W temacie
  • Reklamy dla mężczyznReklamy dla mężczyzn
    Reklamy dla mężczyzn bardzo często mają ten sam podtekst. Przedstawiają kobietę praktycznie roznegliżowaną. Oczywiście musi być to kobieta zgrabna, ładna, przyciągająca uwagę. Oczywiście reklama ta musi mieć także podtekst erotyczny, …
  • Technika jednak zrobiła kawał dobrej robotyTechnika jednak zrobiła kawał dobrej roboty
    Kino tak samo jak film i książka jest środkiem masowego przekazu. Nie dość, ze przekazuje nam różnorodne wiadomości w treści filmów to jeszcze, w ostatnich latach bardzo popularne jest emitowanie …
Strony
Najnowsze komentarze

    Wpływ przekazów medialnych na panującą modę

    Media kształtują modę. Począwszy od ubrań, projektanci i sieci odzieżowe reklamują swe usługi we wszystkich dostępnych mediach. Włącznie z programami tematycznymi będącymi relacjami z pokazów i wybiegów. Moda damska, męska i dziecięca jest na równi promowana. Gusta odbiorców kształtują się na zasadzie obserwacji. To co mają na sobie celebryci, aktorzy, wokaliści czy osoby popularne jest następnie kopiowane przez innych. Podpatrzone elementy, wzory i kształty są następnie obiektem pożądania. Moda na zdrowy styl życia, odpowiednią sylwetkę i figurę również wywodzi się z przekazów medialnych. Podobnie jest z wszelkimi przedmiotami i urządzeniami począwszy od samochodów, telefonów po kuchnię i sposób spędzania czasu. Odbiorcy mediów pod wpływem reklam firm czy produktów chcą dorównać kroku panującym trendom na rynku. Bycie osobą na czasie jest w dużej mierze wyznacznikiem dobrego samopoczucia. Użytkownicy mediów nie zdają sobie często sporawy z faktu, że są ofiary manipulacji pers facji ze strony reklamodawców.

    Comments are closed.