W temacie
  • Reklama społecznaReklama społeczna
    Reklama społeczna jest to reklama, która nie oferuje żadnego produktu. Jest to reklama, której zadaniem jest ukazanie złego zachowania i piętnowanie go tak mocno, by i inni ludzie zaczęli je …
  • Pozycjonowanie stron a partnerzyPozycjonowanie stron a partnerzy
    Jak wiadomo, samemu trudno osiągnąć cokolwiek, co by nas w pełni zadowalało. Zatem także w pozycjonowaniu stron ważna jest współpraca z innymi webmasterami, dzięki którym mamy możliwość zdobycia większego rozgłosu …
Strony
Najnowsze komentarze

    Wpływ przekazów medialnych na panującą modę

    Media kształtują modę. Począwszy od ubrań, projektanci i sieci odzieżowe reklamują swe usługi we wszystkich dostępnych mediach. Włącznie z programami tematycznymi będącymi relacjami z pokazów i wybiegów. Moda damska, męska i dziecięca jest na równi promowana. Gusta odbiorców kształtują się na zasadzie obserwacji. To co mają na sobie celebryci, aktorzy, wokaliści czy osoby popularne jest następnie kopiowane przez innych. Podpatrzone elementy, wzory i kształty są następnie obiektem pożądania. Moda na zdrowy styl życia, odpowiednią sylwetkę i figurę również wywodzi się z przekazów medialnych. Podobnie jest z wszelkimi przedmiotami i urządzeniami począwszy od samochodów, telefonów po kuchnię i sposób spędzania czasu. Odbiorcy mediów pod wpływem reklam firm czy produktów chcą dorównać kroku panującym trendom na rynku. Bycie osobą na czasie jest w dużej mierze wyznacznikiem dobrego samopoczucia. Użytkownicy mediów nie zdają sobie często sporawy z faktu, że są ofiary manipulacji pers facji ze strony reklamodawców.

    Comments are closed.