W temacie
  • Odszkodowanie za wypadekOdszkodowanie za wypadek
    Zacznij oszczędzać!. O tym, że warto oszczędzać pieniądze wie chyba każdy. Niestety nadal duża część Polaków nie ma na swoim koncie oszczędności które pozwoliłyby im przeżyć na poziomie na którym …
  • Inwestycje reklamoweInwestycje reklamowe
    W reklamę inwestuje wiele osób, instytucji, organizacji, przedsiębiorstw, marek, jak również osób, które prowadzą małe działalności gospodarcze. Reklama jest bardzo potrzebna, z tego względu, że pomaga się dynamicznie rozwijać, pomaga …
Strony
Najnowsze komentarze

    Wiadomości prasowe

    Gdy przeglądamy wiadomości prasowe czy telewizyjne uderza nas przede wszystkim jedna rzecz. Ich przytłaczająca większość jest negatywna. Jesteśmy informowani o wypadkach, tragediach i katastrofach. Jeśli wiadomości dotyczą rządu czy organizacji międzynarodowych, najczęściej dowiadujemy się o kryzysach, załamaniach i kłótniach. Nawet jeśli tematyka o której słuchamy jest lżejsza i dotyczy na przykład plotek ze świata gwiazd, to dużo częściej jesteśmy zasypywani informacjami o czyichś potknięciach, wpadkach, rozwodach i załamaniach nerwowych. Czy rzeczywiście informacji negatywnych jest więcej? Nie wydaje się to prawdą. Jak jest więc tego przyczyna? Z pewnością taka, że wiadomościami również kieruje rynek. A sprzedaje się lepiej to, co jest związane z emocjami. Dużo łatwiej zaś o silne emocje (a tym samym zaciekawienie, czyli wzrost oglądalności czy czytelnictwa) jeśli wiadomość jest negatywna, groźna, a nawet tragiczna. Jest to smutna prawda, która jest konsekwencją naszej socjalizacji w społeczeństwie masowym.

    Comments are closed.