W temacie
  • Reklama społecznaReklama społeczna
    Reklama społeczna jest to reklama, która nie oferuje żadnego produktu. Jest to reklama, której zadaniem jest ukazanie złego zachowania i piętnowanie go tak mocno, by i inni ludzie zaczęli je …
  • Negatywne uwarunkowania reklamyNegatywne uwarunkowania reklamy
    Negatywne uwarunkowania reklamy mogą przede wszystkim dotyczyć nie do końca prawdziwych cech reklamowanego produktu. Tutaj przede wszystkim mamy do czynienia z takimi elementami jak koloryzowanie produktu. Nie każdy proszek do …
Strony
Najnowsze komentarze

    Różna formy reklamy

    Reklama otacza nas z każdej strony i jest poważną częścią naszego życia. Czasem bywa ona przedstawiona bezpośrednio i tak jest w przypadku bloków reklamowych w telewizji. Przed każdnym blokiem reklamowym wyświetla nam się duży napis reklama. Jesteśmy o tym konkretnie informowani, gdy nie życzymy sobie ich oglądać możemy zmienić kanał. Do reklamy nie przedstawianej bezpośrednio należy product placement. Polega on na umieszczaniu konkretnych produktów w widoczny sposób i częste ich wychwalanie w filmach i serialach. Do niedawna polskie prawo w ogóle nie regulowało product placement i producenci mogli go używać do wali bez informowanie o nim konsumentów. Prawo jednak zmieniono i obecnie zawsze przed emisją programu w którym product placement się znajduje musi być na ekranie o tym widoczny pasek informacyjny. Często oglądając filmy nawet nie zdajemy sobie sprawy z tego, że otacza nas ta delikatna reklama. Na przykład gdy pokazywana jest nazwa linii lotniczych, którymi przemieszcza się główny bohater filmu.

    Comments are closed.