W temacie
  • Źródło utrzymania pozycjonowanieŹródło utrzymania pozycjonowanie
    Dla niektórych osób, takich które zajmują się pozycjonowaniem stron, jest to jedyne źródło utrzymania, gdyż twierdzą oni, że inna praca jest im zupełnie nie potrzebna, gdyż na pozycjonowaniu znają się …
  • Monitoring marki w internecieMonitoring marki w internecie
    Jak się ma twoja marka. Tylko nieroztropny przedsiębiorca nie sprawdza, jak się ma jego marka. Wyniki finansowe kontrolują wszyscy. Aby jednak były zadowalające, należy na bieżąco sprawdzać trendy i dopasowywać …
Strony
Najnowsze komentarze

    Trudne czasy dla medialnych sponsorów

    Telewizja, radio oraz gazety tracą systematycznie popularność. Wiadomo, że nie stracą jej ostatecznie, ale muszą ewoluować, aby dostosować swoją ofertę pod wymagania bardzo wymagających sponsorów, którzy chcą trafiać z przekazem do określonej grupy klientów. Nie jest to jednak zadanie proste. Trzeba tutaj naprawdę wiele kreatywnego myślenia, aby osiągnąć sukces. Najczęściej dzisiaj reklamy wstawia się wprost do programów. Nikogo nie dziwi, że prezenter stacji korzysta z jakiegoś określonego typu napoju lub nosi ubranie jakiejś marki. Wszystko to są zabiegi marketingowe, które krzyczą do widza, aby nie tylko oglądał wiadomości, ale starał się także nabywać towary, które są w nich prezentowane. Wszyscy zdają się rozumieć taką sytuację, ponieważ powiązanie świata medialnego ze światem ogromnego biznesu jest oczywiste. Trzeba jednak zaznaczyć, że owo powiązane może być coraz trudniejsze przez to, że niektóre produkty są po prostu przez widzów znienawidzone, a to z tego powodu, że pojawiają się np. w najbardziej fascynujących momentach, czyli w przerwach ulubionych filmów, seriali czy nawet wiadomości. Jest tutaj duża baza do zmian, a media powinny zastanowić się co jest ważniejsze. Sponsor, czy widz?

    Comments are closed.