W temacie
  • Znaczki na agrafceZnaczki na agrafce
    Znaczki na agrafce. Znaczki na agrafce to minimalne emblematy umieszczane przez producenta, dzięki którym podnosi on wartość produktu. Pod określeniem znaczki na agrafce rozumieć także można specjalny rodzaj znaczków przytwierdzanych …
  • Każdy może być dziennikarzemKażdy może być dziennikarzem
    Tak naprawdę współcześnie każdy może stać się niezależnym dziennikarzem. Media papierowe przechodzą do lamusa, a zaczynają się liczyć blogerzy amatorzy, którzy swoją pasją zdobywania informacji zarażają innych internautów. W większości …
Strony
Najnowsze komentarze

    Tak łatwo manipulować człowiekiem

    Reklama w świecie zakupów jest idealnym krokiem. Właściwie każda znana firma osiągnęła sukces właśnie za ingerencją mediów. Rzecz jasna rośnie zainteresowanie kiedy w kółko słyszy się to samo. Człowiekowi wydaję się, że jest to irytacja, jednak nieświadomie w pamięci pozostaję ta pokusa. Ostatnimi czasy, bardzo popularne stało się angażowanie tak zwanych gwiazd. Wiadomo, idol, bohater ekranu, wyśmienicie wpływa na frekwencję w danym sklepie. Ludzie bardzo długo starali się o ten postęp, w końcu kiedy się udało, należy przyznać, że nie bardzo potrafią sobie z tym poradzić. Pobieranie wiadomości i owszem jest, lecz nie dokładne. Zazwyczaj wystarczy właśnie reklama, pozytywna opinia sławnego człowieka i już uważa się, że produkt jest warty nabycia. Jednak tak naprawdę jest tu mowa o dużych pieniądzach. Przedsiębiorstwo, któremu zależy na klientach inwestuję właśnie w kogoś znanego, aby później liczy zyski. Jest to przykre na pewno, ale każdy ma swój rozum i potrafi uciec przed zabawą kuszenia.

    Comments are closed.