W temacie
  • Kryzys liberalnych mediów
    W ostatnim czasie kryzys finansowy bardzo poważnie zmienia oblicze mediów. Nie chodzi tylko o to, że dominującym tematem wielu stacji informacyjnych stała się recesja a większość wieczornych wydań wiadomości rozpoczyna …
  • Początkowe etapy rozwoju mediów
    Świt mediów w historii cywilizacji datowany jest głownie na okres rozwoju słowa. Słowa już mówionego, gdyż pierwszymi nośnikami wiadomości były osoby rozpowszechniające informacje z wszelakich wypraw, życia miast czy dworów. …
Strony
Najnowsze komentarze

    Wpływ przekazów medialnych na panującą modę

    Media kształtują modę. Począwszy od ubrań, projektanci i sieci odzieżowe reklamują swe usługi we wszystkich dostępnych mediach. Włącznie z programami tematycznymi będącymi relacjami z pokazów i wybiegów. Moda damska, męska i dziecięca jest na równi promowana. Gusta odbiorców kształtują się na zasadzie obserwacji. To co mają na sobie celebryci, aktorzy, wokaliści czy osoby popularne jest następnie kopiowane przez innych. Podpatrzone elementy, wzory i kształty są następnie obiektem pożądania. Moda na zdrowy styl życia, odpowiednią sylwetkę i figurę również wywodzi się z przekazów medialnych. Podobnie jest z wszelkimi przedmiotami i urządzeniami począwszy od samochodów, telefonów po kuchnię i sposób spędzania czasu. Odbiorcy mediów pod wpływem reklam firm czy produktów chcą dorównać kroku panującym trendom na rynku. Bycie osobą na czasie jest w dużej mierze wyznacznikiem dobrego samopoczucia. Użytkownicy mediów nie zdają sobie często sporawy z faktu, że są ofiary manipulacji pers facji ze strony reklamodawców.

    Comments are closed.