W temacie
  • Reklama jako instrument promocjiReklama jako instrument promocji
    Reklama to różne płatne, kontrolowanie formy nieosobowego prezentowania oraz popierania idei, towarów i usług wobec docelowej grupy klientów przez określonego nadawcę. Dzieli się nią na reklamę prasową, czyli anons, reklamę …
  • Druk offsetowy b1 warszawaDruk offsetowy b1 warszawa
    Druk offsetowy. Rozwój reklamy wiąże się z rozwojem technologii drukowania. Współczesne drukarnie to nie tylko nowoczesne maszyny. Obecnie druk odbywa się za pomocą Internetu. Od kilku lat funkcjonuje wiele drukarni …
Strony
Najnowsze komentarze

    Zły przekaz czy odbiór

    Aby wiadomość była dobra musi być w odpowiedni sposób przekazana, ale także odpowiednio odebrana. Nie można powiedzieć, że czegoś nie zrozumieliśmy, skoro reszta osób to zrozumiała. Jest to oznaka, że w nieodpowiedni sposób staramy się odebrać tę wiadomość. Aby odbiór wiadomości był dobry muszą być spełnione określone warunki. Po pierwsze odbiorca musi być skupiony, nie może być niczego co mu w tym odbiorze może przeszkodzić. Różne hałasy, dźwięki przeszkadzają w prawidłowym odbiorze. Kolejna ważna spraw trzeba być otwartym na wiadomości przekazywane przez osobę przekazującą. Jeśli nie jesteśmy danym tematem zainteresowani to osoba przekazująca dana wiadomość może się dwoić i troić a ta wiadomość i tak do nas nie dotrze i nie zostanie przez nas zrozumiana. Także osoba przekazująca powinna dbać o to by wyraźnie i rzeczowo przekazywać wiadomości. Jeśli zarówno jedna jak i druga strona będzie o tym pamiętać wiadomość będzie dobra i będzie spełniać swe zadanie. Będzie ona dobrze przekazana i zrozumiana.

    Comments are closed.