W temacie
  • Zły przekaz czy odbiórZły przekaz czy odbiór
    Aby wiadomość była dobra musi być w odpowiedni sposób przekazana, ale także odpowiednio odebrana. Nie można powiedzieć, że czegoś nie zrozumieliśmy, skoro reszta osób to zrozumiała. Jest to oznaka, że …
  • Zaprzysiężony nowy rządZaprzysiężony nowy rząd
    Siedemnastego listopada 2011 roku premier Donald Tusk ogłosił skład nowego rządu i został on krótko później zaprzysiężony przez Prezydenta Polski Bronisława Komorowskiego. Prezydent pogratulował nowym ministrom oraz życzył im samych …
Strony
Najnowsze komentarze

    Trudne czasy dla medialnych sponsorów

    Telewizja, radio oraz gazety tracą systematycznie popularność. Wiadomo, że nie stracą jej ostatecznie, ale muszą ewoluować, aby dostosować swoją ofertę pod wymagania bardzo wymagających sponsorów, którzy chcą trafiać z przekazem do określonej grupy klientów. Nie jest to jednak zadanie proste. Trzeba tutaj naprawdę wiele kreatywnego myślenia, aby osiągnąć sukces. Najczęściej dzisiaj reklamy wstawia się wprost do programów. Nikogo nie dziwi, że prezenter stacji korzysta z jakiegoś określonego typu napoju lub nosi ubranie jakiejś marki. Wszystko to są zabiegi marketingowe, które krzyczą do widza, aby nie tylko oglądał wiadomości, ale starał się także nabywać towary, które są w nich prezentowane. Wszyscy zdają się rozumieć taką sytuację, ponieważ powiązanie świata medialnego ze światem ogromnego biznesu jest oczywiste. Trzeba jednak zaznaczyć, że owo powiązane może być coraz trudniejsze przez to, że niektóre produkty są po prostu przez widzów znienawidzone, a to z tego powodu, że pojawiają się np. w najbardziej fascynujących momentach, czyli w przerwach ulubionych filmów, seriali czy nawet wiadomości. Jest tutaj duża baza do zmian, a media powinny zastanowić się co jest ważniejsze. Sponsor, czy widz?

    Comments are closed.