W temacie
  • Agencja brandingowa warszawaAgencja brandingowa warszawa
    Studio graficzne. Czasami zdarza się tak, że potrzebujemy jakiejś dobrej agencji brandingowej oferującej swoje usługi w zakresie grafiki. Usług tego typu mogą potrzebować ludzie, którzy zakładają jakikolwiek własny biznes i …
  • Rola mediów w popularyzacji sportuRola mediów w popularyzacji sportu
    Media są bardzo zasłużone, jeśli chodzi o popularyzację wielu dyscyplin sportowych. Gdyby nie transmisje z poszczególnych wydarzeń sportowych wielu ludzi nie orientowało się odnośnie wielu dyscyplin. Szczególnie można tutaj podać …
Strony
Najnowsze komentarze

    Sportowe ubiory jako najlepsze nośniki reklamy

    W każdym kraju, sportowi idole przewijają się przez ekrany telewizyjne nawet kilka razy dziennie. Różne programy emitują zawody, rozmowy, spotkania, podczas których sportowiec występuje w swoim stroju roboczym, czyli sportowym kombinezonie. Nawet bez dokładnego wpatrywania się w strój sportowca widać, że aż roi się na nim od wszelkiego rodzaju naszywek, plakietek, napisów, logo różnych firm. Za każdym takim elementem kryją się naprawdę, duże pieniądze. Firmy sponsorujące sportowca lub zawody, zgodnie z umową mają prawo do umieszczenia swojej reklamy na ubiorze sportowca. Mają gwarancję, że ich nazwa pokaże się niemal we wszystkich mediach – telewizji, kinie, w prasie. Media, wiadomości reklama rozpropagują nazwę na cały świat. Sportowcy z czołowych miejsc są kochani przez media, a reklamy sponsorów są ich nieodłącznym elementem. Nie mamy więc wyjścia, wraz ze sportowcami, czy chcemy, czy nie, musimy pokochać ich sponsorów. Chyba nawet zrobiłoby się smutno i szaro, gdyby zawody sportowe nie miały kolorowej oprawy reklamowych balonów, czy banerów.

    Comments are closed.