W temacie
  • Reklamy w mediach i sposoby ich podawaniaReklamy w mediach i sposoby ich podawania
    Wszechobecne media nie od dziś związane są ze wszechobecną reklamą. Reklamy w mediach są integralną częścią przekazu. Niezależnie od tego czy oglądamy film, czy akurat mamy przerwę w filmie, przeglądamy …
  • Monitoring marki w internecieMonitoring marki w internecie
    Jak się ma twoja marka. Tylko nieroztropny przedsiębiorca nie sprawdza, jak się ma jego marka. Wyniki finansowe kontrolują wszyscy. Aby jednak były zadowalające, należy na bieżąco sprawdzać trendy i dopasowywać …
Strony
Najnowsze komentarze

    Różna formy reklamy

    Reklama otacza nas z każdej strony i jest poważną częścią naszego życia. Czasem bywa ona przedstawiona bezpośrednio i tak jest w przypadku bloków reklamowych w telewizji. Przed każdnym blokiem reklamowym wyświetla nam się duży napis reklama. Jesteśmy o tym konkretnie informowani, gdy nie życzymy sobie ich oglądać możemy zmienić kanał. Do reklamy nie przedstawianej bezpośrednio należy product placement. Polega on na umieszczaniu konkretnych produktów w widoczny sposób i częste ich wychwalanie w filmach i serialach. Do niedawna polskie prawo w ogóle nie regulowało product placement i producenci mogli go używać do wali bez informowanie o nim konsumentów. Prawo jednak zmieniono i obecnie zawsze przed emisją programu w którym product placement się znajduje musi być na ekranie o tym widoczny pasek informacyjny. Często oglądając filmy nawet nie zdajemy sobie sprawy z tego, że otacza nas ta delikatna reklama. Na przykład gdy pokazywana jest nazwa linii lotniczych, którymi przemieszcza się główny bohater filmu.

    Comments are closed.