W temacie
  • Świat reklam w mediachŚwiat reklam w mediach
    Umiejętność tworzenia programów reklamowych to coś, nad czym rzadko się zastanawiamy. Tymczasem oddawanie duszy godzinnym programom audiotele czy innym loteriom telefonicznym jest rzeczywiście zajęciem niszczącym umysłowość i dobre samopoczucie reżysera …
  • Sensacja w mediachSensacja w mediach
    Nie ma się co oszukiwać, że media w dość dużej mierze starają się bazować niekiedy na dość taniej sensacji. Jest to dla nich sposób na to, aby móc coś w …
Strony
Najnowsze komentarze

    Wpływ przekazów medialnych na panującą modę

    Media kształtują modę. Począwszy od ubrań, projektanci i sieci odzieżowe reklamują swe usługi we wszystkich dostępnych mediach. Włącznie z programami tematycznymi będącymi relacjami z pokazów i wybiegów. Moda damska, męska i dziecięca jest na równi promowana. Gusta odbiorców kształtują się na zasadzie obserwacji. To co mają na sobie celebryci, aktorzy, wokaliści czy osoby popularne jest następnie kopiowane przez innych. Podpatrzone elementy, wzory i kształty są następnie obiektem pożądania. Moda na zdrowy styl życia, odpowiednią sylwetkę i figurę również wywodzi się z przekazów medialnych. Podobnie jest z wszelkimi przedmiotami i urządzeniami począwszy od samochodów, telefonów po kuchnię i sposób spędzania czasu. Odbiorcy mediów pod wpływem reklam firm czy produktów chcą dorównać kroku panującym trendom na rynku. Bycie osobą na czasie jest w dużej mierze wyznacznikiem dobrego samopoczucia. Użytkownicy mediów nie zdają sobie często sporawy z faktu, że są ofiary manipulacji pers facji ze strony reklamodawców.

    Comments are closed.