W temacie
  • Reklamy pokazywane w prasieReklamy pokazywane w prasie
    Media muszą na siebie zarabiać, dlatego nie ma gazety , w której nie byłoby reklam. Reklamodawca może umieszczając reklamę w konkretnej gazecie dobrać grupę docelową jaką jest zainteresowany. Jeśli jest …
  • Naszymi zakupami rządzi podświadomośćNaszymi zakupami rządzi podświadomość
    Robiąc zakupy w dużych sklepach, często chodzimy pomiędzy półkami pełnymi towarów i szukamy określonego produktu. Mijamy wiele podobnych, ale z reguły nie przyglądamy się im dokładniej. Dlaczego szukamy tego jednego, …
Strony
Najnowsze komentarze

    Technika jednak zrobiła kawał dobrej roboty

    Kino tak samo jak film i książka jest środkiem masowego przekazu. Nie dość, ze przekazuje nam różnorodne wiadomości w treści filmów to jeszcze, w ostatnich latach bardzo popularne jest emitowanie reklam przed rozpoczęciem seansu. Ma to na celu nie tylko utrzymanie kina z takiej promocji, ale również zachęcić ludzi do nabywania produktów, o których jest mowa w spotach. Kiedyś wszystkie filmy emitowane były czarnobiałe, dzisiaj mamy takie techniki, które nie dość, że pozwalają na oglądanie wszystkiego w kolorze to jeszcze ze specjalnymi efektami trójwymiarowymi i w jak najlepszej, jakości. To przyciąga tak ogromna rzesze ludzi, dzięki czemu te instytucje zarabiają ogromne pieniądze. Reklama i emitowane wiadomości są dodatkowym dochodem, co jeszcze lepiej pozwala im się utrzymać. Wszystkie te efekty bez względu na cenę zachęcają nas do oglądania filmów w takich miejscach. Kino to również kultura, która stale chcemy podnosić, dlatego od czasu do czasu każdemu potrzebna jest rozrywka na wyższym poziomie.

    Comments are closed.