W temacie
  • Wiadomości z pierwszej rękiWiadomości z pierwszej ręki
    Zazwyczaj jest tak, że praktycznie codziennie chcemy dowiedzieć się o tym co właściwie dzieje się w Polsce. Zazwyczaj bardzo interesuje nas także to, co dzieje się także na świcie. Zazwyczaj …
  • Media zmieniły kurs na niekorzystny dla człowiekaMedia zmieniły kurs na niekorzystny dla człowieka
    Media to ogromna moc, jednak zazwyczaj wykorzystywana w nieodpowiedni sposób. Najlepszym przykładem są reklamy, które puszczane non stop potrafią doprowadzi człowieka do szału, na to miejsce można by poruszyć jakiś …
Strony
Najnowsze komentarze

    Trudne czasy dla medialnych sponsorów

    Telewizja, radio oraz gazety tracą systematycznie popularność. Wiadomo, że nie stracą jej ostatecznie, ale muszą ewoluować, aby dostosować swoją ofertę pod wymagania bardzo wymagających sponsorów, którzy chcą trafiać z przekazem do określonej grupy klientów. Nie jest to jednak zadanie proste. Trzeba tutaj naprawdę wiele kreatywnego myślenia, aby osiągnąć sukces. Najczęściej dzisiaj reklamy wstawia się wprost do programów. Nikogo nie dziwi, że prezenter stacji korzysta z jakiegoś określonego typu napoju lub nosi ubranie jakiejś marki. Wszystko to są zabiegi marketingowe, które krzyczą do widza, aby nie tylko oglądał wiadomości, ale starał się także nabywać towary, które są w nich prezentowane. Wszyscy zdają się rozumieć taką sytuację, ponieważ powiązanie świata medialnego ze światem ogromnego biznesu jest oczywiste. Trzeba jednak zaznaczyć, że owo powiązane może być coraz trudniejsze przez to, że niektóre produkty są po prostu przez widzów znienawidzone, a to z tego powodu, że pojawiają się np. w najbardziej fascynujących momentach, czyli w przerwach ulubionych filmów, seriali czy nawet wiadomości. Jest tutaj duża baza do zmian, a media powinny zastanowić się co jest ważniejsze. Sponsor, czy widz?

    Comments are closed.