W temacie
  • Reklama nie zawsze jest na dobrym poziomieReklama nie zawsze jest na dobrym poziomie
    Wiele osób nie lubi męczących reklam, które przerywają nam ulubiony serial czy wyskakujących okienek w czasie czytania informacji w Internecie. Jednak reklama to dziś codzienność w mediach. Niemal każde media …
  • Młodzi ludzie w kontakcie z mediamiMłodzi ludzie w kontakcie z mediami
    Młodzież szkolna obecnie bardzo często wyprzedza swych rodziców biegłością w użytkowaniu mediów. Lepiej orientują się w nowościach w sieci, poza tym mają na to zwykle więcej czasu. Jeszcze kilka lat …
Strony
Najnowsze komentarze

    Technika jednak zrobiła kawał dobrej roboty

    Kino tak samo jak film i książka jest środkiem masowego przekazu. Nie dość, ze przekazuje nam różnorodne wiadomości w treści filmów to jeszcze, w ostatnich latach bardzo popularne jest emitowanie reklam przed rozpoczęciem seansu. Ma to na celu nie tylko utrzymanie kina z takiej promocji, ale również zachęcić ludzi do nabywania produktów, o których jest mowa w spotach. Kiedyś wszystkie filmy emitowane były czarnobiałe, dzisiaj mamy takie techniki, które nie dość, że pozwalają na oglądanie wszystkiego w kolorze to jeszcze ze specjalnymi efektami trójwymiarowymi i w jak najlepszej, jakości. To przyciąga tak ogromna rzesze ludzi, dzięki czemu te instytucje zarabiają ogromne pieniądze. Reklama i emitowane wiadomości są dodatkowym dochodem, co jeszcze lepiej pozwala im się utrzymać. Wszystkie te efekty bez względu na cenę zachęcają nas do oglądania filmów w takich miejscach. Kino to również kultura, która stale chcemy podnosić, dlatego od czasu do czasu każdemu potrzebna jest rozrywka na wyższym poziomie.

    Comments are closed.