W temacie
  • Slogan „reklama dźwignia handlu” wciąż aktualnySlogan „reklama dźwignia handlu” wciąż aktualny
    Panuje przekonanie, że reklama jest dźwignią handlu. Pomimo, że trzeba posiadać dobry produkt lub usługę, którą chce się sprzedać, to na pewno sposób ich sprzedaży odgrywa ogromną rolę w ich …
  • Organizacja imprez firmowychOrganizacja imprez firmowych
    Organizacja imprez firmowych i jej aspekty. Aby zacieśnić relacje między współpracownikami, najczęściej organizuje się imprezy integracyjne lub wspólne wyjścia. Organizacja imprez firmowych jest jednak zadaniem, nad którym należy chwilę pomyśleć, …
Strony
Najnowsze komentarze

    Trudne czasy dla medialnych sponsorów

    Telewizja, radio oraz gazety tracą systematycznie popularność. Wiadomo, że nie stracą jej ostatecznie, ale muszą ewoluować, aby dostosować swoją ofertę pod wymagania bardzo wymagających sponsorów, którzy chcą trafiać z przekazem do określonej grupy klientów. Nie jest to jednak zadanie proste. Trzeba tutaj naprawdę wiele kreatywnego myślenia, aby osiągnąć sukces. Najczęściej dzisiaj reklamy wstawia się wprost do programów. Nikogo nie dziwi, że prezenter stacji korzysta z jakiegoś określonego typu napoju lub nosi ubranie jakiejś marki. Wszystko to są zabiegi marketingowe, które krzyczą do widza, aby nie tylko oglądał wiadomości, ale starał się także nabywać towary, które są w nich prezentowane. Wszyscy zdają się rozumieć taką sytuację, ponieważ powiązanie świata medialnego ze światem ogromnego biznesu jest oczywiste. Trzeba jednak zaznaczyć, że owo powiązane może być coraz trudniejsze przez to, że niektóre produkty są po prostu przez widzów znienawidzone, a to z tego powodu, że pojawiają się np. w najbardziej fascynujących momentach, czyli w przerwach ulubionych filmów, seriali czy nawet wiadomości. Jest tutaj duża baza do zmian, a media powinny zastanowić się co jest ważniejsze. Sponsor, czy widz?

    Comments are closed.