W temacie
  • Jakie formy może mieć reklama?Jakie formy może mieć reklama?
    Reklama może przybrać różne formy. Można reklamować produkt lub usługę przy pomocy dużych bilbordów, powieszonych neonów, które wieczorem są bardzo dobrze widoczne, można również zamieścić reklamę w telewizji, radio lub …
  • Negatywne uwarunkowania reklamyNegatywne uwarunkowania reklamy
    Negatywne uwarunkowania reklamy mogą przede wszystkim dotyczyć nie do końca prawdziwych cech reklamowanego produktu. Tutaj przede wszystkim mamy do czynienia z takimi elementami jak koloryzowanie produktu. Nie każdy proszek do …
Strony
Najnowsze komentarze

    System medialny w Niemczech

    Przede wszystkim wszystkie media w Niemczech cechują się wysokim stopniem profesjonalizacji. Powstały specjalne organy samoregulujące, które kontrolują działanie mediów. Dzięki temu możliwe jest pilnowanie tego, aby media dostarczały wartościowe treści i aby obywatele byli odpowiednio informowani. Przede wszystkim największą popularnością w Niemczech cieszy się prasa drukowana. Jest tam niezwykle wysoki stopień czytelnictwa. Bardzo łatwo jest dostać gazetę codzienną. Na ulicach tworzone są specjalne punkty, w którym możliwe jest kupienie gazet. Ustawiane są one blisko przystanków czy też przejść dla pieszych. Nawet osoby jadące samochodem mogą się koło takiego automatu zatrzymać i kupić gazetę. Warto również nadmienić, że format gazet niemieckich jest niezwykle duży. Są to gazety o formatach znacznie różniących się od polskich gazet. Najbardziej znanym i pupilarnym dziennikiem, tabloidem w Niemczech jest oczywiście Bild Zeintung. Gazeta została założona przez Axela Springera, jednego z największych inwestorów jeśli chodzi o rynek medialny na całym świecie. Inną gazetą niemiecką godną uwagi jest również Die Welt. Są to gazety, które cieszą się największą popularnością zarówno na niemieckim jak i europejskim rynku.

    Comments are closed.