W temacie
  • Rozwój telewizjiRozwój telewizji
    Czym w obecnych czasach jest rozwój telewizji. Większość osób odniosłaby się w taki przypadku przede wszystkim elementem zwiększonej ilości programów telewizyjnych, tych rozrywkowych, kulturalnych, sportowych, tych dla dzieci i dla …
  • Kryzys liberalnych mediówKryzys liberalnych mediów
    W ostatnim czasie kryzys finansowy bardzo poważnie zmienia oblicze mediów. Nie chodzi tylko o to, że dominującym tematem wielu stacji informacyjnych stała się recesja a większość wieczornych wydań wiadomości rozpoczyna …
Strony
Najnowsze komentarze

    Świat reklam w mediach

    Umiejętność tworzenia programów reklamowych to coś, nad czym rzadko się zastanawiamy. Tymczasem oddawanie duszy godzinnym programom audiotele czy innym loteriom telefonicznym jest rzeczywiście zajęciem niszczącym umysłowość i dobre samopoczucie reżysera czy redaktora. Dlatego coraz częściej widać zniechęcenie ludzi i zupełne odejście od telewizji do Internetu. Ten ostatni, z medium prawie zupełnie wolnego od zalewu komercji, wkrótce stał się bardzo komercyjny. Strony nie przypominają zupełnie tego, jak to było choćby dziesięć lat temu. Media wiadomości reklama – wszędzie tego pełno! Ostatni sukces i kamień milowy Internetu – portale społecznościowe – stały się oazą marketingu wirusowego. Chyba więcej firm ma swoje profile na facebooku niż zwykłych ludzi. Czytałem ostatnio żart, że ktoś sobie chciał zrobić konto nobody, żeby później było widać pod wpisem „nobody likes it”. W tej chwili wydaje się niemożliwe przeglądanie stron internetowych bez włączonego adblocka. Osobiście absolutnie sobie tego nie wyobrażam.

    Comments are closed.