W temacie
  • Czy niezależne media to mitCzy niezależne media to mit
    Mamy mity greckie, rzymskie, mitologię Słowian i Wikingów oraz od niedawna mitologie niezależnych mediów. Niem w tej chwili zbyt wielu osób, które wierzyłoby jeszcze w niezależne media. Coś co można …
  • Tak łatwo manipulować człowiekiemTak łatwo manipulować człowiekiem
    Reklama w świecie zakupów jest idealnym krokiem. Właściwie każda znana firma osiągnęła sukces właśnie za ingerencją mediów. Rzecz jasna rośnie zainteresowanie kiedy w kółko słyszy się to samo. Człowiekowi wydaję …
Strony
Najnowsze komentarze

    Wpływ przekazów medialnych na panującą modę

    Media kształtują modę. Począwszy od ubrań, projektanci i sieci odzieżowe reklamują swe usługi we wszystkich dostępnych mediach. Włącznie z programami tematycznymi będącymi relacjami z pokazów i wybiegów. Moda damska, męska i dziecięca jest na równi promowana. Gusta odbiorców kształtują się na zasadzie obserwacji. To co mają na sobie celebryci, aktorzy, wokaliści czy osoby popularne jest następnie kopiowane przez innych. Podpatrzone elementy, wzory i kształty są następnie obiektem pożądania. Moda na zdrowy styl życia, odpowiednią sylwetkę i figurę również wywodzi się z przekazów medialnych. Podobnie jest z wszelkimi przedmiotami i urządzeniami począwszy od samochodów, telefonów po kuchnię i sposób spędzania czasu. Odbiorcy mediów pod wpływem reklam firm czy produktów chcą dorównać kroku panującym trendom na rynku. Bycie osobą na czasie jest w dużej mierze wyznacznikiem dobrego samopoczucia. Użytkownicy mediów nie zdają sobie często sporawy z faktu, że są ofiary manipulacji pers facji ze strony reklamodawców.

    Comments are closed.