W temacie
  • System medialny we FrancjiSystem medialny we Francji
    We Francji obowiązuje system spolaryzowanego pluralizmu. Cały system medialny jak i dziennikarstwo jakie tam jest propagowane ściśle związane jest z Kościołem, państwem i władzą. Pomimo tego, że obowiązuje wolność mediów, …
  • Czy media oszukują ludzi?Czy media oszukują ludzi?
    Pytanie jest bardzo ciekawe z punktu widzenia potencjalnego odbiorcy wiadomości. Jakby nie patrzeć media współczesne często mijają się z prawdą prezentując obraz świata. Napływające zewsząd negatywne informacje potwierdzają tylko tą …
Strony
Najnowsze komentarze

    Różna formy reklamy

    Reklama otacza nas z każdej strony i jest poważną częścią naszego życia. Czasem bywa ona przedstawiona bezpośrednio i tak jest w przypadku bloków reklamowych w telewizji. Przed każdnym blokiem reklamowym wyświetla nam się duży napis reklama. Jesteśmy o tym konkretnie informowani, gdy nie życzymy sobie ich oglądać możemy zmienić kanał. Do reklamy nie przedstawianej bezpośrednio należy product placement. Polega on na umieszczaniu konkretnych produktów w widoczny sposób i częste ich wychwalanie w filmach i serialach. Do niedawna polskie prawo w ogóle nie regulowało product placement i producenci mogli go używać do wali bez informowanie o nim konsumentów. Prawo jednak zmieniono i obecnie zawsze przed emisją programu w którym product placement się znajduje musi być na ekranie o tym widoczny pasek informacyjny. Często oglądając filmy nawet nie zdajemy sobie sprawy z tego, że otacza nas ta delikatna reklama. Na przykład gdy pokazywana jest nazwa linii lotniczych, którymi przemieszcza się główny bohater filmu.

    Comments are closed.