W temacie
  • Redakcyjne życieRedakcyjne życie
    Życie w jakiekolwiek redakcji gazety nie należy do najłatwiejszych. W zasadzie dziennikarz nigdy nie wie co go może spotkać. Zdarzają się też oczywiście śmieszne wydarzenia. Porozmawiamy sobie dzisiaj o tym …
  • O mediach słów kilkaO mediach słów kilka
    Środki przekazu to bardzo ważny element współczesnej kultury, zwanej masową. Do mediów najczęściej zaliczamy telewizję, prasę, radio, Internet, ale także, może nieco rzadziej, książkę, film, plakat czy nawet kino. Bez …
Strony
Najnowsze komentarze

    Slogan „reklama dźwignia handlu” wciąż aktualny

    Panuje przekonanie, że reklama jest dźwignią handlu. Pomimo, że trzeba posiadać dobry produkt lub usługę, którą chce się sprzedać, to na pewno sposób ich sprzedaży odgrywa ogromną rolę w ich popycie. Można mieć najdoskonalszy produkt i oferować go klientom w bardzo dogodnej cenie, ale trzeba jeszcze przebić się do klientów i im o tym produkcie powiedzieć. Przedstawić jego wszystkie zalety i możliwością. Tylko dobrze przeprowadzona kampania reklamowa jest w stanie dotrzeć do klientów i spowodować, że produkt będzie się dobrze sprzedawać. Reklamować dany produkt można na wiele sposobów. Oprócz reklam na stale umieszczonych na dużych bilbordach największą skuteczność posiadają reklamy umieszczane w mediach. To środki masowego przekazu mogą najwięcej wpłynąć na sprzedaż danego produktu lub usługi. Kolorowe reklamy migające na ekranach telewizorów potrafią każdy produkt pokazać w jak najlepszym jego świetle. Proszki, które wypierają niemal każdą plamę, płyny do naczyń lub dogodne kredyty gotówkowe, to wynik dobrze prowadzonych działań reklamowych.

    Comments are closed.