W temacie
  • Źródło utrzymania pozycjonowanieŹródło utrzymania pozycjonowanie
    Dla niektórych osób, takich które zajmują się pozycjonowaniem stron, jest to jedyne źródło utrzymania, gdyż twierdzą oni, że inna praca jest im zupełnie nie potrzebna, gdyż na pozycjonowaniu znają się …
  • Reklama jest także źródłem wiedzyReklama jest także źródłem wiedzy
    Wiele osób wiedzę i wiadomości o usługach czy produktach czerpie wprost z reklamy. Można się temu dziwić tylko w pierwszym momencie. Reklama korzysta z tak wielu mediów, środków przekazu, że …
Strony
Najnowsze komentarze

    Sportowe ubiory jako najlepsze nośniki reklamy

    W każdym kraju, sportowi idole przewijają się przez ekrany telewizyjne nawet kilka razy dziennie. Różne programy emitują zawody, rozmowy, spotkania, podczas których sportowiec występuje w swoim stroju roboczym, czyli sportowym kombinezonie. Nawet bez dokładnego wpatrywania się w strój sportowca widać, że aż roi się na nim od wszelkiego rodzaju naszywek, plakietek, napisów, logo różnych firm. Za każdym takim elementem kryją się naprawdę, duże pieniądze. Firmy sponsorujące sportowca lub zawody, zgodnie z umową mają prawo do umieszczenia swojej reklamy na ubiorze sportowca. Mają gwarancję, że ich nazwa pokaże się niemal we wszystkich mediach – telewizji, kinie, w prasie. Media, wiadomości reklama rozpropagują nazwę na cały świat. Sportowcy z czołowych miejsc są kochani przez media, a reklamy sponsorów są ich nieodłącznym elementem. Nie mamy więc wyjścia, wraz ze sportowcami, czy chcemy, czy nie, musimy pokochać ich sponsorów. Chyba nawet zrobiłoby się smutno i szaro, gdyby zawody sportowe nie miały kolorowej oprawy reklamowych balonów, czy banerów.

    Comments are closed.