zdają sobie z tego sprawy, jak tak naprawdę wielki wpływ na rozwój dziecka ma oglądanie telewizji. …
Strony
Najnowsze komentarze

    Reklamy w mediach – nie mamy wyboru, musimy je polubić

    Każda firma, która rozpoczyna swoją działalność, także ta, która prosperuje od lat, chcąc istnieć na dzisiejszym rynku, musi reklamować swoje produkty lub usługi. Ceny reklam są bardzo różne, najdroższe są te prezentowane w telewizji. Czas antenowy jest bardzo drogi, a ceny zależą od godziny emisji reklamy i jej wielokrotności. Telewizyjna reklama musi być dopracowana w szczegółach, musi mieć swój scenariusz, swoich bohaterów, aby być dla widza atrakcyjną i przyciągającą uwagę. Dlatego nie każda firma może sobie pozwolić na swoją prezentację w tego typu mediach. Reklama w popularnych tytułach prasowych jest tańsza, ale jej wadą jest dotarcie do określonych grup społecznych. Najlepsza jest reklama w internecie. Te media bez granic, przyciągają do siebie ogromna ilość internautów, którzy szukając czegoś dla siebie, właśnie od internetu zaczną poszukiwania. W internecie zobaczymy setki konkurujących ze sobą firm o takich samych lub zbliżonych profilach działalności. Trzeba się więc dobrze postarać, aby nasza reklama była najlepsza i na jak najlepszej pozycji. Mimo ogromnej konkurencji, w cyberprzestrzeni znajdzie się miejsce dla wszystkich – tylko od inwencji reklamodawców zależeć będzie ich sukces.

    Comments are closed.