W temacie
  • Reklama a przedsiębiorstwoReklama a przedsiębiorstwo
    Na pewno każda firma chciałaby być rozpoznawalna, aby w ten sposób można było pozyskiwać coraz to większą liczbę zadowolonych klientów. Reklamy dotyczące danego przedsiębiorstwa zwykle skupiają się na określonych wartościach, …
  • Każdy może być dziennikarzemKażdy może być dziennikarzem
    Tak naprawdę współcześnie każdy może stać się niezależnym dziennikarzem. Media papierowe przechodzą do lamusa, a zaczynają się liczyć blogerzy amatorzy, którzy swoją pasją zdobywania informacji zarażają innych internautów. W większości …
Strony
Najnowsze komentarze

    Wpływ przekazów medialnych na panującą modę

    Media kształtują modę. Począwszy od ubrań, projektanci i sieci odzieżowe reklamują swe usługi we wszystkich dostępnych mediach. Włącznie z programami tematycznymi będącymi relacjami z pokazów i wybiegów. Moda damska, męska i dziecięca jest na równi promowana. Gusta odbiorców kształtują się na zasadzie obserwacji. To co mają na sobie celebryci, aktorzy, wokaliści czy osoby popularne jest następnie kopiowane przez innych. Podpatrzone elementy, wzory i kształty są następnie obiektem pożądania. Moda na zdrowy styl życia, odpowiednią sylwetkę i figurę również wywodzi się z przekazów medialnych. Podobnie jest z wszelkimi przedmiotami i urządzeniami począwszy od samochodów, telefonów po kuchnię i sposób spędzania czasu. Odbiorcy mediów pod wpływem reklam firm czy produktów chcą dorównać kroku panującym trendom na rynku. Bycie osobą na czasie jest w dużej mierze wyznacznikiem dobrego samopoczucia. Użytkownicy mediów nie zdają sobie często sporawy z faktu, że są ofiary manipulacji pers facji ze strony reklamodawców.

    Comments are closed.