W temacie
  • Dostępność wiadomości
    W dzisiejszym świecie o dostępność wiadomości nie jest trudno. By być na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami z kraju i ze świata nie trzeba regularnie oglądać telewizyjnych wiadomości. Nie trzeba nawet …
  • Metaforyczny obraz „nowych mediów”
    Bardzo często możemy spotkać się ze schematem obrazującym działanie nowych mediów, w oparciu o zasady funkcjonowania armii wojskowej. Tytułem wyjaśnienia: każde wojskowo zbudowane jest na zasadzie podległości danych jednostek, jednostkom …
Strony
Najnowsze komentarze

    Różna formy reklamy

    Reklama otacza nas z każdej strony i jest poważną częścią naszego życia. Czasem bywa ona przedstawiona bezpośrednio i tak jest w przypadku bloków reklamowych w telewizji. Przed każdnym blokiem reklamowym wyświetla nam się duży napis reklama. Jesteśmy o tym konkretnie informowani, gdy nie życzymy sobie ich oglądać możemy zmienić kanał. Do reklamy nie przedstawianej bezpośrednio należy product placement. Polega on na umieszczaniu konkretnych produktów w widoczny sposób i częste ich wychwalanie w filmach i serialach. Do niedawna polskie prawo w ogóle nie regulowało product placement i producenci mogli go używać do wali bez informowanie o nim konsumentów. Prawo jednak zmieniono i obecnie zawsze przed emisją programu w którym product placement się znajduje musi być na ekranie o tym widoczny pasek informacyjny. Często oglądając filmy nawet nie zdajemy sobie sprawy z tego, że otacza nas ta delikatna reklama. Na przykład gdy pokazywana jest nazwa linii lotniczych, którymi przemieszcza się główny bohater filmu.

    Comments are closed.